Ooh, die beelden ken ik niet... Zou ik wel willen zienquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef wimderon het volgende:
Die inval in het hotel waar Liquigas verbleef toen Beltran werd betrapt was ook briljant. Moreau zat daar ook met zijn ploeg en die zag je op de beelden meteen wegvluchten
Agritubelquote:
Ik kan ze niet vindenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft wimderon die beelden niet? Zet ze op youtube.
Dat gebeurt in Andere Tijden 2034quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat niet alles verteld wordt
Toen de Tour on 2008 in Prato Nevoso aankwam hebben de italianen daar zijn bloed afgenomen, omdat Valverde zoveel mogelijk Italiaanse koersen vermeed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat lusje door Italië waar hij al een schorsing had en dus de tour niet kon rijden.
Dit dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat is toch altijd met dit soort verhalenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:
2050. De kleinkinderen van Voskamp met het ware verhaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Die had tenminste z'n hart op de goede plaats zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef OProg het volgende:
Michailov had die nodig voor een kindertehuis in Rusland.
De vraag is of Moors en Priem echt van niks wisten natuurlijk....quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef Blik het volgende:
Wel bizar eigenlijk, veroordeeld voor georganiseerd dopinggebruik zonder echte bewijzen en dus ook onschuldig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |