SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadverdamme. Dat dus echt nooitquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goudkust, Onderweg naar morgen.
Alles dus gewoon.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Waarom ik geen ruk vind aan mijn leven is omdat het altijd veel te langdradig is en dan kom je aan het einde van een dag en dan is er nog niks gebeurd en dat elke dag. BoringNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahaha, grapjas Kamikazie. Ik heb hier een officieel papiertje liggen met de uitslag. hahaha. Wat een grapjas ben jij![]()
We hebben het hier met iedereen over leuke series enzo en jij moet dan weer even vertellen dat series kijken voor mongooltjes isquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha, grapjas Kamikazie. Ik heb hier een officieel papiertje liggen met de uitslag. hahaha. Wat een grapjas ben jij. Bemoei je niet zo met andere je vindt het zelf ook kut als wij dat doen bij jou.
![]()
posten dan want ik geloof het nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha, grapjas Kamikazie. Ik heb hier een officieel papiertje liggen met de uitslag. hahaha. Wat een grapjas ben jij![]()
Mavertje, wat brengt jou hier nog man. Iedere dag een shitload aan gezeik over je heen krijgen en maar blijven komen
.
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat noemt zich een vader. Wat een minkukel ben jij
________!
![]()
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over julliequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We hebben het hier met iedereen over leuke series enzo en jij moet dan weer even vertellen dat series kijken voor mongooltjes is. Bemoei je niet zo met andere je vindt het zelf ook kut als wij dat doen bij jou.
![]()
Oke. Overigens heb ik Sen nog niet horen klagen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat noemt zich een vader. Wat een minkukel ben jij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat zegt meer over het niveau van de series die jij hebt gekekenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullie![]()
![]()
Jou mening is helemaal nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullie
Nooit gedacht dat ik dit nog ooit kon zeggen![]()
![]()
We praten hier niet over soapseries en daarnaast baseer jij je mening alleen op Heroes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullieWel jammer van die spelfoutquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou mening is helemaal nergens op gebaseerd.
Je zegt eerst dat het je mening is en daarna breng je het als een feit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn mening. Series kijken is gewoon boring en langdradig. Dat jullie je allemaal aangevallen voelt dat zegt meer iets meer over jullie![]()
En dat bepaal jij ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou mening is helemaal nergens op gebaseerd.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We praten hier niet over soapseries en daarnaast baseer jij je mening alleen op Heroes.
[..]
Wel jammer van die spelfout![]()
![]()
tja jij kijkt twdquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zegt meer over het niveau van de series die jij hebt gekeken![]()
Dat zie je toch. Kijk eens een paar afleveringen van Breaking Bad, The Sopranos, House of Cards of de eerste twee seizoen van Prison Break. Veel beter vermaak ga je niet krijgen in het leven.quote:![]()
Waarom. Mag ik niet mijn mening geven over series. Jullie voelen je gelijk allemaal aangevallenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef Alovenac het volgende:
Wordt je nu niet moe van jezelf Maver?![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |