Kaasfonduen is vies. Wijnfonduen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben kaasfondue vanavond, dus ik heb expres sinds die kersen van vanmiddag niks meer gegeten
dat mag je vindenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaasfonduen is vies. Wijnfonduen.
Geen gekke lijst, hoor. Die eerste vier wil ik ook welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Er staan er een paar op het lijstje :
- VW Kever (wel een echt oude)
- Fiat 500 (oude versie)
- Mini (oude versie)
- 2CV Citroen (de eend)
- Mercedes SL
- Mercedes W123
Een paar maanden terug had ik bijna een oude Fiat500 gekocht. Alleen was er nogal wat qua verborgen gebreken waardoor het de vraagprijs niet waard was.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen gekke lijst, hoor. Die eerste vier wil ik ook wel. Die laatste ook wel, maar dan alleen de sedan.
Praat die rechtse?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of deze geweldige combo:
[ afbeelding ]
onze kat zit graag in t konijnenhokquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef twi het volgende:
Waren katten maar konijnen. Dan kon je ze buiten in een hok douwen zonder dat ze beginnen te mauwen. Zou een hoop stofzuigen schelen.
Hij vond 't konijn wel lekker?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onze kat zit graag in t konijnenhok
Zou wel extraspeciaal zijn, cd'tje met geluidseffecten en teksten op random erin.quote:
cd's zijn uit de tijd johquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zou wel extraspeciaal zijn, cd'tje met geluidseffecten en teksten op random erin.
In dat the a-team busje hoort gewoon een casettedeck hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
cd's zijn uit de tijd joh
USB sticks ftw
Wat vindt het konijn daar van?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ze zit er gewoon bij in, gezellig.
vinden er niks van, als ze er genoeg van krijgen, jagen ze poes gewoon het hok uitquote:
Stoere beesten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vinden er niks van, als ze er genoeg van krijgen, jagen ze poes gewoon het hok uit
USB sticks zijn uit de tijd joh. Wireless via smartphone FTW.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
cd's zijn uit de tijd joh
USB sticks ftw
De autoradio's die dat kunnen zijn mij te jat-gevoelig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
USB sticks zijn uit de tijd joh. Wireless via smartphone FTW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |