Volgende serie dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 07:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Net een serie afgekeken, nu een jaar wachten op een volgend seizoen![]()
ielts examen in Amsterdam om 9:00 uur.quote:
Arbeiderslevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 07:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
vertel, waarom ben jij zo vroeg wakker?
true tho, mss ligt het aan de tt. wie weet een goeiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de mensen die denken dat ik dit topic vervloekt heb
Maringo is slecht met topics lijkt me een goeiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
true tho, mss ligt het aan de tt. wie weet een goeie
Dat kwam enkel maar door de tt. Sinds die tt, met name door de initialen van een bepaalde user was dit topic vooraf al gedoemd te mislukken. Het achteraf wijzigen van de tt helpt echter niet meer. Het leed is gedaan, we zullen het met lede ogen moeten accepteren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maringo is slecht met topics lijkt me een goeie
het is immers zijn topic en erg vloeiend loopt het niet
Flips.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Hallo. Dit is de zoveelste kick voor dit topic. Het kan gebeuren. Het is een kick.
De TT was oorspronkelijk dan ook "Eeuwige topickill door wp". Niemand durft tegen hem in te gaan zelfs na de aanpassingquote:Op zondag 13 juli 2014 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Hallo. Dit is de zoveelste kick voor dit topic. Het kan gebeuren. Het is een kick.
Maringooquote:
Goede TT wel geweest. Heb jij hem aangepast?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De TT was oorspronkelijk dan ook "Eeuwige topickill door wp". Niemand durft tegen hem in te gaan zelfs na de aanpassing
En hoi
Nee Surge. Alsof ik met een dusdanig inspiratieloze TT zou komenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maringoo
[..]
Goede TT wel geweest. Heb jij hem aangepast?
Hai.
Ah Surge.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Surge. Alsof ik met een dusdanig inspiratieloze TT zou komen![]()
Nog een beter alternatief als laatste goede daad voor het slapengaan?
Gewoon een samenvatting dan maar.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah Surge.
En niet echt. Want waar voldoet een goede TT nou aan, en ik ben een beetje inspiratieloos ook. Het is niet dat we nou een geweldig onderwerp bespreken hier. Het is overduidelijk komkommertijd.
Goed assertief gehandeldquote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een samenvatting dan maar.
Zijn afscheid/laatste wedstrijd bij Ajax staat nog altijd in mijn geheugen gegrift. Dat krijsen, schreeuwen en huilen op de achterlijn nadat hij zijn scheenbeen had gebrokenquote:
Bedanktquote:
Jouw geheugen is best erg goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn afscheid/laatste wedstrijd bij Ajax staat nog altijd in mijn geheugen gegrift. Dat krijsen, schreeuwen en huilen op de achterlijn nadat hij zijn scheenbeen had gebroken
[..]
Bedankt
Op dat soort aspecten wel. Zo hoop ik ook van harte dat je morgen geen Mokkataart krijgt voorgeschoteldquote:
Nee. Aangezien bekend is dat ik dol ben op 1 soort gebak, en dat ook speciaal gehaald wordt voor mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op dat soort aspecten wel. Zo hoop ik ook van harte dat je morgen geen Mokkataart krijgt voorgeschoteld
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Aangezien bekend is dat ik dol ben op 1 soort gebak, en dat ook speciaal gehaald wordt voor mij.![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |