Doen ze ook.quote:
Zonne lul jongequote:
Ik heb anders wel UI's op mobiel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef GhpH het volgende:
Ik zit meestal op fok mobiel. Daar zijn geen UIen
Hij heeft Nokia 3310quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel ui's op mobiel.
Dan moeten ze hun taken toch maar wat uitbreidenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is enkel voor mensen zonder UI
Eerst toestemming van een adminquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun taken toch maar wat uitbreiden
Dan mogen ze er wel eens wat meer vaart achter gaan zetten.quote:
Dven flikker op met die UI.quote:
Let toch eens op jonguhquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
Erover klagen en hem zo groot in de OP zetten. Ik begrijp niet
doe jij eens even lekker rustig kereltjequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef Syntos het volgende:
Wat een tyfus OP zeg. Krijg effe een ban.
Ik zie het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:48 schreef Nober het volgende:
Klacht: Dit soort UI's moeten ze verbannen!
Stel in dan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef GhpH het volgende:
Ik zit meestal op fok mobiel. Daar zijn geen UIen
ik ben focked up jongehquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:56 schreef .sfinx het volgende:
[..]
doe jij eens even lekker rustig kereltje
gewoon ff tranquil manquote:
Geen idee maar experimenteren kan altijd natuurlijk. Begin eens met ritalin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:03 schreef Syntos het volgende:
[..]
Bestaan er dan pillen tegen aggresiviteit veroorzaakt door epilepsie-inducerende plaatjes?
Ik was geenszins van plan mijn UI aan te passen maar aangezien ik jou hoog in het vaandel heb staan én je bijzonder veel verschuldigd ben zal ik mijn UI aanpassen.quote:
We gaan naar Bulgarije, ook goed?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was geenszins van plan mijn UI aan te passen maar aangezien ik jou hoog in het vaandel heb staan én je bijzonder veel verschuldigd ben zal ik mijn UI aanpassen.
Ik vertrouw er op dat dit ook reden is om mijn volgende (moge God het verhoeden) ban met op zijn minst 12 maar niet meer dan 24 uur te verminderen.
Een fraaier geschenk kan een foreign FOK!ker zich niet inbeelden.quote:
Je hebt alleen zelf geen UI. Schande.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel UI's op mobiel.
Er is allang een UIenradar, maar dan in de vorm van een politie die UI-lozen opspoort.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |