Clement uit de Tour.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iets met stichting martijn zou ook een leuke invaslhoek zijn.
Ik ben inmiddels bezig met een Kostic glitter UIquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag hem wel tijdelijk als UI gebruiken.
Ronald Plasterk heeft toch zomerreces.
Jij bent serieus goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat was nog een pre topic creatie.
Mijn UI's zijn sowieso erg sterk.
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje een GGMM campagne poster actie hoor. Alsof ik jou ben gaan nadoen met glitterplaatjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zo'n moment dat de leerling de meester voorbijstreeft.
Ik weet niet of jij ook de online-image-editor gebruikt, maar ik denk dat ik die eerder gebruikte dan jij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een GGMM campagne poster actie hoor. Alsof ik jou ben gaan nadoen met glitterplaatjes
Twijfels. Al zo lang geen ban gehadquote:
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut sommige van die wielrenners hebben iets te veel met hun kop tegen de wind in gefietst, kan dat kloppen?
Ten eerste is nergens gesteld dat ik online-image-editor heb gebruikt voor deze creatie (Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk gezien de Portugese kleuren achter Ronaldo).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ook de online-image-editor gebruikt, maar ik denk dat ik die eerder gebruikte dan jij.
Weylandt vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.
Volle melk Knut. Enkel dan kun je dit eetpatroon aanhouden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets te vaak de stoeprand gekust.
Ik eet altijd kwark. Das nog beter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volle melk Knut. Enkel dan kun je dit eetpatroon aanhouden.
Lekkerder ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet altijd kwark. Das nog beter.
Er is inderdaad nergens gesteld dat jij online-image-editor gebruikt voor deze creatie, vandaar dat ik ook de vraag opwerp of jij online-image editor gebruikt voor glitterplaatjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste is nergens gesteld dat ik online-image-editor heb gebruikt voor deze creatie (Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk gezien de Portugese kleuren achter Ronaldo).
Ten tweede staat dit volledig los van het wel of niet maken van glitterplaatjes.
Is er ook Bulgaarse pindakaas?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
Bulgaarse yoghurt is ook prima. Ik schenk het vaak uit aan en over veroveringen.
Nee. Alleen van Calvé.quote:
Jeugdsentiment tochquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk DJ Paul en Charly Lownoise staan weer in de top 30
Goede poging om de werkelijk essentie van het gesprek weg te drukken en het onderwerp te veranderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is inderdaad nergens gesteld dat jij online-image-editor gebruikt voor deze creatie, vandaar dat ik ook de vraag opwerp of jij online-image editor gebruikt voor glitterplaatjes.
Bovendien gebruik ik online-image-editor wel voor het maken van glitterplaatjes, daarom staat het er niet los van.
Mooie man, goede glitters. 9/10quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed man. Even Glitteren
Oh je wilde een UI. Jammer van dit thema "Weg, maar altijd nog Nederlands
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |