Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Jullie doen net alsof ik alles in het westen zo geweldig vind en dat ik niet weet dat zij al het bloed aan hun handen hebben. Hoe ga ik daar tegenin, als jullie zo al jullie mening klaar hebben over mij?quote:
Leg dan duidelijk uit wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof ik alles in het westen zo geweldig vind en dat ik niet weet dat zij al het bloed aan hun handen hebben. Hoe ga ik daar tegenin, als jullie zo al jullie mening klaar hebben over mij?
Pf. Beetje mosterd na de maaltijd. Het is zoveel groter gemaakt dan het is ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leg dan duidelijk uit wat je bedoelt.
Ik hoor je anders vaak genoeg het Westen bejubelen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pf. Beetje mosterd na de maaltijd. Het is zoveel groter gemaakt dan het is ook.
Als jij na alles wat je al weet en wellicht niet weet nog genuanceerd bent over het Westen in dat ze op X vlak meer dan de moslimwereld Y zijn, wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof ik alles in het westen zo geweldig vind en dat ik niet weet dat zij al het bloed aan hun handen hebben. Hoe ga ik daar tegenin, als jullie zo al jullie mening klaar hebben over mij?
Nee, dat was misschien inderdaad niet handig verwoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij na alles wat je al weet en wellicht niet weet nog genuanceerd bent over het Westen in dat ze op X vlak meer dan de moslimwereld Y zijn, wat verwacht je dan?
Oh? Zoals? Dat ik het goed heb hier? Wat overheden doen heb ik geen invloed op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoor je anders vaak genoeg het Westen bejubelen?
titels zijn decadentquote:
Rest de vraag door wie worden die terreurorganistaties tot aan terreur staten getraind en bewapend? In mijn huis ben je veilig, maar buiten mijn huis heb ik ook aandeel in alles wat jou overkomt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat was misschien inderdaad niet handig verwoord.
Maar goed, het gaat mij ook meer om het feit dat mensen hier gewoon kunnen doen en laten (grotendeels), zonder daarbij bang te moeten zijn gelyncht te worden door een of andere terreurorganisatie.
Waarom zijn ze superieur volgens jou?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoor vaak een negatieve klank bij je over de Islamitische cultuur/opvoeding.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh? Zoals? Dat ik het goed heb hier? Wat overheden doen heb ik geen invloed op.
[..]
titels zijn decadent
Dat vind ik ook verwerpelijk, natuurlijk weten we allemaal door wie dat gefinancierd wordt. Ja, ben ik het met je eens. Ontken ik ook zeker niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rest de vraag door wie worden die terreurorganistaties tot aan terreur staten getraind en bewapend?
Mag dat niet dan? Negatieve klank, of misschien kritisch? Als ik in Rotterdam opgegroeid zou zijn stond ik er misschien anders in. Ik weet het niet. Voor mij voelt het nou eenmaal zo. Kan het niet helpen. Vind het prima wat anderen doen, als ze het maar niet opdringen aan mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak een negatieve klank bij je over de Islamitische cultuur/opvoeding.
Omg. Waarom doe je zo aangevallen
Ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Negatieve klank, of misschien kritisch? Als ik in Rotterdam opgegroeid zou zijn stond ik er misschien anders in. Ik weet het niet. Voor mij voelt het nou eenmaal zo. Kan het niet helpen. Vind het prima wat anderen doen, als ze het maar niet opdringen aan mij.
Je moet werken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
Die ICT er bij mij op mn werk ergert mij. Sluit zomaar mijn ad.nl af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |