Ik had wel een laagzittende placenta, daarom met 35 weken een placentaliggingsecho moeten laten doen. Hij was mooi naar boven gegaan. In de meeste gevallen werd mij verteld. Het komt niet vaak voor dat een placenta laag blijft liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef StarDust_ het volgende:
Doe rustig aan, GM!![]()
Heeft er trouwens iemand ervaring met een placenta die over de baarmoedermond heen ligt? Ik denk niet dat ik wil googlen ivm horrorverhalen.
Nou, niet zo prettig is een understatement, het kan zelfs dodelijk zijn voor de babyquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had wel een laagzittende placenta, daarom met 35 weken een placentaliggingsecho moeten laten doen. Hij was mooi naar boven gegaan. In de meeste gevallen werd mij verteld. Het komt niet vaak voor dat een placenta laag blijft liggen.
Als dat wel het geval blijft, wordt het hoe dan ook een keizersnede aangezien het niet zo prettig is als een placenta voor de baby wordt geboren.
Je kan -vind ik- best googlen op placenta praevia (als je maar zwangerschapspagina links laat liggenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef StarDust_ het volgende:
Doe rustig aan, GM!![]()
Heeft er trouwens iemand ervaring met een placenta die over de baarmoedermond heen ligt? Ik denk niet dat ik wil googlen ivm horrorverhalen.
Thanks voor de info!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je kan -vind ik- best googlen op placenta praevia (als je maar zwangerschapspagina links laat liggen). Je hebt verschillende vormen en pas met 30 weken kunnen ze het definitief zeggen. Slechts 0,3 tot 0,9% van de zwangeren houdt een placenta praevia en dan wordt het idd een keizersnede. Een kindje kan ook niet goed indalen als de placenta voor je bekken ligt en natuurlijk bevallen lijkt me idd onmogelijk...
Weinig verschil met buiten dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is de climate control stuk op kantoor. Het is 26 graden en volgens mij een luchtvochtigheid van 101%. Nasty, ik krijg er koppijn van!
Inderdaad, ik liep even naar buiten voor zuurstof, maar dat was een beetje kansloosquote:
Of op woensdag 'fijn weekend' roepenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
dat je je collega een fijne vakantie wenst, en dat ze dan terugroepen: Dank je, jij ook!
* Stormqueen gaat in een hoekje zitten wiegen![]()
Jij hebt straks verlof! Duurt veel langer dan de gemiddelde vakantiequote:Op donderdag 10 juli 2014 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
dat je je collega een fijne vakantie wenst, en dat ze dan terugroepen: Dank je, jij ook!
* Stormqueen gaat in een hoekje zitten wiegen![]()
Hehehe, een hele week maar liefst inderdaad, nu gaan alle maandabonnementen inquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
En volgens mij ben je net op vakantie geweest.
Cygne, je hoeft je nergens voor te verontschuldigen joh! De eerste weken zijn al zo onzeker en nu voor jou helemaal. Rustig aan!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, een hele week maar liefst inderdaad, nu gaan alle maandabonnementen in
Maar goed, nog even en dan kan ik inderdaad vier maanden relaxen, uitslapen en niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |