Als je Daley Blind wil imiteren moet je er vroeg bij zijn, ik snap het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn peuterspeelzaal heette Berend Botje. Vanzelfsprekend was ik op die leeftijd ook al helemaal het mannetje
vertrek net van mijn werkquote:
Met de nadruk op -tje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn peuterspeelzaal heette Berend Botje. Vanzelfsprekend was ik op die leeftijd ook al helemaal het mannetje
Dat zal het plan zijn. Maar na meerdere rondes dat dit het plan was ben ik enigszins gereserveerd. Maar laat mij graag verrassen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk rijdt de eerste week niet vol. Gewoon krachten sparen voor de laatste 1,5 week.
Zeker omdat er toch wel een flink leeftijdsverschil tussen ons zit van zeker een maand, maar ik kom gelukkig volwassen overquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je Daley Blind wil imiteren moet je er vroeg bij zijn, ik snap het.
radio 1 in de autoquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:10 schreef ddx het volgende:
[..]
slechte timing, finish is over paar minuten
Oh, jammer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje, maar niet heel spectaculair.
Lekker werken voor Coquardquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arashiro zit ook van voren
Knut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |