Gezien al dat gejuich om Oranje, denk ik niet dat er dit jaar veel gemekkerd hoeft te worden over Chelsea.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt een notoire voetbalhater.
Gelukkig heb ik dit WK nog niet een keer lopen JUICHEN voor Nederland.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezien al dat gejuich om Oranje, denk ik niet dat er dit jaar veel gemekkerd hoeft te worden over Chelsea.
Maar nu is hij niet de sterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
suarez heeft aardig wat assists gegeven afgelopen seizoen
Eensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
suarez gaat de naam messi doen vergeten
Complete onzin.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona, en Real Madrid, hebben een bovenmatig aantal irritante pestventjes.
Er is een reden dat die 2 teams een bovenmatig aantal haters hebben. En dat is niet succes, want Bayern heeft het veel minder. Die hebben 2 van dat soort spelertjes.quote:
De reden is dat mensen gewoon veel meer Barcá en Real kijken en het dus gewoon meer opvalt. Enkele uitzonderingen daargelaten heeft vrijwel elk team 2 of 3 klootzakken. En dat is niet per sé negatief, soms het je gewoon een paar klootzakken nodig om succes te hebben. Maar dan vooral naar de grote en best bekeken clubs ter wereld kijken is gewoon kortzichtig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een reden dat die 2 teams een bovenmatig aantal haters hebben. En dat is niet succes, want Bayern heeft het veel minder. Die hebben 2 van dat soort spelertjes.
Toen Groningen nog poverty wasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:07 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
The fuck die sponsor bij het plaatje van robben
Ik kijk vaak zat naar Dortmund, Ajax, Feyenoord, PSV, Twente en behoudens PSV lopen er geen van dat soort types bij de genoemde clubsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:07 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
De reden is dat mensen gewoon veel meer Barcá en Real kijken en het dus gewoon meer opvalt. Enkele uitzonderingen daargelaten heeft vrijwel elk team 2 of 3 klootzakken. En dat is niet per sé negatief, soms het je gewoon een paar klootzakken nodig om succes te hebben. Maar dan vooral naar de grote en best bekeken clubs ter wereld kijken is gewoon kortzichtig.
Pellé is er ook zo eentje. Prima spits maar vreselijke maniertjes af en toe. Over de rest van de clubs heb je gelijk, en dat is naar mijn mening precies de reden dat al die clubs slechter presteren dan ze zouden doen als ze wel een aantal van dat type spelers zouden hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk vaak zat naar Dortmund, Ajax, Feyenoord, PSV, Twente en behoudens PSV lopen er geen van dat soort types bij de genoemde clubs
Misschien dat dat ook een van de redenen is dat ze minder presteren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk vaak zat naar Dortmund, Ajax, Feyenoord, PSV, Twente en behoudens PSV lopen er geen van dat soort types bij de genoemde clubs
Dat is de reden dat het voetbal in mijn ogen langzaam maar zeker naar de klote gaatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:05 schreef CylonNL het volgende:
Het zat er natuurlijk wel aan te komen. Maar wat een debiele voorhoedes hebben Real and Barca nu zeg.De finals van de CL zullen wel weer een Spaanse onderonsjes worden.
Vind het eigenlijk zo zonde dat een aantal clubs (Niet alleen Real and Barca) zo'n ontiegelijk hoge concentratie topspelers hebben.
Oké, dat is er eentje, geen 4/5/6quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:14 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Pellé is er ook zo eentje. Prima spits maar vreselijke maniertjes af en toe. Over de rest van de clubs heb je gelijk, en dat is naar mijn mening precies de reden dat al die clubs slechter presteren dan ze zouden doen als ze wel een aantal van dat type spelers zouden hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |