11 weken... daarna sliep hij van 23:00 tot 07:00.quote:
Wat een kut ben jijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dan had ik het ruim 2 jaar terug uit mogen maken. Toen wilde meneer nml geen kinderen en ik - toen nog - wel. Daar heb ik toen ontzettend veel verdriet van gehad. Wat mijn vriend gaat krijgen als hij door krijgt dat ik het écht meen, als ik zeg dat ik absoluut geen kinderen (meer) wil hebben. Hij wil het liefst een voetbalelftal aan kinderen, hoorde ik eens van zijn vader, maar iig sowieso een stuk of 2. En hij heeft zijn kans gehad, twee jaar geleden en die verspeeld... Nu is het mijn beurt, ghehehe.
Jezus wat ben jij voor psychopaatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dan had ik het ruim 2 jaar terug uit mogen maken. Toen wilde meneer nml geen kinderen en ik - toen nog - wel. Daar heb ik toen ontzettend veel verdriet van gehad. Wat mijn vriend gaat krijgen als hij door krijgt dat ik het écht meen, als ik zeg dat ik absoluut geen kinderen (meer) wil hebben. Hij wil het liefst een voetbalelftal aan kinderen, hoorde ik eens van zijn vader, maar iig sowieso een stuk of 2. En hij heeft zijn kans gehad, twee jaar geleden en die verspeeld... Nu is het mijn beurt, ghehehe.
Ben wel benieuwd naar haar dossier..quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij voor psychopaat
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ook niet met iemand anders. Als hij het ook maar waagt om het hierom uit te maken leeft hij niet lang meer...
En als hij het "zomaar" uitmaakt en binnen een(/x) jaar een kindje met een ander heeft leven ze alle drie niet lang meer.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ook niet met iemand anders. Als hij het ook maar waagt om het hierom uit te maken leeft hij niet lang meer...
En als hij het "zomaar" uitmaakt en binnen een(/x) jaar een kindje met een ander heeft leven ze alle drie niet lang meer.
Dat staat nergens toch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een kut ben jij
Én je geeft je vriend geen seks én geen kind en stel dat hij ineens wel een kind wil, maak je hem dood. Wat doet hij nog bij je?
Hij ziet een beetje bleek, misschien wat meer in de zon of onder de zonnebankquote:Op maandag 14 juli 2014 09:27 schreef Nerdmans het volgende:
Dean
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |