In geen 100 jaar.quote:
Straks willen ze nog kinderen ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
Trouwen? wtfHet is continu uit tussen hen, goede basis voor een huwelijk
Het is fantastisch jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Iedereen die nog iets van Utopia wil maken, krijgt stemmen!
Aan Nicoline lijkt mequote:Op donderdag 10 juli 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Aan wie heeft Rienk dat beloofd dan? Aan God?
Vanavond niet meer, denk ik.quote:
Tuurlijk niet, men wil ons wel een spannende stemmenrace voorschotelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:39 schreef Paxcon het volgende:
Die volgorde van bewoners die SBS ons probeert voor te doen klopt ook niet met het echt
Omdat hij gewoon een woord gebruikt waarvan hij de betekenis niet snapt. Het is nogal een dombo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom vindt Ruud publieksstemmen kansloos?
Nou is het hele programma natuurlijk kansloos, maar dat komt vooral door hemzelf.
Ook waar, maar voor logica moeten we hier niet zijn geloof ikquote:
En binnen no time nummer 485 die uiteindelijk niet gaat.quote:
Een soort holenmens-outfit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Echt he, dat vieze vieze vieze lelikke shirt van RuudIk vind die look gewoon niet mooi.
Is het inmiddels aangetoond dat Vanessa de dief was of weten de bewoners dat nog niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef Japie77 het volgende:
Hup weg met die Vanessa! (dief en leugenaar) En Billy is ook zo'n dramaqueen zeg. Af en toe wel medelijden met Ruud.
Iedereen 'vermoed' weet het eigenlijk welquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is het inmiddels aangetoond dat Vanessa de dief was of weten de bewoners dat nog niet?
Ze gaf toch aan haar dinnetjes Charlotte en Laura geld uit de kluis?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is het inmiddels aangetoond dat Vanessa de dief was of weten de bewoners dat nog niet?
Ok, heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze gaf toch aan haar dinnetjes Charlotte en Laura geld uit de kluis?
Ja, bij een patatje lijkt het al snel wat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:07 schreef Disana het volgende:
Ik vond het wel een aardige uitzending (zat een patatje te eten).
Ach Vanessa is gewoon een mens met haar pluspunten en mindere punten net zoals wij allemaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:00 schreef Japie77 het volgende:
Hup weg met die Vanessa! (dief en leugenaar) En Billy is ook zo'n dramaqueen zeg. Af en toe wel medelijden met Ruud.
Ik had ook nog salade en een bamischijf.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, bij een patatje lijkt het al snel wat.
Lotje zou jaloers op je zijn nu.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook nog salade en een bamischijf.
Oke. Nou Ja, bij een patatje een slaatje en een bamischijf lijkt het al snel heel wat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook nog salade en een bamischijf.
Hoe weet jij dat eigenlijk... Had je soms hetzelfdequote:Op donderdag 10 juli 2014 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Oke. Nou Ja, bij een patatje een slaatje en een bamischijf lijkt al snel heel wat.
Neen. Ik had kippensoep en roerbak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk... Had je soms hetzelfde
Dat klopt. Maar ik probeer me hier een beetje aan te passen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach Vanessa is gewoon een mens met zijn pluspunten en mindere punten net zoals wij allemaal.
Ben alweer vergeten hoe die was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe zag de uitzending er voor jou uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |