quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben verdwaald in Leiderdorp wat een klotedorp man.
Moet je zwanenburg eens proberen. Enige mooie dat ze hebben is de bietenbrugquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben verdwaald in Leiderdorp wat een klotedorp man.
Hoiquote:
Nee had al 60 uur gewerkt dus kon 1730 wegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef LompeHork het volgende:
Hé, kale Ier, moet jij niet werken gap?
Netjes netjes, ik doe 50 deze week, luiheid toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee had al 60 uur gewerkt dus kon 1730 weg
Ik heb een project zo goed als af dus ga nu afbouwen en terug naar 38 uurquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes netjes, ik doe 50 deze week, luiheid toch?
Netjes wel. Ik heb echt een pleurishekel aan werken in de avonduren, is net zoiets al Argentinië: je denkt dat het leuk word en dan wordt je in je anus genomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een project zo goed als af dus ga nu afbouwen en terug naar 38 uur
Hey blauwe smurf, moet jij niet mensen gaan verraden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef LompeHork het volgende:
Hé, kale Ier, moet jij niet werken gap?
Waarvoor? Heb je mij ooit een neuk zien geven?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey blauwe smurf, moet jij niet mensen gaan verraden?
Blauwtjes worden niet zomaar gekozen, die moeten een aantal tests ondergaan en daaruit blijkt of je geschikt bent voor noord Andoraanse praktijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarvoor? Heb je mij ooit een neuk zien geven?
Ik vind het wel lekker want ben meestal s enige over dus lekker rustig danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes wel. Ik heb echt een pleurishekel aan werken in de avonduren, is net zoiets al Argentinië: je denkt dat het leuk word en dan wordt je in je anus genomen.
Ik ben meer van de Noord Hollandse praktijken, minder lucratief maar betere mensen dan de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blauwtjes worden niet zomaar gekozen, die moeten een aantal tests ondergaan en daaruit blijkt of je geschikt bent voor noord Andoraanse praktijken
Dat is wel baas, mits pils in de koelkast.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker want ben meestal s enige over dus lekker rustig dan
ik ga straks naar jt hoornquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Noord Hollandse praktijken, minder lucratief maar betere mensen dan de rest van Nederland.
[..]
Dat is wel baas, mits pils in de koelkast.
Noord Holland jah?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Noord Hollandse praktijken, minder lucratief maar betere mensen dan de rest van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |