SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
Al die felicitaties hier
Over twintig jaar ben je een veertiger met een buikje, op weg naar de camping met de caravan met drie schreeuwende kids op de achterbank en een kort pittig kapsel naast je die snauwend verteld dat je de afslag hebt gemistWelnee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over twintig jaar zijn die kinderen pubers en willen ze helemaal niet meer met hun stomme ouders op vakantie.When you are dead, you do not know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Waarom zou hij zijn zoon [vul hier de naam in] noemen?!?!quote:
omdat dat grappig isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn zoon [vul hier de naam in] noemen?!?!
Over 15 jaar danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef stapoetiepe het volgende:
[..]
Welnee.
Over twintig jaar zijn die kinderen pubers en willen ze helemaal niet meer met hun stomme ouders op vakantie.
Niet met jou tenminstequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Tsja, jammer dat mijn vriend dit nooit mee zal maken.
Ook niet met iemand anders. Als hij het ook maar waagt om het hierom uit te maken leeft hij niet lang meer...quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
Al die felicitaties hier
Over twintig jaar ben je een veertiger met een buikje, op weg naar de camping met de caravan met drie schreeuwende kids op de achterbank en een kort pittig kapsel naast je die snauwend verteld dat je de afslag hebt gemistDit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen hierom al zou ik her uitmaken als ik hem wasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ook niet met iemand anders. Als hij het ook maar waagt om het hierom uit te maken leeft hij niet lang meer...
En als hij het "zomaar" uitmaakt en binnen een(/x) jaar een kindje met een ander heeft leven ze alle drie niet lang meer.
Dan had ik het ruim 2 jaar terug uit mogen maken. Toen wilde meneer nml geen kinderen en ik - toen nog - wel. Daar heb ik toen ontzettend veel verdriet van gehad. Wat mijn vriend gaat krijgen als hij door krijgt dat ik het écht meen, als ik zeg dat ik absoluut geen kinderen (meer) wil hebben. Hij wil het liefst een voetbalelftal aan kinderen, hoorde ik eens van zijn vader, maar iig sowieso een stuk of 2. En hij heeft zijn kans gehad, twee jaar geleden en die verspeeld... Nu is het mijn beurt, ghehehe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alleen hierom al zou ik her uitmaken als ik hem was
Wat ben jij een vreselijk mensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dan had ik het ruim 2 jaar terug uit mogen maken. Toen wilde meneer nml geen kinderen en ik - toen nog - wel. Daar heb ik toen ontzettend veel verdriet van gehad. Wat mijn vriend gaat krijgen als hij door krijgt dat ik het écht meen, als ik zeg dat ik absoluut geen kinderen (meer) wil hebben. Hij wil het liefst een voetbalelftal aan kinderen, hoorde ik eens van zijn vader, maar iig sowieso een stuk of 2. En hij heeft zijn kans gehad, twee jaar geleden en die verspeeld... Nu is het mijn beurt, ghehehe.
Mooi hoe dat geregeld is he?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:31 schreef Luigi het volgende:
Herkenbaar, feli. Alsof het nooit anders is geweest he?.
Damn it.. Moet je echt overal aandacht zoeken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:05 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Tsja, jammer dat mijn vriend dit nooit mee zal maken.
Aaah gossiequote:Op maandag 14 juli 2014 09:27 schreef Nerdmans het volgende:
Dean
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je dan niet bang dat hij misschien daarom de relatie verbreekt? Omdat hij perse kinderen wil en jij niet (meer).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dan had ik het ruim 2 jaar terug uit mogen maken. Toen wilde meneer nml geen kinderen en ik - toen nog - wel. Daar heb ik toen ontzettend veel verdriet van gehad. Wat mijn vriend gaat krijgen als hij door krijgt dat ik het écht meen, als ik zeg dat ik absoluut geen kinderen (meer) wil hebben. Hij wil het liefst een voetbalelftal aan kinderen, hoorde ik eens van zijn vader, maar iig sowieso een stuk of 2. En hij heeft zijn kans gehad, twee jaar geleden en die verspeeld... Nu is het mijn beurt, ghehehe.
Yup. Niet als topickaap hoor maar ik weet nog heel goed hoe dat ding. Zaterdagochtend uitslapen, bij vrouw vliezen gebroken toen we wakker werden en naar het ziekenhuis, kleine meid 's middags geboren, ik daarna thuis geslapen en zij in het ziekenhuis en die zondagochtend was de laatste ochtend van een vorig leven ofzo. En dat dus niet negatief bedoeld. Maar alles daarna was direct ook 'logisch' en 'goed' en of het inderdaad altijd zo is geweest.quote:
nee, want dan maakt ze hem gewoon dood, dat zegt zequote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat hij misschien daarom de relatie verbreekt? Omdat hij perse kinderen wil en jij niet (meer).
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want dan maakt ze hem gewoon dood, dat zegt ze
ach, we weten wie het zegtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahahahaaaa. Tsja dat is ook een oplossing dan![]()
Niet iedereen is op dezelfde tijd klaar voor kinderen hé. Wat een reactie zeg
"Weken"? Dat is nogal optimistisch.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef Nerdmans het volgende:
Zelfs de slapeloze weken erna zijn alweer vergeten.
open er een topic over.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Je eigen leven verneuken omdat je zo haatdragend bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
11 weken... daarna sliep hij van 23:00 tot 07:00.quote:
Wat een kut ben jijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij voor psychopaatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar dossier..quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij voor psychopaat
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ook niet met iemand anders. Als hij het ook maar waagt om het hierom uit te maken leeft hij niet lang meer...
En als hij het "zomaar" uitmaakt en binnen een(/x) jaar een kindje met een ander heeft leven ze alle drie niet lang meer.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat staat nergens toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een kut ben jij
Én je geeft je vriend geen seks én geen kind en stel dat hij ineens wel een kind wil, maak je hem dood. Wat doet hij nog bij je?
Hij ziet een beetje bleek, misschien wat meer in de zon of onder de zonnebankquote:Op maandag 14 juli 2014 09:27 schreef Nerdmans het volgende:
Dean
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |