Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hots, 6,7 Geschiedenis.
#stinhosurvives.
Netjes maar laat dat cijfer maar niet aan oom Insomnia zienquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hots, 6,7 Geschiedenis.
#stinhosurvives.
Insomnia moet niet klagen. Die leeft in de verpauperde binnenwijken van Southampton.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Netjes maar laat dat cijfer maar niet aan oom Insomnia zien
Die zullen een potje onder de indruk zijn zegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Maandag al die docenten maar eens keihard uitlachen.
Ik ga ook een ijsje halen en post wel een plaatje.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zullen een potje onder de indruk zijn zeg
Zeker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zullen een potje onder de indruk zijn zeg
NAAMGENOOTJEquote:
Heb je je presentje nog niet ontvangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier nog wel een voor je liggen anders, smerige troepquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga ook een ijsje halen en post wel een plaatje.
Ok daar ga ik.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:55 schreef Tarado het volgende:
verzoekplaatjeGRAAG HELE FILMPJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik zie een groot vierkant met een heel klein a4'tje in het midden met een vouw in de rechterbovenhoek, een scheur in de linkeronderhoek en daarop goed zichtbaar een fraai en waarheidsgetrouw Bulgaars berglandschapquote:
twitter:declan_hill twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:15:40World Cup TV Rights = $4 billion. World Cup Gambling Market = $100 billion. #FIFA #WorldCup2014 http://t.co/Gtyuu2M2PM reageer retweet
Niet helemaal mijn dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |