geen, heb nu gewoon extreem veel vrije tijd die ik niet in kan delen naar eigen wil door omstandigheden en daarom fok ik zoveelquote:
Ga Spaans leren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen, heb nu gewoon extreem veel vrije tijd die ik niet in kan delen naar eigen wil door omstandigheden en daarom fok ik zoveel
ja ik ook hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen, heb nu gewoon extreem veel vrije tijd die ik niet in kan delen naar eigen wil door omstandigheden en daarom fok ik zoveel
Babyquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WEET IK TOCH NIET MENS WAT JIJ MET JE TIJD DOETTTT
[..]
over een paar weken ja
[..]
vraag lief en romantisch dan
wat is er met jou seg, alsof ik je ooit zou verlatenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Baby
We belong together
And you know that I'm right
Why do you play with my heart?
Why do you play with my mind?
Said we'd be forever
Said it'd never die
How could you love me and leave me
And never say goodbye
dan liever mn Arabisch opkrikkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga Spaans leren.
Heb ik altijd al willen doen, maar geen tijd.
Ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:39 schreef Bami-Powner het volgende:
wie van jullie kan Arabisch lezen en schrijven?
Mn dm box..quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is er met jou seg, alsof ik je ooit zou verlaten
[..]
dan liever mn Arabisch opkrikken
Heb geen FB.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meh
Voeg me toe op Facebook bby
die foto die jij stuurde was eeuwen geleden menquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb geen FB.
Zal jou nog eens een foto sturen.
Jij bent nog erger dan sommige mannelijke fokkers die steeds om pics van meisjes vragenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb geen FB.
Zal jou nog eens een foto sturen.
Als jij stuurt stuur ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die foto die jij stuurde was eeuwen geleden men![]()
Kijk zo voel ik me.
Ik ben lesbisch a sahbi.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan sommige mannelijke fokkers die steeds om pics van meisjes vragen
echt he, peunage red mequote:Op donderdag 10 juli 2014 19:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan sommige mannelijke fokkers die steeds om pics van meisjes vragen
quote:
Ik had je al xbl gestuurd. Ewa laat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt he, peunage red me
[..].
En due ik stuur als jij stuurt ttap ik niet meer inbackstabbrrs overal
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val op alles
maar niet messy
/gangstaboy
Soms biertje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:25 schreef Fokker101 het volgende:
mogen de moslims ook niet drinken eig
Van mij waren tenminste nog woordgrapjes..quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val op alles
maar niet messy
/gangstaboy
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van mij waren tenminste nog woordgrapjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |