nee niet je, eenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog steeds mevr. Drebin dus zou traumatisch zal het allemaal niet zijn. Al is misschien vrienden ook wel weer wat anders.
Liever heb ik een huisgenote het tegenovergestelde van dit (wel netjes, dat wel)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:57 schreef ZarB het volgende:
Ik hou van feestjes en uitgaan en festivalletjes en huisavondjes en gezellig samen eten, maar ik kan ook goed m'n eigen ding doen. Ik hou van een wijntje en een biertje. Ik ben erg netjes en sociaal. Ook ben ik niet de moeilijkste. groetjes
Maar het gemiddelde studentenhuis niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Liever heb ik een huisgenote het tegenovergestelde van dit (wel netjes, dat wel)
Zo'n reactie zou ik serieus wel waarderenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar het gemiddelde studentenhuis niet.
'ik hoef niet samen te eten, te borrelen, tv te kijken enzovoort. Tenzij we echt dikke vriendinnen worden, maar in geforceerde gezelligheid heb ik weinig zin. Doe jij je ding, doe ik m'n ding. Zolang je je rotzooi maar opruimt en geregeld schoonmaakt is er niks aan de hand. Gr."
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:16 schreef thenxero het volgende:
[..]
Zo'n reactie zou ik serieus wel waarderen.
nou vertel maar :$quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Ik kan verhalen vertellen waarvan jullie denken dat is niet waar maar het is echt waar![]()
HET IS NIET WAAR~!!!!!!!!!!~!~~!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:29 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Ik kan verhalen vertellen waarvan jullie denken dat is niet waar maar het is echt waar![]()
Wat een grote jongen ben jij zeg. Ben jij er ook zo één die hospiteeravonden organiseert, vraagt of de hospitanten drank meenemen en dan iedereen afbelt omdat er helemaal geen kamer vrij komt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 07:27 schreef Friek_ het volgende:
Kijkavonden/hospiteren zijn/is de kanker van de Nederlandse studententijd. Als je dat wil ontlopen, moet je zelfstandig gaan wonen (via sociale huur) of naar België toe, waar meestal de verhuurder de dienst uitmaakt.
Zelf ook een paar georganiseerd trouwens. Mooi excuus om jezelf straalbezopen te zuipen en mensen om je heen mee te maken die nog steeds aan je lippen hangen. De meest debiele zooi schreeuwen en mensen braaf doch ietwat ongemakkelijk instemmend zien knikken.
Nee, ik ben zo'n grote jongen dat ik me inmiddels te goed voel voor huisgenoten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een grote jongen ben jij zeg. Ben jij er ook zo één die hospiteeravonden organiseert, vraagt of de hospitanten drank meenemen en dan iedereen afbelt omdat er helemaal geen kamer vrij komt?
Klinkt als een prima alternatief, staan die advertenties op kamernet? Of is dat inmiddels alweer passé?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kom me er ff mee bemoeien. TS je kunt beter gewoon op een advertentie van een huisbaas ofzo reageren, dan op zo'n advertentie waarvan je weet dat er 100 mensen op reageren en 20 op zo'n kijkavond worden uitgenodigd.
Ik heb een kamer in Utrecht. Had voor deze kamer nog 3 andere kamers kunnen hebben maar die heb ik allemaal afgewezen omdat het niet aan mijn eisen voldeed.zo moeilijk is het allemaal niet
Wat is daar moeilijk aan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Scuidward het volgende:
Leuk was dat, hospiteren. Eerst afgebeld omdat ze toch een meisje wilden en vervolgens weer opgebeld dat beide meisjes niet wilden. Blijkbaar was ik van de mannelijke hospitanten het meest vrouwelijk. Organiseren was ook wel lachen ... maar uiteindelijk kiezen is inderdaad blind een pijl op het dartbord gooien.
Ja, je kan natuurlijk de leipe whacko's er uit pikken maar hoe zo iemand daadwerkelijk uitpakt na het gekozen zijn hoeft niet 1 op 1 gelijk te zijn aan het beeld wat je hebt van zo iemand op de hospiteeravond. Vaak wel goed gegaan, meestal wen je aan elkaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan?Je kiest uiteindelijk op gevoel en dat gevoel wijst meestal in de richting van 1 of 2 mensen...
Een stuk meer dan je denkt, heb ze ook voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?![]()
Wie de fuck neemt nou zijn moeder mee voor zo'n avond?
Ik snap wat je bedoelt. Maar met een beetje ervaring, en dat doe je snel op na zelf te hebben gehospiteerd en zelf hospi's te hebben georganiseerd, scheid je het kaf toch wel van het koren. Oftewel mensen die echt chill zijn en figuren die zichzelf overschreeuwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk de leipe whacko's er uit pikken maar hoe zo iemand daadwerkelijk uitpakt na het gekozen zijn hoeft niet 1 op 1 gelijk te zijn aan het beeld wat je hebt van zo iemand op de hospiteeravond. Vaak wel goed gegaan, meestal wen je aan elkaar.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een grote jongen ben jij zeg. Ben jij er ook zo één die hospiteeravonden organiseert, vraagt of de hospitanten drank meenemen en dan iedereen afbelt omdat er helemaal geen kamer vrij komt?
Ja dat is meestal na 5 minuten vergadering wel beslotenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:34 schreef Scuidward het volgende:
Leuk was dat, hospiteren. Eerst afgebeld omdat ze toch een meisje wilden en vervolgens weer opgebeld dat beide meisjes niet wilden. Blijkbaar was ik van de mannelijke hospitanten het meest vrouwelijk. Organiseren was ook wel lachen ... maar uiteindelijk kiezen is inderdaad blind een pijl op het dartbord gooien.
Ja, ook huisbazen zetten advertenties gewoon op kamernet. 9m2? Wil je in een bezemkast wonen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:25 schreef led_lamp het volgende:
[..]
Klinkt als een prima alternatief, staan die advertenties op kamernet? Of is dat inmiddels alweer passé?
En mijn eisen zijn wel redelijk laag, 300-400 euro huur, voor een kamer groter of gelijk aan 9m2. Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet alleen in een huisje zou willen wonen, ik ben 22 en heb de rest van mijn leven nog om ergens alleen weg te rotten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |