Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Wil je gewoon voor vakantiefoto's of ben je amateurfotograaf die gaat bewerken en online zetten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja nikon, 34729 soorten zijn er.
Fok die shit, je wilt helemaal niet rondlopen met zo'n baksteen om je nek. Koop gewoon deze: link of de nieuwere versie van deze camera.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Owkeeeeee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Douglas, ici paris, kruidvat, etos.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil je gewoon voor vakantiefoto's of ben je amateurfotograaf die gaat bewerken en online zetten?
In het eerste geval: haal een simpele of gebruik je mobiel.
Die cybershot had ik al op het oog ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Fok die shit, je wilt helemaal niet rondlopen met zo'n baksteen om je nek. Koop gewoon deze: link of de nieuwere versie van deze camera.
Tenzij je populair wilt doen natuurlijk, dan moet je een Nikon en/of Canon kopen mét batterygrip zodat het allemaal wat groter en professioneler lijkt.
Kijk naar systeemcamera's. Voordelen van een DSLR maar geen lomp groot ding.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar er zijn zoveel. Heb hele middagen zitten vergelijken en alles maar teveel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kijk naar systeemcamera's. Voordelen van een DSLR maar geen lomp groot ding.
Wat is je budget?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel. Heb hele middagen zitten vergelijken en alles maar teveel.
Je kan ook advies vragen op site's waar alleen (amateur)fotografen zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel. Heb hele middagen zitten vergelijken en alles maar teveel.
Niets. Sowieso een schandalig topic natuurlijk. Een christenfundi topic lijkt me op fok ook niet op z'n plek.quote:
Anders open je even een parfum topicquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus in deze SC mogen we alleen SCen over de ramadan. Ok.
Jij hebt zeker ook nog niets gegeten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niets. Sowieso een schandalig topic natuurlijk. Een christenfundi topic lijkt me op fok ook niet op z'n plek.
Nee. dit is het Nederland ligt er uit topicquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:55 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Is dit het centrale sparerib topic?
Groetjes,
K.
Volgens mij is hij altijd prikkelbaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog niets gegeten?
Mabrouk met het stoppen met roken! Mashallah. Moge Allah jou prijzen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Merhaba, kinderen van Allah!
Respect dat jullie dit toch gewoon even elk jaar doen! Ik zou het er best moeilijk mee hebben, helemaal nu ik gestopt ben met roken en het eten me 100x beter smaakt.
Ik dacht, ik steek jullie even een hart onder de riem. Keep it up!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh ik typte "ramadan" en daarom zou je mij willen rammen?
Vind ik een beetje raar.
Deze zusterquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mabrouk met het stoppen met roken! Mashallah. Moge Allah jou prijzen.
Dank je. Ik ruik eten. haha byequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Merhaba, kinderen van Allah!
Respect dat jullie dit toch gewoon even elk jaar doen! Ik zou het er best moeilijk mee hebben, helemaal nu ik gestopt ben met roken en het eten me 100x beter smaakt.
Ik dacht, ik steek jullie even een hart onder de riem. Keep it up!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Oké ik leg 't even uit. Kijk: ramadan = rammedan = ram me dan = zal ik jou eens even rammen dan =
DEUTSCHLAND!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben juist voor Argentinië... Gun 't de Duitsers niet
Is ie ook. In groep 6 maken ze deze grap allemaal denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Deze grap is echt te slecht voor woorden
Tesekkurler!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mabrouk met het stoppen met roken! Mashallah. Moge Allah jou prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |