Morello is lief. En Alex is best mooi, ik vind haar stem alleen niks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
Ik tot nu toe ook. Morello vind ik ook leuk! Moet zeggen dat het donkere haar Laura wel staat. Ik wil ook donker haar
. Maar dan moet ik verven. En dat is meh.
Ik vind die tranny ook tof.
Oeh dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
26 graden en volop zon, wordt nog warmer voor t einde van de middag..
[ afbeelding ]
Mja, ik ken Laura nog als Donna, en toen vond ik d'r wel leuk. Ik vind haar wenkbrauwen nu engquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morello is lief. En Alex is best mooi, ik vind haar stem alleen niks.
En hoe bevalt het met je chick?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Als je met "minder" fucking geil bedoelt, dan ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Vandaag begonnen met Orange is the new black. Hooked.
En fuck, wat is Laura Prepon minder geworden.
Haar wenkbrauwen zijn mij niet specifiek opgevallen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ken Laura nog als Donna, en toen vond ik d'r wel leuk. Ik vind haar wenkbrauwen nu eng.
Ik zou bij haar gaan wonen als het wat gaat worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dan had ik wel fucking geil gezegd. Ze is cool, maar niet geweldig of zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je met "minder" fucking geil bedoelt, dan ben ik het wel met je eens.
Mooi, kan mij voorstellen dat zo'n eerste ontmoeting in het echt toch ff spannend is.quote:
Top voor jequote:
Was het ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, kan mij voorstellen dat zo'n eerste ontmoeting in het echt toch ff spannend is.
Nice, enjoy. En sterkte alvast met het afscheid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was het ook
Maar het gaat echt goed en leuk
Wow wow wowquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je met "minder" fucking geil bedoelt, dan ben ik het wel met je eens.
Raar dun en die vorm is vreemdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen zijn mij niet specifiek opgevallen.Wat is er eng aan?>
Echt, he. Maar als Myr dat zegt, moet het gewoon kloppen.quote:
Wil je mijn wenkies beoordelen? :$quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raar dun en die vorm is vreemd. Ik heb iets met wenkbrauwen, geloof ik.
Nouja, aan de ene kant heeft Myr mij ooit knap genoemd. Dat pleit voor haar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Maar als Myr dat zegt, moet het gewoon kloppen.
Myyyyyyr. Hoe is je nieuwe bed?quote:
Zelfs na je uitleg en nogmaals kijken, vind ik er weinig vreemds aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
Raar dun en die vorm is vreemd. Ik heb iets met wenkbrauwen, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |