SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadverdamme. Dat dus echt nooitquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goudkust, Onderweg naar morgen.
Alles dus gewoon.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Waarom ik geen ruk vind aan mijn leven is omdat het altijd veel te langdradig is en dan kom je aan het einde van een dag en dan is er nog niks gebeurd en dat elke dag. BoringNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahaha, grapjas Kamikazie. Ik heb hier een officieel papiertje liggen met de uitslag. hahaha. Wat een grapjas ben jij![]()
We hebben het hier met iedereen over leuke series enzo en jij moet dan weer even vertellen dat series kijken voor mongooltjes isquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha, grapjas Kamikazie. Ik heb hier een officieel papiertje liggen met de uitslag. hahaha. Wat een grapjas ben jij. Bemoei je niet zo met andere je vindt het zelf ook kut als wij dat doen bij jou.
![]()
posten dan want ik geloof het nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha, grapjas Kamikazie. Ik heb hier een officieel papiertje liggen met de uitslag. hahaha. Wat een grapjas ben jij![]()
Mavertje, wat brengt jou hier nog man. Iedere dag een shitload aan gezeik over je heen krijgen en maar blijven komen
.
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat noemt zich een vader. Wat een minkukel ben jij
________!
![]()
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over julliequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We hebben het hier met iedereen over leuke series enzo en jij moet dan weer even vertellen dat series kijken voor mongooltjes is. Bemoei je niet zo met andere je vindt het zelf ook kut als wij dat doen bij jou.
![]()
Oke. Overigens heb ik Sen nog niet horen klagen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat noemt zich een vader. Wat een minkukel ben jij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat zegt meer over het niveau van de series die jij hebt gekekenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullie![]()
![]()
Jou mening is helemaal nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullie
Nooit gedacht dat ik dit nog ooit kon zeggen![]()
![]()
We praten hier niet over soapseries en daarnaast baseer jij je mening alleen op Heroes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullieWel jammer van die spelfoutquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou mening is helemaal nergens op gebaseerd.
Je zegt eerst dat het je mening is en daarna breng je het als een feit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullie![]()
En dat bepaal jij ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou mening is helemaal nergens op gebaseerd.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We praten hier niet over soapseries en daarnaast baseer jij je mening alleen op Heroes.
[..]
Wel jammer van die spelfout![]()
![]()
tja jij kijkt twdquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zegt meer over het niveau van de series die jij hebt gekeken![]()
Dat zie je toch. Kijk eens een paar afleveringen van Breaking Bad, The Sopranos, House of Cards of de eerste twee seizoen van Prison Break. Veel beter vermaak ga je niet krijgen in het leven.quote:![]()
Waarom. Mag ik niet mijn mening geven over series. Jullie voelen je gelijk allemaal aangevallenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef Alovenac het volgende:
Wordt je nu niet moe van jezelf Maver?![]()
![]()
.
![]()
Die laatste zin klinkt wel erg denigrerendquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zie je toch. Kijk eens een paar afleveringen van Breaking Bad, The Sopranos, House of Cards of de eerste twee seizoen van Prison Break. Veel beter vermaak ga je niet krijgen in je leven.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Breaking Bad was ik trouwens aan begonnen, maar daar had ik de pilot nog niet van afgekeken. Pakte me nog niet echtquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zie je toch. Kijk eens een paar afleveringen van Breaking Bad, The Sopranos, House of Cards of de eerste twee seizoen van Prison Break. Veel beter vermaak ga je niet krijgen in het leven.![]()
Dan pas jij er iig prima bijquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom. Mag ik niet mijn mening geven over series. Jullie voelen je gelijk allemaal aangevallen![]()
![]()
.
Domme mensen hier![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom. Mag ik niet mijn mening geven over series. Jullie voelen je gelijk allemaal aangevallen![]()
![]()
.
Dit is niet je mening geven johquote:
Je nuanceert het nu mooi weg maar je liep gewoon te provoceren.![]()
Je moet misschien wel een beetje geduld hebben bij sommige series...quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Breaking Bad was ik trouwens aan begonnen, maar daar had ik de pilot nog niet van afgekeken. Pakte me nog niet echtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik was na seizoen 1 gestopt. Een tijd later hoorde ik weer veel over Breaking Bad en begon ik weer met kijken. Heb 'm inmiddels 3 keer helemaal gezien, beste serie die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Breaking Bad was ik trouwens aan begonnen, maar daar had ik de pilot nog niet van afgekeken. Pakte me nog niet echt![]()
Gaat hetzelfde voor op als Homeland je moet echt even een paar afleveringen door kijken. Breaking Bad benaderd perfectie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Breaking Bad was ik trouwens aan begonnen, maar daar had ik de pilot nog niet van afgekeken. Pakte me nog niet echt![]()
*voelenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullie
- dat
- meerFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik keek hem niet af omdat het toen al laat 's nachts was en ik vroeg op moest voor werk. Had niet zozeer met de serie te makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet misschien wel een beetje geduld hebben bij sommige series...![]()
BB was echt vet, alleen vond ik dan weer dat hele Skyler gebeuren langradig. Maar dat zal ongetwijfeld de opzet zijn geweest van de writers etc.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat hetzelfde voor op als Homeland je moet echt even een paar afleveringen door kijken. Breaking Bad benaderd perfectie.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Alhoewel je bij een ''serie'' niet gelijk aan dat programma denkt, maar het is wel echt zo tofquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
deze man weet
series 22 wordt gedeeltelijk opgenomen in Marokko![]()
![]()
Ik vind series ook niet leuk. Ik kijk alleen af en toe Comefy Central maar dan ga ik niet op internet de rest kijken.![]()
Ik vind 'The L word' nou echt een serie voor jouquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind series ook niet leuk. Ik kijk alleen af en toe Comefy Central maar dan ga ik niet op internet de rest kijken.
Komen al die slechte grappen bij CC vandaan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind series ook niet leuk. Ik kijk alleen af en toe Comefy Central maar dan ga ik niet op internet de rest kijken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de L zit toch niet in fappen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik vind 'The L word' nou echt een serie voor jou![]()
![]()
Prison Break is niet goed meer na 2 seizoenen? Heb nu bijna seizoen 1 afgekekenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zie je toch. Kijk eens een paar afleveringen van Breaking Bad, The Sopranos, House of Cards of de eerste twee seizoen van Prison Break. Veel beter vermaak ga je niet krijgen in het leven.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, de meeste bedenk ik ter plekke.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komen al die slechte grappen bij CC vandaan?![]()
The Hard Life of RJ BergerMooi. Locadia kan volgens mij nog steeds kansen niet afmaken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
PSV is rond met Gladbach over Luukinho.![]()
Ja mooie aanval wordt datquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
PSV is rond met Gladbach over Luukinho.
Depay- Luuk - Narsingh![]()
![]()
Nog steeds wel leuk maar het niveau van de eerste twee seizoen hebben ze niet meer gehaaldquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Prison Break is niet goed meer na 2 seizoenen? Heb nu bijna seizoen 1 afgekeken![]()
Het loopt alle Nederlandse clubs al dun door het broekjequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja mooie aanval wordt dat
![]()
![]()
Heeft Narsingh uberhaubt al eens een goede wedstrijd gespeeld voor PSV?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja mooie aanval wordt dat
Die is inderdaad prima te kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Bob's Burgers is ook een geniale serie![]()
Improvisatie, dat kenmerkt een echte comedianquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, de meeste bedenk ik ter plekke.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De pilot vond ik zelf ook vrij matig, maar hij word zeker wel beter. Het is een langzaam begin met een spetterend eindquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
Op papier (!) de beste aanval van de eredivisie denk ik? Noem een beterequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het loopt alle Nederlandse clubs al dun door het broekje![]()
![]()
![]()
Ja voor zijn blessure wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heeft Narsingh uberhaubt al eens een goede wedstrijd gespeeld voor PSV?![]()
Te Vrede Immers Schakenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op papier (!) de beste aanval van de eredivisie denk ik? Noem een betere![]()
![]()
Sigthorsson - Milik - De Saquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lastig om nu al te zeggen zo vroeg in de transferperiode. Luuk de Jong en Narsingh kunnen er iig geen klote van en Depay speelt niet meer voor PSV.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Boëtius, Pelle, Manu natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anyway, heb echt nog teveel series waar ik eens voor moet gaan zitten, van de zomer maar eens een poging wagen. Moet nog beginnen met GoT.![]()
![]()
geintje ouwe reusquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je loopt te trollen nu toch?![]()
Nou ja, zal wel wat jij wil joh![]()
Wel knap dat je in de toekomst kan kijken man, verdien er is wat geld meequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lastig om nu al te zeggen zo vroeg in de transferperiode. Luuk de Jong en Narsingh kunnen er iig geen klote van en Depay speelt niet meer voor PSV..
En je noemt nog steeds geen betere voorhoede.![]()
Hoezo kan ik in de toekomst kijken? Het verleden heeft toch laten zien dat De Jong en Narsingh er niks van kunnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel knap dat je in de toekomst kan kijken man, verdien er is wat geld mee.
En je noemt nog steeds geen betere voorhoede.![]()
Jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van op de bank bij BMG naar de basis van PSV.
Ninja-edit![]()
Dat Depay weggaat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo kan ik in de toekomst kijken? Het verleden heeft toch laten zien dat De Jong en Narsingh er niks van kunnen![]()
Je mag nu wel weer stoppen met trollen hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo kan ik in de toekomst kijken? Het verleden heeft toch laten zien dat De Jong en Narsingh er niks van kunnenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt me onhoudbaar en zou PSV het kunnen veroorloven om hem te houden als er een bod komt van 15 tot 20 miljoen?quote:![]()
Dit is nog de minst slechte grap van je vandaagquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van op de bank bij BMG naar de basis van PSV.Waarom niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me onhoudbaar en zou PSV het kunnen veroorloven om hem te houden als er een bod komt van 15 tot 20 miljoen?
Ze willen sws meer dan 20 mil![]()
Ben je dat jeugd EK vergeten met Luukiequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je mag nu wel weer stoppen met trollen hoor.Zelden zo hard gelachen
![]()
![]()
Je zegt net dat het sowieso gebeurt en nu breng je alweer een nuance aan. Je bent niet geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me onhoudbaar en zou PSV het kunnen veroorloven om hem te houden als er een bod komt van 15 tot 20 miljoen?![]()
Ben je Luukie bij Twente vergeten? Die gast was daar echt een prima spits.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je dat jeugd EK vergeten met LuukieZelden zo hard gelachen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat geen enkele Nederlandse club dat kanquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit is nog de minst slechte grap van je vandaag
[..]
Waarom niet?
Ze willen sws meer dan 20 mil![]()
En hoeveel jaar zijn we onderhand weer verder en hoeveel spelers die zuigen in het buitenland slagen uiteindelijk weer in Nederland?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben je Luukie bij Twente vergeten? Die gast was daar echt een prima spits.![]()
Luuk en Dost lijken me, ondanks hun dramatische seizoenen in het buitenland, prima spitsen voor de Eredivisie
Klopt, maar ga ervan uit dat er wel spelers worden terug gekocht. Nog een seizoen Schaken trek ik niet en Te Vrede is ook verschrikkelijk matigquote:![]()
Kom eens met een aantal voorbeelden van spelers die het niet haalde in het buitenland en uiteindelijk toch weer een succes waren in de Eredivisie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Luuk en Dost lijken me, ondanks hun dramatische seizoenen in het buitenland, prima spitsen voor de Eredivisie![]()
Jaartje Dost huren lijkt me helemaal niet verkeerd. Rechtsbuiten heeft inderdaad ook veel prioriteit. Met gasten als Manu schiet je ook niet veel op.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar ga ervan uit dat er wel spelers worden terug gekocht. Nog een seizoen Schaken trek ik niet en Te Vrede is ook verschrikkelijk matig![]()
2 jaar. True story.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoeveel jaar zijn we onderhand weer verder en hoeveel spelers die zuigen in het buitenland slagen uiteindelijk weer in Nederland?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
uhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met een aantal voorbeelden van spelers die het niet haalde in het buitenland en uiteindelijk toch weer een succes waren in de Eredivisie?
Pelle?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met een aantal voorbeelden van spelers die het niet haalde in het buitenland en uiteindelijk toch weer een succes waren in de Eredivisie?![]()
Mja Litmanen je hebt nog steeds geen betere eredivisie voorhoede gegeven. Dus doe volgende keer niet zo stoer met het loopt ze dun door de broek.
![]()
Pelle. Castaignos.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met een aantal voorbeelden van spelers die het niet haalde in het buitenland en uiteindelijk toch weer een succes waren in de Eredivisie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nogmaals waarom zou ik dat nu doen als er nog een hoop transfers kunnen plaats vinden. Maar jij je zin die van PSV is echt goed ik heb nu een stijfjequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Mja Litmanen je hebt nog steeds geen betere eredivisie voorhoede gegeven. Dus doe volgende keer niet zo stoer met het loopt ze dun door de broek.
![]()
![]()
Je overdrijft het nu zo erg omdat je weet dat je ongelijk had. Voor eredivisie begrippen hebben ze gewoon een prima voorhoede hoor. Of is dat nu ook weer onzin?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals waarom zou ik dat nu doen als er nog een hoop transfers kunnen plaats vinden. Maar jij je zin die van PSV is echt goed ik heb nu een stijfje![]()
Op papier wel ja maar wat hebben De Jong en Narsingh nou laten zien de laatste tijd? Juist ja helemaal geen kut.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je overdrijft het nu zo erg omdat je weet dat je ongelijk had. Voor eredivisie begrippen hebben ze gewoon een prima voorhoede hoor. Of is dat nu ook weer onzin?![]()
Altidore toch ook welquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed dat is 1 en nu gaan we verder![]()
oh verkeerd gelezenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat die al eerder in de Eredivisie had gespeeld
en waarom geen Vlaar?![]()
![]()
Meer dan 20 miljoen voor Depay![]()
![]()
Bij 15 miljoen zal PSV al een strik erom en weg ermee. Natuurlijk gaan ze proberen om het maximum te halen... maar op basis van wat is hij meer waard dan 20 miljoen?![]()
Dus? Ik zei toch ook op papier?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op papier wel ja maar wat hebben De Jong en Narsingh nou laten zien de laatste tijd? Juist ja helemaal geen kut.![]()
Strootman ging ook voor 20 miljoen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:05 schreef Grandesco het volgende:
Meer dan 20 miljoen voor Depay![]()
![]()
Bij 15 miljoen zal PSV al een strik erom en weg ermee. Natuurlijk gaan ze proberen om het maximum te halen... maar op basis van wat is hij meer waard dan 20 miljoen?![]()
Omdat Strootman een goede speler is. Die is veel verder dan Depay.....quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Strootman ging ook voor 20 miljoen.![]()
Hmmm, wat moet ik nou doenquote:
Reus
MOTM Rodriguez -- MOTM Hummels
of
TOTS Gervinho
IF Armero --- TOTS Benatia![]()
wanneer wordt die Clasie voor net zoveel verkocht als Anita dan?quote:
toen werd er de hele tijd geroepen dat Clasie zóóó veel beter was en hij speelt nu nog steeds bij de middenmoot![]()
![]()
MOTM Rodriguezquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hmmm, wat moet ik nou doen
Reus
MOTM Rodriguez -- MOTM Hummels
of
TOTS Gervinho
IF Armero --- TOTS Benatia
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Anitaquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer wordt die Clasie voor net zoveel verkocht als Anita dan?
toen werd er de hele tijd geroepen dat Clasie zóóó veel beter was en hij speelt nu nog steeds bij de middenmoot![]()
![]()
![]()
Alsof jij ook maar 1 wedstrijd van Newcastle hebt gezien dit seizoenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar 1 wedstrijd van Newcastle hebt gezien dit seizoenToevallig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelfs in het stadion geweest.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar 1 wedstrijd van Newcastle hebt gezien dit seizoennou ik wel en hij is fucking goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo klopt diequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
Clasie is gewoon fysiek niet goed genoeg.![]()
Zo klopt diequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[quote]Op donderdag 10 juli 2014 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
Clasie is gewoon fysiek niet super goed genoeg.
[/quote]
Zo klopt die
inb4 goeien quote (geen zin om te fixen)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 10-07-2014 om 16:04:39Robben and Navas re-releases due to having TOTS at 92 and 80 reageer retweet
![]()
Twitterde Rob dat naar je?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:14 schreef Maver24 het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 10-07-2014 om 16:04:39Robben and Navas re-releases due to having TOTS at 92 and 80 reageer retweet
![]()
Die perks krijg je als je meer dan 500 euro uitgeeft in een spel.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben geen fan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo klopt die
inb4 goeien quote (geen zin om te fixen)
[/quote]
Ieder z'n eigen speler toch
[/quote]
[/quote]
quoteceptionRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ieder z'n eigen speler tochquote:
[/quote]
[/quote]
quoteception
[/quote]
Gelukkig wel![]()
inb4 goeien quote (geen zin om te fixen)quote:
[/quote]
quoteception
[/quote]
Gelukkig wel
[/quote]
Echt wel
[/quote]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quoteceptionquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[/quote]
Gelukkig wel
[/quote]
Echt wel
[/quote]
[/quote]
Dit gaat goed zo![]()
Overdrijven is ook een vak.... hij doet het aardig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik wel en hij is fucking goed![]()
Mijn Mullers ook maar gedumpt, zou zo maar kunnen dat hij stijgt ivm de finale maar wilde het risico niet nemen
De Bruyne en Krul maar gekocht omdat ze geen rerelease hebben.![]()
Zijn SIF was al goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef Kiid het volgende:
Die Sneijder gaat denk ik wel bruut worden. Misschien toch overwegen eens te veranderen van team
![]()
Iemand verstand van 3421?
Volgens mij ziet dit er wel goed uit, goede balans op het middenveld lijkt me het belangrijkst in deze formatie.
Cech in goal![]()
![]()
Klopt inderdaad. Daar had ik ook nog eens gespeeld, maar ff kijken hoe ik dat in een goed team kan krijgen.quote:![]()
Al die WC spelers zijn natuurlijk ook geupgradeSneijder
Het enige minpuntje aan hem was zijn 3* skills maar voor de rest alles jizz.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het irritante van WC is dat ik nou al 3 disconnects heb met dat kut spelquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al die WC spelers zijn natuurlijk ook geupgradeSneijder
. Ik kan daar zo slecht tegen en dan vind ik het al niet leuk meer
![]()
![]()
ik welquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet waten wat zijn 88 rated versie krijgt![]()
![]()
Ik wil graag verrast worden als ik hem uit een pack trek en in mijn team gooi.quote:
Misschien ga ik ook maar gewoon FUT WC spelen. Lekker goedkoop, dan maar schijt aan al die kut disconnects![]()
![]()
Niemand?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:39 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verstand van 3421?
Volgens mij ziet dit er wel goed uit, goede balans op het middenveld lijkt me het belangrijkst in deze formatie.
Cech in goal![]()
![]()
geen verstand van 3421 maar ik zou wel een keeper op doel zetten en eventueel een snellere middenvelder erbijquote:![]()
![]()
Als mensen daar gelukkig van worden heb ik er niks op tegen maar ze moeten dat domme gelul niet door mijn strot heen gaan duwen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als mensen daar gelukkig van worden heb ik er niks op tegen maar ze moeten dat domme gelul niet door mijn strot heen gaan duwen.![]()
Dat doet toch ook niemand of wel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als mensen daar gelukkig van worden heb ik er niks op tegen maar ze moeten dat domme gelul niet door mijn strot heen gaan duwen.![]()
![]()
Hier totaal geen disconnects, en kan weer van Fifa genieten in de WC modus. Het speelt gewoon net een stukje prettiger dan de reguliere FUT, plus je hebt spelers tot je beschikking die in FUT onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:46 schreef Kiid het volgende:
Misschien ga ik ook maar gewoon FUT WC spelen. Lekker goedkoop, dan maar schijt aan al die kut disconnects![]()
De wereld zou een stuk beter zijn zonder geloof.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zat mensen hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat doet toch ook niemand of wel?
Mensen die mij gaan vertellen dat ik mijn dochter moet dopen omdat ze anders met zondes leeft en zo kan ik nog wel even doorgaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:09 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt geniaal goed, iemand een potje vanavond? (xbox)dat team ken ik
![]()
Wel kut ja..nu moet ik meer dan 200k betalen voor iemand die nooit meer dan 50k ofzo was geweestquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Tim gaat over de zeik zijn vanwege die De Bruyne
Luiz zit er ook niet bij, maar die verwacht ik eigenlijk wel bij TOTT.
IF Armero en SIF Shirley ben ik dan wel weer blij mee
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wil je zo ff met MOTM de Bruyne spelen? Wil hem wel even uitlenen voor ik hem verkoopquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel kut ja..nu moet ik meer dan 200k betalen voor iemand die nooit meer dan 50k ofzo was geweest
Luiz zit er ook niet bij, maar die verwacht ik eigenlijk wel bij TOTT.
IF Armero en SIF Shirley ben ik dan wel weer blij mee![]()
![]()
Thanks, maar hoeft niet hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wil je zo ff met MOTM de Bruyne spelen? Wil hem wel even uitlenen voor ik hem verkoop. Uiteindelijk koop ik hem toch wel. Al zit ik wel met een dilemma omdat zijn Chelsea vesie beter in mijn team past. Als ik de Bundesliga versie heb dan moet ik Jovetic opofferen voor Benteke (of een Chelsea spitta).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik wil 'm wel lenen anders.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wil je zo ff met MOTM de Bruyne spelen? Wil hem wel even uitlenen voor ik hem verkoopHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oke dan verkoop ik hem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, maar hoeft niet hoor. Uiteindelijk koop ik hem toch wel. Al zit ik wel met een dilemma omdat zijn Chelsea vesie beter in mijn team past. Als ik de Bundesliga versie heb dan moet ik Jovetic opofferen voor Benteke (of een Chelsea spitta).
Jammer Bobquote:![]()
Credits naar die gast hoortwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 10-07-2014 om 17:07:02De Vrij is na Thiago Silva van Brazilië de hoogst geklasseerde verdediger. reageer retweet
![]()
![]()
Ik kan nooit een tegenstander vinden in de silver cup dus heb de laatste tijd niet meer omgekeken naar silversquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb je nog andere silver teams die je aan kan raden? Ben een beetje uitgekeken op mn goldsheb ook al m'n dure silvers verkocht
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Brick Mansions 2014 720p WEBRip XVID AC3-ACAB![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd![]()
Ja. Ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:09 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt geniaal goed, iemand een potje vanavond? (xbox)![]()
Het zou er toch alleen afgaan als de kampioen zouden worden ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wtf zo is ie nog enger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat Fellaini ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wtf zo is ie nog enger![]()
![]()
jaquote:geen idee maar daar wil ie niet op wachten blijkbaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zou er toch alleen afgaan als de kampioen zouden worden ofzo?![]()
![]()
hij heeft een IQ van 120 man .quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maver wil jij gvd eens kappen met die spatie tussen je laatste woord en een leesteken?![]()
Dat is een teken dat je minimaal een IQ van 120 hebtquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maver wil jij gvd eens kappen met die spatie tussen je laatste woord en een leesteken?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik dacht dat het Hip Hop Pinto was in eerste instantiequote:Op donderdag 10 juli 2014 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja
[..]
geen idee maar daar wil ie niet op wachten blijkbaar![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je minimaal een IQ van 120 hebt![]()
![]()
Serieus he, wanneer gaat EA die belachelijke handicaps eens afschaffen tegen sweaty serie a en BPL teams?
Is er trouwens een alternatief voor Krul imotm, die heeft nog geen afstandsschot tegen gehouden. Zelfs een pingel niet, toen ik in het midden bleef staan.
![]()
Kan wel merken dat zijn schot, pace en dribbeling aanzienlijk zijn verbeterd! Ik speel 442(2), misschien dat eens proberen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:23 schreef Reemi het volgende:
Klose valt totaal niet op in m'n world cup teamFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Klinkt meer als Cillessenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef Alovenac het volgende:
Serieus he, wanneer gaat EA die belachelijke handicaps eens afschaffen tegen sweaty serie a en BPL teams?
Is er trouwens een alternatief voor Krul imotm, die heeft nog geen afstandsschot tegen gehouden. Zelfs een pingel niet, toen ik in het midden bleef staan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt, ik domineer net twee wedstrijden achter elkaar. Sweaty teams alleen gevaarlijk uit afstandsschoten en als Krul er dan al twee van Clichy door laatquote:![]()
![]()
Fellaini voor rodwel johquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
#meerscorendandetegenstander![]()
![]()
Thorb zal wel trots zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Arsenal heeft dus zo goed als zeker Sanchez en Debuchy binnen. Niet slecht![]()
Had ik met zijn IF ook last van. Vooral lage rollertjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:30 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Echt, ik domineer net twee wedstrijden achter elkaar. Sweaty teams alleen gevaarlijk uit afstandsschoten en als Krul er dan al twee van Clichy door laatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
allemaal packs openen boysze zitten er in ik herhaal ze zitten er in
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ze nu 100k packs hadden nog dan had ik wel iets open gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:00 schreef FCsuarez het volgende:
allemaal packs openen boysze zitten er in ik herhaal ze zitten er in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor alle haters: dat meisje is gewoon 20. Niks minderjarig
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-op-zijn-Maud.dhtmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 100k packs waren nu veel beter geweest.. gisteren was helemaal niet het goede moment.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze nu 100k packs hadden nog dan had ik wel iets open gemaakt.![]()
ja hoor jongens het is eindelijk gelukt!![]()
7,5k pack en ik heb hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, echt schijt irritant. Heeft bijna niks en kost mij ook echt veel punten nu al. Moet niet te lang doorgaan, want dan ben ik dit team zo weer beu.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik met zijn IF ook last van. Vooral lage rollertjes.
ben ik trouwens de enige die de laatste tijd echt ontzettend veel last heeft van een handicap met teams zoals dit?
![]()
Handicap? Er zit helemaal geen handicap in fut.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:22 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Inderdaad, echt schijt irritant. Heeft bijna niks en kost mij ook echt veel punten nu al. Moet niet te lang doorgaan, want dan ben ik dit team zo weer beu.
ben ik trouwens de enige die de laatste tijd echt ontzettend veel last heeft van een handicap met teams zoals dit?
![]()
Krul is in de 1 op 1 wel echt geniaal. Echt zieke reflexes..zelfs rebounds en sweaty balletjes pakt hij vaak nog. Dat dan weer welquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:22 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Inderdaad, echt schijt irritant. Heeft bijna niks en kost mij ook echt veel punten nu al. Moet niet te lang doorgaan, want dan ben ik dit team zo weer beu.
Geen last van handicap verder, alleen in seasons heb je altijd achterlijke streaks waarin je ineens alles moeiteloos wint en daarna valt alles ineens weer net verkeerd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt jammer dat die gameplay zo verlept is. Anders zat ik met mijn teams ook wel lekker qua upgradesquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
ho damn al die upgrades in mijn WC team![]()
Lahm, Muller en Sneijdergod
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat is er zo verlept aan danquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt jammer dat die gameplay zo verlept is. Anders zat ik met mijn teams ook wel lekker qua upgrades![]()
![]()
Dat ieder cross bijna een goal is. Dat een keeper geen hard schot kan pakken, maar wel alle ballen met curve heeft. Dat het 1 grote pingpongbende is. Dat je na de meeste wedstrijden een random disconnect kreeg (krijgt?).quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan heb ik blijkbaar nog niet genoeg gespeeld want dat heb ik nog nooit gemerktquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ieder cross bijna een goal is. Dat een keeper geen hard schot kan pakken, maar wel alle ballen met curve heeft. Dat het 1 grote pingpongbende is. Dat je na de meeste wedstrijden een random disconnect kreeg (krijgt?).![]()
![]()
Dat is best knapquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik blijkbaar nog niet genoeg gespeeld want dat heb ik nog nooit gemerkt
Ik kan nog wel even doorgaan, maar het is met afstand de slechtste FUTmode die ik ooit heb gespeeld. Echt zonde, want het idee is echt supertof met die linkende spelers per werelddeel en al die upgrades.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeg eens, waar gaat Carmelo heen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik blijkbaar nog niet genoeg gespeeld want dat heb ik nog nooit gemerkt![]()
een zonnig oord denk ik? Barbados ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zeg eens, waar gaat Carmelo heen?![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een zonnig oord denk ik? Barbados ofzo![]()
![]()
Thad denkt dat iedereen er zo autistisch mee bezig is als hijquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in all seriousness, ik volg dat allemaal niet joh![]()
![]()
Echt een mini update tov de IFquote:
Paar keer +3 is het hoogste
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
99 shot power en 99 long shots is wel geinigquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een mini update tov de IF
Paar keer +3 is het hoogste![]()
![]()
Ja klopt, maar zo heel vaak komen ze niet 1 op 1. Wat dat betreft is de defensie echt ideaal met:quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krul is in de 1 op 1 wel echt geniaal. Echt zieke reflexes..zelfs rebounds en sweaty balletjes pakt hij vaak nog. Dat dan weer wel
Geen last van handicap verder, alleen in seasons heb je altijd achterlijke streaks waarin je ineens alles moeiteloos wint en daarna valt alles ineens weer net verkeerd.
Aanholt - Blind - van Dijk IF - vd Wiel
Des te kutter is het dat je ieder afstandsschot of iedere kopbal erin ziet vliegen.
Twijfel alleen wel op de combinatie De Jong IF - Sneijder IF als CM met van Persie op CAM en Hunter imotm ideaal is..![]()
Leroy Fer moet er echt in, die is geniaal goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zo heel vaak komen ze niet 1 op 1. Wat dat betreft is de defensie echt ideaal met:
Aanholt - Blind - van Dijk IF - vd Wiel
Des te kutter is het dat je ieder afstandsschot of iedere kopbal erin ziet vliegen.
Twijfel alleen wel op de combinatie De Jong IF - Sneijder IF als CM met van Persie op CAM en Hunter imotm ideaal is..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fer dan naast De Jong IF? En wie dan op CAM? RvP laten staan of Sneijder IF1quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leroy Fer moet er echt in, die is geniaal goed![]()
Kan allebei, maar Fer is sowieso een must have. Als je De Jong gebruikt is 433(2) wellicht aardig, met De Jong achter Fer en Sneijder. Ik vond De Jong zelf maar kut eigenlijk. Kan echt niks en is ook niet sterk in dit spel dus dan blijft er weinig over.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Fer dan naast De Jong IF? En wie dan op CAM? RvP laten staan of Sneijder IF1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gebruik de 433 (4), dus 2CM en 1CAM. Dan is Sneijder eigenlijk ook wel een musthave voor de aanvoer naar RvP (CAM) en de voorste drie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan allebei, maar Fer is sowieso een must have. Als je De Jong gebruikt is 433(2) wellicht aardig, met De Jong achter Fer en Sneijder. Ik vond De Jong zelf maar kut eigenlijk. Kan echt niks en is ook niet sterk in dit spel dus dan blijft er weinig over.![]()
Wijnaldum - Fer - Sneijder werkte hier wel lekker in 433 (oldskool)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef Alovenac het volgende:
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-fb-main-link![]()
![]()
twitter:Arsenal twitterde op donderdag 10-07-2014 om 20:47:47It's official! Alexis Sanchez has agreed to join @Arsenal! http://t.co/EL64o0m3j7 http://t.co/gbDWNgdo2y reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
twitter:Arsenal twitterde op donderdag 10-07-2014 om 20:47:47It's official! Alexis Sanchez has agreed to join @Arsenal! http://t.co/EL64o0m3j7 http://t.co/gbDWNgdo2y reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
500k winst (bruto) op he trio NIF Neuer, MOTM Boateng en If Shirley
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een switch van KAT naar handschoen met Krul doet ook al redelijk wonderen.
van Dijk IF is wel baas zeg. Scoor in 433 (4), amper nog met Hunter imotm en van Persie (CAM), denk dat Robben en Depay imotm (
![]()
) zo'n 90% van alle doelpunten hebben gemaakt tot nu toe.
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hardop lachen om dat figuur op de achtergrond![]()
![]()
![]()
Maakt niet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Die bal rolde gewoon het doel in na de save van de keeper![]()
Nadat vlaar hem had aangeraakt jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Die bal rolde gewoon het doel in na de save van de keeper![]()
Als iemand met een IQ van 120 dat nog niet kan zien......quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nadat vlaar hem had aangeraakt ja![]()
WE ZIJN GENAAID JONGENS ,Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vlaar heeft hem toch niet aangeraakt of wel ? ik zag het niet hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nadat vlaar hem had aangeraakt ja![]()
pls come chelski blud so skill much nicequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hardop lachen om dat figuur op de achtergrond![]()
Fixedquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vlaar heeft hem toch niet aangeraakt of wel? ik zag het niet hoor![]()
vette film manquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Brick Mansions 2014 720p WEBRip XVID AC3-ACAB![]()
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht je houdt meer van dit
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
fypquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
HOAX want het is onmogelijk om Pogba te kopen in FMquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor zo'n amateur als jij wel jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
HOAX want het is onmogelijk om Pogba te kopen in FM![]()
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:03:07Steven Defour heeft in een gesprek met Marcel Brands aangegeven graag naar PSV te willen. Dadelijk meer details op http://t.co/K3YKFgiZvK reageer retweet
![]()
Heb nog wel wat bewijsstukken liggen van een bepaalde netwerkgame om mijn skills te tonen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor zo'n amateur als jij wel jaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Luuk ook al binnen. Gaat lekker zo in Eindje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:03:07Steven Defour heeft in een gesprek met Marcel Brands aangegeven graag naar PSV te willen. Dadelijk meer details op http://t.co/K3YKFgiZvK reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu nog een fatsoenlijke coachquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Luuk ook al binnen. Gaat lekker zo in Eindje.![]()
Zo ook het beste middenveld in eindhoven oh nee wacht die kan er ook geen kut vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
Maar gaat dan natuurlijk wel weer veel te veel verdienenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo ook het beste middenveld in eindhoven oh nee wacht die kan er ook geen kut van![]()
![]()
Vroeger vond ik hem wel goed toen was het nog een echte nummer 10 die kon voetballen. Nu is het een dertien in een dozijn beukertje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar gaat dan natuurlijk wel weer veel te veel verdienen![]()
Wel een bizarre transformatie heeft hij gehad ja. Was vroeger een type als Praet en nu is het een Nigel de Jong eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem wel goed toen was het nog een echte nummer 10 die kon voetballen. Nu is het een dertien in een dozijn beukertje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen is hij bij lange na niet zo goed als De Jong. Ach laat hem maar lekker bij PSV beuken voor veel geld ik vind het helemaal mooiquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een bizarre transformatie heeft hij gehad ja. Was vroeger een type als Praet en nu is het een Nigel de Jong eigenlijk.![]()
![]()
Ach, zo'n jongen zal het in NL prima doen denk ik en kan/mag hier ook voetballend wat meer doen. Met hem en Luuk ipv Loca en Schaars heb je toch prima upgrades.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen is hij bij lange na niet zo goed als De Jong. Ach laat hem maar lekker bij PSV beuken voor veel geld ik vind het helemaal mooiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat betwijfel ik. Maar het grootste probleem bij PSV is toch echt Cocu.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, zo'n jongen zal het in NL prima doen denk ik en kan/mag hier ook voetballend wat meer doen. Met hem en Luuk ipv Loca en Schaars heb je toch prima upgrades.![]()
Wellicht..we zullen het dit jaar zien. Ook hij zal veel geleerd hebben van afgelopen seizoen. Als hij daar wat mee doet/kan doen dan kan het best beter worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Maar het grootste probleem bij PSV is toch echt Cocu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel nee en anders komt Guusje hem wel even helpenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wellicht..we zullen het dit jaar zien. Ook hij zal veel geleerd hebben van afgelopen seizoen. Als hij daar wat mee doet/kan doen dan kan het best beter worden.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Internet kapot?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Dani Alves transfer was toch afgeketst?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.ibtimes.co.uk/(...)k-dani-alves-1454027quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dani Alves transfer was toch afgeketst?![]()
![]()
die zullen wel vaak 7/8 goals tegen gaan krijgenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dani Alves transfer was toch afgeketst?
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Thiago Silva >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dantequote:Op donderdag 10 juli 2014 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die zullen wel vaak 7/8 goals tegen gaan krijgenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nog een overloper.quote:
Ik had een PS1 en PS2quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Had dan ook de PS3 gehaald.quote:
Driver 2 op de PS1quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen waren dat nog goede consoles![]()
![]()
Deze discussie was al gevoerd maar imo was de Xbox 360 betere qua software ( party's etc.) en controller itt PS3. Nu is het weer een ander verhaalquote:
Hala Madrid !
quote:Naar het stadion rijden en de 'geheime auto' unlocken.
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: