4/5/6 wat? Ik zeg toch juist dat dat clubs zijn bij wie dat type spelers ontbreken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oké, dat is er eentje, geen 4/5/6
Ja, oké. Bayern heeft ook maar 2 van dat soort spelers. Chelsea ook maar een paar (al waren die wel cringeworthy vanwege Mourinho). Buiten deze 4 teams is er geen enkel team met deze te vergelijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
4/5/6 wat? Ik zeg toch juist dat dat clubs zijn bij wie dat type spelers ontbreken?
Ja maar ik geloof ook dat 2/3 van dat soort spelers in een team perfect is. Je moet er ook weer niet te veel hebben natuurlijk. Heel veel clubs die onder de top spelen hebben ook dat soort spelers. Meestal zelfs te veel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, oké. Bayern heeft ook maar 2 van dat soort spelers. Chelsea ook maar een paar (al waren die wel cringeworthy vanwege Mourinho). Buiten deze 4 teams is er geen enkel team met deze te vergelijken.
Niet mee eens. Genoeg van dat soort clubs in het verleden die geen 4-5 irritante spelertjes hadden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:04 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof ook dat 2/3 van dat soort spelers in een team perfect is. Je moet er ook weer niet te veel hebben natuurlijk. Heel veel clubs die onder de top spelen hebben ook dat soort spelers. Meestal zelfs te veel.
Ik heb het continu over 2 of 3. Jij komt met 4/5/6 aan steeds. Nogmaals, je moet er NIET teveel van hebben rondlopen. En uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd (zoals ik ook al eerder zei).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mee eens. Genoeg van dat soort clubs in het verleden die geen 4-5 irritante spelertjes hadden.
Dan heeft Barcelona/Madrid er dus teveel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik heb het continu over 2 of 3. Jij komt met 4/5/6 aan steeds. Nogmaals, je moet er NIET teveel van hebben rondlopen. En uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd (zoals ik ook al eerder zei).
Niemand geeft een neukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heeft Barcelona/Madrid er dus teveel.
Ik noem:
Alves, Suarez (eerder A. Sanchez), Neymar, Busquets, Pedro, mogelijk J. Alba
Pepe, Ramos, Ronaldo, X. Alonso, Arbeloa, Marcelo
Dat is geen 2/3 meer. Hoewel X. Alonso en J. Alba discutabel zijn, maar die andere vijf worden heel vaak genoemd als vervelende of nare spelers.
En dank je dat je nu me andere punt bevestigd en je weer blind staart op Barcá en Real. Bovendien is jou mening omtrent welke spelers klootzakken zijn blijkbaar totaal anders dan die van mij en vele vele andere.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heeft Barcelona/Madrid er dus teveel.
Ik noem:
Alves, Suarez (eerder A. Sanchez), Neymar, Busquets, Pedro, mogelijk J. Alba
Pepe, Ramos, Ronaldo, X. Alonso, Arbeloa, Marcelo
Dat is geen 2/3 meer. Hoewel X. Alonso en J. Alba discutabel zijn, maar die andere vijf worden heel vaak genoemd als vervelende of nare spelers.
Ik hoor deze namen van veel mensen en heb lang niet aan allemaal zelf een hekel. Maar vraag maar rond. Bij Bayern Munchen hoor je niemand. Echt niemand.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dank je dat je nu me andere punt bevestigd en je weer blind staart op Barcá en Real. Bovendien is jou mening omtrent welke spelers klootzakken zijn blijkbaar totaal anders dan die van mij en vele vele andere.
Ene M.Bakker zie ik weleens zijn gal over Schweinsteiger spuwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor deze namen van veel mensen en heb lang niet aan allemaal zelf een hekel. Maar vraag maar rond. Bij Bayern Munchen hoor je niemand. Echt niemand.
Mja, Schweinsteiger en Robben. Müller hoor ik ook wel eens wat mensen over. Maar in general hoor je daar gewoon minder mensen over, en ik stoor me er ook minder aan. Doe ik bij Real Madrid ook niet omdat ik fan ben, maar daar begrijp ik de irritatie die het team wekt wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ene M.Bakker zie ik weleens zijn gal over Schweinsteiger spuwen.
Je bent al vergeten dat ik zei dat er altijd uitzonderingen zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor deze namen van veel mensen en heb lang niet aan allemaal zelf een hekel. Maar vraag maar rond. Bij Bayern Munchen hoor je niemand. Echt niemand.
Ja, leuk, zo ken ik er nog drie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je bent al vergeten dat ik zei dat er altijd uitzonderingen zijn?
Okequote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk, zo ken ik er nog drie.
Zweinhond, Mandzukic, Müller, Riberyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas.quote:
Goede deal, dan kan Ibrahimovic naar Groningenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef Evertjan het volgende:
als Barca slim is verkopen ze Messi nu aan PSG
Als je zo gaat redeneren, dan kun je nauwelijks nog een team samenstellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:19 schreef Wespensteek het volgende:
Beschamende vertoning, je moet je als club doodschamen zo iemand op jouw loonlijst te hebben. Blijkbaar maakt het gedrag van voetballers geen bal uit voor hun werkgever.
Andere werkgevers kunnen hun werknemers ook opvoeden als dat nodig is. Juist omdat het blijkbaar weinig gevolgen heeft (naast de schorsing) gedragen deze figuren zich niet. Eigenlijk moet de fifa transfer verboden gaan opleggen, dan gaan de werkgevers wel hun personeel aanpakken want dan kost het wel geld.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren, dan kun je nauwelijks nog een team samenstellen.
Hij heeft toch een straf gekregen? En hoe zie jij het precies voor je?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Andere werkgevers kunnen hun werknemers ook opvoeden als dat nodig is. Juist omdat het blijkbaar weinig gevolgen heeft (naast de schorsing) gedragen deze figuren zich niet. Eigenlijk moet de fifa transfer verboden gaan opleggen, dan gaan de werkgevers wel hun personeel aanpakken want dan kost het wel geld.
Als Kluivert zich misdraagt op het voetbalveld wel. Daar buiten gaat de Fifa niet over. Die straf heeft hij gehad maar treft hem dus nauwelijks, de hoogte van de boete is een lachertje in verhouding tot zijn loon. Daarnaast is Liverpool dus nauwelijks getroffen, als die clubs ineens zitten met een speler die niet verkocht kan worden na dergelijk gedrag zullen de clubs ook meer doen om wangedrag te voorkomen. Nu zie je dat men dus die spelers in bescherming neemt (om minder schorsing te krijgen) en daarmee de indruk wekken dat het niet erg is, met gevolg dat de speler het weer doet.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch een straf gekregen? En hoe zie jij het precies voor je?
Had Kluivert destijds ook niet meer getransfereerd mogen worden?
Dus iemand die iemand bijt mag na zijn straf niet meer getransfereerd worden, maar iemand die iemand dood rijdt wel?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als Kluivert zich misdraagt op het voetbalveld wel. Daar buiten gaat de Fifa niet over. Die straf heeft hij gehad maar treft hem dus nauwelijks, de hoogte van de boete is een lachertje in verhouding tot zijn loon. Daarnaast is Liverpool dus nauwelijks getroffen, als die clubs ineens zitten met een speler die niet verkocht kan worden na dergelijk gedrag zullen de clubs ook meer doen om wangedrag te voorkomen. Nu zie je dat men dus die spelers in bescherming neemt (om minder schorsing te krijgen) en daarmee de indruk wekken dat het niet erg is, met gevolg dat de speler het weer doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |