quote:En dan bedoel ik echt van die muziek die alléén jij goed vindt en waarschijnlijk niemand anders kent. Athans, zo lijkt het. Dat heb ik met deze platen:
Dit kan best een interessant topic worden. Op deze manier kun je onbekende muziek boven water halen die best goed kan zijn…
hahaquote:
Is ook geen morbide angelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
haha
kom op zeg, een van hun albums is nog een tijdje het best verkopende deathmetalalbum geweest. Dus Morbid Angel hoort echt niet in dit topic.
Keihard toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:30 schreef Tokus het volgende:
dan is het een heel misleidende titel en foto bij dat youtube-plaatje. Maar ik zie het al, het is een soort tribute blijkbaar.
Erg goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Dylstew het volgende:
Na ff zoeken,..The Steal is een pop punk/melodic hardcore band die vrij onbekend is.
Vond ze op een split EP Met Set Your Goals toen ik 12 was ofzo. Beter dan Set Your Goals iniedergeval.
Ik wou het eerste liedje van het eerste album posten, maar die staat niet op youtube:
http://davehouse.bandcamp.com/album/s-t
Hoogste aantal views dat ik van ze kon vinden was het tweede album.
Maar de andere liedjes zitten onder de 1000, en zoals ik al zei, veel liedjes staan niet op youtube.
Dat is het onbekendste dat ik in ff kijken kon vinden, geen idee of ik wat onbekenders heb, er staan 316 artiesten in mijn muziek library op het moment.
Nee, alhoewel het er veel van weg heeftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |