Bij de bergetappes komt hij als een duveltje uit een doosje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
JoRo heeft er echt geen zin in deze tour he
Hij wil alleen maar trainen voor de Vueltaquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rodriguez wil straks gewoon een coup a la Rasmussen uitvoeren en minuuuuuuten terugpakken in de bergen
Sta jij even voor paal. Ik had allang voorzien dat hij moe was, maar de ware kenner houd zich stil.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:01 schreef Alrac4 het volgende:
Zometeen komt Martin op kop en dan gaat het los
Had ik gemist. Ben net binnen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ook niet gek na zijn valpartij van vandaag
Demare heeft ook niet echt geluk he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:04 schreef Mykonos het volgende:
FDJ gaat denk ik Bouhanni toch nog maar een contractje aanbieden.
Over vaders van wielrenners gesproken. Ik las gister wel een bijzonder verhaal over Voeckler. Zijn vader schijnt nooit van zee te zijn teruggekeerdquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:05 schreef ledlamp het volgende:
Herb zit altijd dingen op te zoeken over de omgeving of over vaders van bepaalde renners
Is het verhaal van Voecklers vader al geweest deze tour?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:05 schreef ledlamp het volgende:
Herb zit altijd dingen op te zoeken over de omgeving of over vaders van bepaalde renners
Krachtwijk komt pas in de derde week.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kruiswijk zit ook altijd in de mongolenwaaier he.
Grote inspiratie voor het lied over Berend Botje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over vaders van wielrenners gesproken. Ik las gister wel een bijzonder verhaal over Voeckler. Zijn vader schijnt nooit van zee te zijn teruggekeerd
Kruijswijk rijdt de eerste week niet vol. Gewoon krachten sparen voor de laatste 1,5 week.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zag je hem gister door de modder steppen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mijn peuterspeelzaal heette Berend Botje. Vanzelfsprekend was ik op die leeftijd ook al helemaal het mannetjequote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grote inspiratie voor het lied over Berend Botje.
Alleen jammer dat ze volgend jaar niet meer in dezelfde ploeg zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef Ooku het volgende:
Kruijswijk is aan het trainen om volgend jaar voor Keldergod meesterknecht te zijn. No worries
Als je Daley Blind wil imiteren moet je er vroeg bij zijn, ik snap het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn peuterspeelzaal heette Berend Botje. Vanzelfsprekend was ik op die leeftijd ook al helemaal het mannetje
vertrek net van mijn werkquote:
Met de nadruk op -tje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn peuterspeelzaal heette Berend Botje. Vanzelfsprekend was ik op die leeftijd ook al helemaal het mannetje
Dat zal het plan zijn. Maar na meerdere rondes dat dit het plan was ben ik enigszins gereserveerd. Maar laat mij graag verrassen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk rijdt de eerste week niet vol. Gewoon krachten sparen voor de laatste 1,5 week.
Zeker omdat er toch wel een flink leeftijdsverschil tussen ons zit van zeker een maand, maar ik kom gelukkig volwassen overquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je Daley Blind wil imiteren moet je er vroeg bij zijn, ik snap het.
radio 1 in de autoquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:10 schreef ddx het volgende:
[..]
slechte timing, finish is over paar minuten
Oh, jammer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje, maar niet heel spectaculair.
Lekker werken voor Coquardquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arashiro zit ook van voren
Knut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |