Overly attached moederquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?![]()
Wie de fuck neemt nou zijn moeder mee voor zo'n avond?
Echte bazen gaan dan vet awkward die moeder versierenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echte bazen gaan dan vet awkward die moeder versieren
Al drie keer meegemaaktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ja zo'n gast had 3 negers mee die de hele avond niks zeiden in een hoekjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En vergeet alle vreemde klapharken die langskomen ook niet.
De dagen voor 5 December?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zo'n gast had 3 negers mee die de hele avond niks zeiden in een hoekje bij de schoorsteen
die mensen die jij tegenkwam gaan ook niet ver komen in le leven..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Ook een paar keer gedaan wat een sneuheid![]()
![]()
Een keuken waar 3 weken vaat in stond te verschimmelen en dan vragen ze op ik wel schoon genoeg ben![]()
![]()
Of een verplichte dranktoelage van 100 gulden per maand om gezamelijk bier en vodka in te slaan![]()
Ook vragen over luide sex en of ik hetro bi of homo ben![]()
Oh en die trap in je kamer dat valt wel mee hoor heb je amper last van (4 verdiepingen 30 kamers boven de kamer)....
en als je het zo doet kan je in sommige gevallen yoch huurtoeslag krijgen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet gewoon wat lekker voor jezelf zoeken, veel beter dan al dat geneuzel met huisgenoten.
Ik dacht van wel. Ik weet niet hoe het nu allemaal geregeld is, daar zou je naar moeten kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:30 schreef mapima het volgende:
[..]
en als je het zo doet kan je in sommige gevallen yoch huurtoeslag krijgen?
Dit ga ik een keer doen als ik toch al een kamer heb gekregen maar alsnog een hospiteeravond gepland heb.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon jezelf voorstellen als Mohammed en een saai uitziende veertiger meenemen en hem voorstellen als je reclasseringambtenaar
Mja, dat is volgens mij nog moeilijker te krijgen dan een kamer in Utrecht. Kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet gewoon wat lekker voor jezelf zoeken, veel beter dan al dat geneuzel met huisgenoten.
Dan moet je niet in het centrum zelf gaan zitten, of misschien kijken naar een redelijk grote plaats dichtbij. Goed, dan zit je niet in het hart, maar het scheelt een hoop gezemel. Lijkt mij persoonlijk beter dan al dat gezever met huisgenoten. Een lekker stekje voor jezelf.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mja, dat is volgens mij nog moeilijker te krijgen dan een kamer in Utrecht. Kan aan mij liggen natuurlijk.
Het lijkt me wel gezellig om met huisgenoten in een huis te zitten. Als ze een beetje chill zijn natuurlijk. Kun je ze lekker medeplichtig maken aan je methlabquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je niet in het centrum zelf gaan zitten, of misschien kijken naar een redelijk grote plaats dichtbij. Goed, dan zit je niet in het hart, maar het scheelt een hoop gezemel. Lijkt mij persoonlijk beter dan al dat gezever met huisgenoten. Een lekker stekje voor jezelf.
Toen ik studeerde had ik wat voor mijzelf gezocht, waar ik al snel samenwoonde. Maar als je zoiets doet, dan lijkt het mij persoonlijk prettiger om met vrienden te doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gezellig om met huisgenoten in een huis te zitten. Als ze een beetje chill zijn natuurlijk. Kun je ze lekker medeplichtig maken aan je methlab![]()
Maar ik heb dan ook nog nooit in een studentenhuis gewoond...
Tja, als je al snel kan samenwonen...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen ik studeerde had ik wat voor mijzelf gezocht, waar ik al snel samenwoonde. Maar als je zoiets doet, dan lijkt het mij persoonlijk prettiger om met vrienden te doen.
Het hele idee om bij een stel langs te komen om een kamer te mogen huren, waarbij je ook nog eens alles moet delen, trok mij nooit zo aan.
Daarnaast is helemaal zelfstandig wonen ook wel een prima voorbereiding. En veel fijner, dan heb je echt iets voor jezelf.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon jezelf voorstellen als Mohammed en een saai uitziende veertiger meenemen en hem voorstellen als je reclasseringambtenaar
als je met vrienden samenwoont zijn het je vrienden niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen ik studeerde had ik wat voor mijzelf gezocht, waar ik al snel samenwoonde. Maar als je zoiets doet, dan lijkt het mij persoonlijk prettiger om met vrienden te doen.
Het hele idee om bij een stel langs te komen om een kamer te mogen huren, waarbij je ook nog eens alles moet delen, trok mij nooit zo aan.
Daarnaast is helemaal zelfstandig wonen ook wel een prima voorbereiding. En veel fijner, dan heb je echt iets voor jezelf.
Nog steeds mevr. Drebin dus zou traumatisch zal het allemaal niet zijn. Al is misschien vrienden ook wel weer wat anders.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je met vrienden samenwoont zijn het je vrienden niet meer
een vriendin wou wel bij mij intrekken/kamer huren, maar ik wou dat om die reden dus niet, hoe lief dat mens ook is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |