Awh, dat is sneu. Zeker als ze zo jong zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is al een beste leeftijd maar inderdaad je zou moeten zeggen die gaat nog wel even mee....
Mijn rooiers zijn niet ouder geworden dan 3de 1 kreeg een hartaanval en de ander een (naar vermoedelijk een herseninfarct)
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens vind ik starbucks als je geen gewone koffie wil nogal gauw te duur.
Mehquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons is in haar slaap dood gegaan, lag ook echt helemaal opgekruld in slaaphouding nog.
Mja niks aan te doen helaas ....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Awh, dat is sneu. Zeker als ze zo jong zijn.
Frozen frappuccinoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.
ik vind dat dus veel voor n kop koffiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.
Kennelijk is koffie van Starbucks alsof er een engeltje op je tong pist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat dus veel voor n kop koffie
voor haar was t wel n prettuge manier om dood te gaan ws, maar wel schrikken als je dr zo op t bed vindtquote:
Als het je tijd is, is het je tijd. Maar ik wil er wel alles aan doen om dat bij die lieve rooie zo lang mogelijk uit te stellen.quote:
en spleetjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind poesje ook een kutwoord..
Net als vagijn, flamoes, vagina, neukgleuf en geboortefabriek
Ja precies, alsof er niets aan de hand is... lijkt me echt bizar...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor haar was t wel n prettuge manier om dood te gaan ws, maar wel schrikken als je dr zo op t bed vindt
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind poesje ook een kutwoord..
Net als vagijn, flamoes, vagina, neukgleuf en geboortefabriek
Absoluutquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Als het je tijd is, is het je tijd. Maar ik wil er wel alles aan doen om dat bij die lieve rooie zo lang mogelijk uit te stellen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'. En als ze ongesteld was, stond ze in bloei.
Ik heb het met mijn dochtertje van 3 wel over haar bloemetje. Maar als ze ouder is ga ik het echt niet meer zo noemen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'. En als ze ongesteld was, stond ze in bloei.
quote:
Het meisje was 17quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn dochtertje van 3 wel over haar bloemetje. Maar als ze ouder is ga ik het echt niet meer zo noemen hoor
Oeh rawrrrrquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die kan jij krijgen in je vagijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |