Wiewatwaar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Laat de ubermensch van het datingtopic dit maar niet zien
1. bierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik ook een checklist maken met eisen waar een vrouw aan dient te voldoen om een tweede date te rechtvaardigen?
Waarmee?quote:
Format C!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
al die klotemalware die ineens op m'n pc staat
Welke is dat? ik heb twee kandidaten in gedachten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Laat de ubermensch van het datingtopic dit maar niet zien
Nouja doelde niet perse op 1 persoonquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke is dat? ik heb twee kandidaten in gedachten.
Grotendeels haantjes en het andere deel zijn watjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Namen en rugnummers, ik ken daar verder niemand.
En een zooi labiele vrouwen tussendoor gok ik?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grotendeels haantjes en het andere deel zijn watjes
Die natuurlijk niet te vergeten, including mequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
En een zooi labiele vrouwen tussendoor gok ik?.
Nee, dan is mijn beeld weer compleetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die natuurlijk niet te vergeten, including me
Waarom denk je dat ik daar mee ben gaan posten?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een zooi labiele vrouwen tussendoor gok ik?.
Leedvermaak?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik daar mee ben gaan posten?
JIj bent zo multi-inzetbaar he?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat, en het labiele-vrouwen-quotum vervullen. En de excuusturk uithangen natuurlijk.
Niets mis met flexibel zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Flexibel zou ik het willen noemen.
in allerlei rare hoeken te buigenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Flexibel zou ik het willen noemen.
Tis weekend, dus vriezer, thuisbezorgd of uit etenquote:
Heb enkel vlees in m'n vriezer.. thuisbezorgd is duur, uit eten nog duurderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis weekend, dus vriezer, thuisbezorgd of uit eten.
Ik heb ook nog wel wat diepvriesgroentequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb enkel vlees in m'n vriezer.. thuisbezorgd is duur, uit eten nog duurder
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat, en het labiele-vrouwen-quotum vervullen. En de excuusturk uithangen natuurlijk.
Maar dat is geen ontbijt / lunchquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook nog wel wat diepvriesgroente.
Sja, daar is het weekend voor, om geld uit te geven waar je voor hebt gewerkt.
Nee, ik heb ook het 'extra' geld van vorige maand weer door mogen gevenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is geen ontbijt / lunch
Tja door wat rekeningen heb ik dat geld niet meer
Dat ga ik niet ontkennen. De vraag is alleen in welke categorie ik val.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grotendeels haantjes en het andere deel zijn watjes
Aan mij?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook het 'extra' geld van vorige maand weer door mogen geven
Nee, de verzekering en de gemeentequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan mij?Heb er nog niets van gezien. Stom.
Flauw.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de verzekering en de gemeente
Jij werkt toch voor een bank? Dan neem je gewoon ipv te wachten totdat men geeft. Tsssssk, nepgraaierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan mij?Heb er nog niets van gezien. Stom.
De middelste.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen. De vraag is alleen in welke categorie ik val.
De cursus 'graaien voor beginners' zit steeds vol.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij werkt toch voor een bank? Dan neem je gewoon ipv te wachten totdat men geeft. Tsssssk, nepgraaier
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef yats het volgende:
Dat ga ik niet ontkennen. De vraag is alleen in welke categorie ik val.
gratis gynaecologisch onderzoek bij 6 spaarpuntenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
Lol, de kassamedewerker keek uitgebreid na of al m'n eieren wel heel waren
Bummerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De cursus 'graaien voor beginners' zit steeds vol..
Zo vroeg kom ik toch mijn nest niet uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is geen ontbijt / lunch
Tja door wat rekeningen heb ik dat geld niet meer
Stukslaan op hoeren, coke en drank!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo vroeg kom ik toch mijn nest niet uit.
Ach ja, ik heb nog 800 euro tegoed vanwege mijn renovatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |