Oettinger is anders prima te doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
Iedere vent proeft dat verschil. Dergelijke aldi/lidl zooi blief ik pas als ik al volgetankt ben.
Snob. Wat is t wezenlijke verschil tussen erdinger en paulaner dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je dat verschil niet proeft, kan je net zo goed direct je tong eraf hakken.
Oké.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Guus_Geluk7-reacties zijn ook niet alles hoor
Ken ik allebei niet, het ging mij om bavaria en Heineken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Snob. Wat is t wezenlijke verschil tussen erdinger en paulaner dan?
Waarom zou ik me tussen dat kutvolk willen begeven?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, kom jij maar eens een keertje naar Grunn.
Omdat je voor mij komt, niet voor hen. En ik vaak genoeg naar Bijlmer ben gekomen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik me tussen dat kutvolk willen begeven?
Fijn, maar ik woon niet in de Bijlmerquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat je voor mij komt, niet voor hen. En ik vaak genoeg naar Bijlmer ben gekomen.
Eergister nog wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fijn, maar ik woon niet in de Bijlmer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |