Denken dat er een verschil is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Het verschil tussen Bavaria en Heineken niet kunnen proeven.
Nee, me matties in de Bijlmer hebben me nodig, maar ik ben een uithangbord voor Limburg.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verhuist wel vaak heen en weer.Kan je niet beter op 1 plek blijven?
Dus je bent vanavond in Limburg?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, me matties in de Bijlmer hebben me nodig, maar ik ben een uithangbord voor Limburg.
Figuur gespot die denkt dat bier enkel pils zoals Heineken en Amstel is.quote:
klep dicht faggotquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Figuur gespot die denkt dat bier enkel pils zoals Heineken en Amstel is.
Wauw, wat een geweldig argument. Ga lekker ergens anders de asociale tokkie uithangen graag, dankjewel.quote:
Jawel, een hele grote zelfs, wil je hem zien?quote:
Ik proef het verschil toch wel heel duidelijk, ik denk toch dat jij het bier-gen (dat in directe correlatie staat met penisgrootte) mist.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Rezania het volgende:
Jawel, een hele grote zelfs, wil je hem zien?![]()
Heb ooit een blinde proeftest gedaan met verschillende soorten pils, waren gewoon niet te onderscheiden van elkaar.
Ooit een blinde proeftest gedaan dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik proef het verschil toch wel heel duidelijk, ik denk toch dat jij het bier-gen (dat in directe correlatie staat met penisgrootte) mist.
Meerdere keren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ooit een blinde proeftest gedaan dan?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Guus_Geluk7-reacties zijn ook niet alles hoor
Als ik amstel aangeboden zou krijgen zou ik willen dat ik mijn eigen bier had meegenomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:39 schreef Sosa het volgende:
Terechte klacht
Ik erger mij ook dood aan gasten die geen -insert biermerk - 'lusten'. Alsof het boeit dat je zat wordt van Heineken of Amstel. Of Schultebrau of Dors for all I care.
Flikker op zeg met je 1e wereld voorkeuren, neem anders je eigen bier mee, grafkop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |