Wij zeggen allemaal genot met dank aan R_R.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger toen je je nog niet dat Fok-jargon had aangemeten
Heb je het nu over DeMart, jezelf of mij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger toen je je nog niet dat Fok-jargon had aangemeten
Is zelfs een liedje over gemaaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zeggen allemaal genot met dank aan R_R.
R_R
Ik had het over jouquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
1
Heb je het nu over DeMart, jezelf of mij?
Mart doe het zo consequent dat het amper grappig is, Krachtwijk was maar een paar keer bijv.
quote:
Die vraagsteller ook met zo'n huilstem, het zwaar emotioneel makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze beelden heb ik vandaag pas 6x gezien
Ja, maar GENOT mag wel! Allemaal geintroduceerd door topzanger Ricky, met z'n tophit 'Genot (ballade)' natuurlijk.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze beelden heb ik vandaag pas 6x gezien
Ik denk eigenlijk dat het na komende weken vol gaat stromen hier. Bij de eerste etappes zaten alleen de echte liefhebbers al klaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, maar GENOT mag wel! Allemaal geintroduceerd door topzanger Ricky, met z'n tophit 'Genot (ballade)' natuurlijk.
Verder louter serieuze toevoegingen van mijn kant, zeker in dit subforum natuurlijk! Al moet ik zeggen, het is dit jaar prima te doen.Veel liefhebbers en enthousiasme.
Schaatsers hebben helemaal geen profijt van doping, puur techniek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks een paar kritische vragen aan de Muldertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |