abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:13:49 #151
54408 Parzival
Where it happens
pi_142137203
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Nee, doet ze zelf maar. Ze gaat wat meer werken. Nog steeds vind ik dat ze vrij forse huur gaat betalen, maar goed, ze heeft flink wat spaargeld.
oh ok.. tsja als het gemeubileerd is dan moet ze betaluh..

Ik heb dergelijke situaties vaker gehoord.. en meestal was het of een 30ers dilemma (bestaat!. .. volgens de schrijver van een boekje ;) ) .. of dat jullie gewoon te veel bij elkaar waren.. en dat kan soms ook stress opleveren.. een soort beklemmend gevoel

anyways.. wellicht werkt t .. ik zou iig wel een paar duidelijke afspraken maken en die op papier zetten.. voor je het weet is haar nieuwe huis vol de jouwe leeg.. en zit je emotioneel nog verrotter in de knoop
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142137204
Maar, hoe oud zijn jullie nou?
Ja doei.
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:18:28 #153
54408 Parzival
Where it happens
pi_142137357
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, hoe oud zijn jullie nou?
ik gok op een jaar of 30.. is dit het, wat willen we nu, moet ik nog 60 jaar zo verder, is er niets meer, waar is die spanning die er was in mijn 20er jaren toen ik kon dansen, flirten, nachten doorhalen, dronken thuiskomen met vriendinnen en elke jongen naar me luisterde.. ook al was het om me in bed te krijgen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142137392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef Inaithnir het volgende:
iedereen hier heeft eerlijk waar het beste met je voor
Kom op, man. De wilde Fok-horden ontzien niets en niemand.
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:22:21 #155
54408 Parzival
Where it happens
pi_142137476
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Kom op, man. De wilde Fok-horden ontzien niets en niemand.
tussen de regels door, hebben sommigen heldere momenten waarin een mogelijke steun, hint, tip, advies of vleugje empathie zou kunnen doorschemeren..
pi_142137546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef Parzival het volgende:
tussen de regels door, hebben sommigen heldere momenten waarin een mogelijke steun, hint, tip, advies of vleugje empathie zou kunnen doorschemeren..
Tuurlijk, die krijgen antwoord. En soms mis ik ook gewoon wel eens wat, hè?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:18 schreef Parzival het volgende:

[..]

ik gok op een jaar of 30.. is dit het, wat willen we nu, moet ik nog 60 jaar zo verder, is er niets meer, waar is die spanning die er was in mijn 20er jaren toen ik kon dansen, flirten, nachten doorhalen, dronken thuiskomen met vriendinnen en elke jongen naar me luisterde.. ook al was het om me in bed te krijgen..
Allebei halverwege 30. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik verlang naar vroeger, of zo. Heb voor mijn tijd met haar een beetje rondgeneukt, en dat is toch minder lekker dan met de vrouw waar ik van hou. Dus dat is het niet wat mij betreft. En af en toe ga ik met lui effe de kroeg in, is nog steeds leuk om door te zakken. En dat gebeurd genoeg, niet te veel, niet te weinig.

Wat haar betreft, ik hoor wel dat ze vriendinnen om haar heen mist die ook een kindje hebben. Of die wel een kindje hebben maar ver weg wonen. Misschien is ze een beetje eenzaam? Dat weet ik niet, ik zal het eens vragen.
pi_142137585
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:02 schreef bijdehand het volgende:
Ooit moet je aan je kindje uitleggen waarom je hem/haar in de steek liet. Ga je dan echt zeggen 'papa was te moe om met mama te praten na het werk dus was het genoeg geweest'?
Snap je nou echt niet dat het werkelijke probleem veel complexer is?
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:28:11 #158
54408 Parzival
Where it happens
pi_142137646
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Tuurlijk, die krijgen antwoord. En soms mis ik ook gewoon wel eens wat, hè?

[..]

Allebei halverwege 30. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik verlang naar vroeger, of zo. Heb voor mijn tijd met haar een beetje rondgeneukt, en dat is toch minder lekker dan met de vrouw waar ik van hou. Dus dat is het niet wat mij betreft. En af en toe ga ik met lui effe de kroeg in, is nog steeds leuk om door te zakken. En dat gebeurd genoeg, niet te veel, niet te weinig.

Wat haar betreft, ik hoor wel dat ze vriendinnen om haar heen mist die ook een kindje hebben. Of die wel een kindje hebben maar ver weg wonen. Misschien is ze een beetje eenzaam? Dat weet ik niet, ik zal het eens vragen.
Het 30ers dilemma is ook iets lastiger uit te leggen..het is niet een oh was ik maar weer 20 want toen was alles beter.. maar meer een.. ik wil iets veranderen want 'dit' lijkt op een sleur.. alles is verder in orde, er is financiele ruimte, er is liefde, een kindje, een goed leuk huis.. alles is OK.. alles is goed.. en toch blijft er iets knagen..

Ik had hetzelfde (zonder kind) en na een vloeiende scheiding zat ik na 1.5 jaar aan de andere kant van de wereld.. alles omgegooid huis verkocht en hoppa..

anderen worden gelovig of gaan vrijwilligerswerk doen..

alles om die "sleur" waarin alles OK is.. maar te doorbreken..

zoek maar eens op "Het 30ers dilemma" is niet zo'n dik boekje wat wellicht wat inzicht kan geven
pi_142137655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:26 schreef Zolder het volgende:

[..]

Snap je nou echt niet dat het werkelijke probleem veel complexer is?
Ja, ze willen van elkaar af, maar blijven hoop houden door het een lat-relatie te noemen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142137688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldige basis om je samen voort te planten
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
je kind lekker laat oprotten zodat je straks thuis elke avond met één hand in je broek en de ander in een zak chips voor de TV in slaap kan vallen zonder lastiggevallen te worden door gepraat of gejank.
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
No shit....
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg de rillingen van het woord 'dreumes', we zitten potdomme niet in OUD!
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Het klinkt vooral alsof je (als in jij) gewoon nooit aan kinderen had moeten beginnen
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
En dan gaan janken over moe zijn
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
1 hele dag! Nou, je wilde dat kind wel heel graag! :o _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat het hele gebeuren vooral op me overkomt alsof het allemaal alleen nog steeds om jou/jullie draait en niet (ook) om het kind.
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Oefening baart kunst kinderen.
Wat zit je nou de hele tijd negatief te doen?
pi_142137818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ik krijg daar gewoon geen helder antwoord op. Gisteren vroeg ik wat ze dan andere mensen vertelt. Toen zei ze: "tegen iedereen wat anders". Toen ik bleef doorvragen, was uiteindelijk het antwoord: "ik vind het heel ingewikkeld allemaal, maar ik kom er later nog wel op terug". Vrouwen-gebrabbel dus.

Ik kan moeilijk d'r kielhalen totdat er een zinnig antwoord uitkomt.
Vrouwengebrabbel, ga niet voor een vrouw mijn huis uit, ze kletst de oren van mijn hoofd, wil geen leuke uitjes doen want dat is zo'n gedoe met een kleine.

Maar we houden zoveel van elkaar, kunnen elkaar alleen maar amper luchten of zien!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142137819
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Nee, doet ze zelf maar. Ze gaat wat meer werken. Nog steeds vind ik dat ze vrij forse huur gaat betalen, maar goed, ze heeft flink wat spaargeld.
Klinkt als echt geweldige oplossing voor je kind ja, mama weg bij papa, én meer werken. Misschien moeten jullie eens niet verschuilen achter 'we neuken de sterren van de hemel' en 'chronische moeheid', en gewoon je problemen onder ogen zien, en oplossen. Of écht kappen, niet zo'n halfslachtige 'we gaan LATten'-oplossing, uiteindelijk gaat dat toch ook op niets uitlopen, of hoe had je het gezien? Je wéét neem ik aan al dat het positief ervaren gaat worden, zij heeft jouw 'gezeur' niet meer, jij hebt meer energie want hoeft niet meer met haar te praten. Wat gaat dan ooit de prikkel zijn toch weer samen te wonen?
pi_142137937
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:29 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat zit je nou de hele tijd negatief te doen?
Dat is vaker zo met forummers hier: er is maar één oplossing en dat is de oplossing van de desbetreffende forummer. Pak jij het anders dan, dan krijg je bijzonder veel negativiteit over je heen. Best vreemd! Iedereen deelt zijn/haar leven anders in en dat is niet altijd goed of fout.
pi_142138467
Had ik hier al op gereageerd?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef Inaithnir het volgende:
Hoewel ik een prima functionerend LAT-gezin ken (hij woont hier, zij in Frankrijk nota bene, 2 kinderen), lijkt dit me meer een verhulde stap op weg naar scheiding.
Ja, ik wil niet meteen van het negatiefste uit gaan.

quote:
Ze neemt verdorie je kind mee. En jij vindt het wel best?
Zo extreem is het natuurlijk niet. Een dag bij mij, 1 of 2 dagen bij haar, en vervolgens het weekend bij elkaar.

quote:
Luister, ik snap goed dat je medische klachten hebt, maar als je vriendin van je hield, zou ze daar toch mee om moeten kunnen gaan (en niet op deze manier bedoel ik dan)? Ik snap ook niet dat zij het zo'n ramp vindt als jij 's avonds zegt "lieverd, ik wil nu graag even alleen zijn en een boekje lezen" of iets dergelijks. Blijkbaar hebben jullie verkeerde verwachtingen van elkaar.

Als jullie echt van elkaar houden, verzinnen jullie wel iets beters dan dit. Ik vrees helaas het ergste voor je TS.
Dat zijn goede punten. En dat is wat Scorpie en Loveless ook al zeiden, het is van mijn kant nogal meegaand allemaal. Het gebeurt maar allemaal, en dat zit me helemaal niet lekker.

Die verwachtingen, dat is een goed punt, maar ik weet niet of ik mezelf daarin herken. En ja, er moet een betere oplossing zijn. Ik vind het lastig te zien welke. Ik heb het gevoel dat het allemaal gebeurd, en dat ik geen invloed/grip heb op haar. Vooral omdat de communicatie zo lastig gaat.

[ Bericht 26% gewijzigd door Allem-Wilexander op 10-07-2014 15:03:17 ]
pi_142138611
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:34 schreef erodome het volgende:
Vrouwengebrabbel, ga niet voor een vrouw mijn huis uit, ze kletst de oren van mijn hoofd, wil geen leuke uitjes doen want dat is zo'n gedoe met een kleine.

Maar we houden zoveel van elkaar, kunnen elkaar alleen maar amper luchten of zien!
Nu som je al het negatieve op, en dan zet je het tegen het positieve, om het belachelijk neer te zetten.

quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Je wéét neem ik aan al dat het positief ervaren gaat worden, zij heeft jouw 'gezeur' niet meer, jij hebt meer energie want hoeft niet meer met haar te praten. Wat gaat dan ooit de prikkel zijn toch weer samen te wonen?
Dat is inderdaad een lastige :{
Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden. Het zou een absolute nachtmerrie zijn voor mij om uit elkaar te gaan.
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:06:45 #166
54408 Parzival
Where it happens
pi_142138723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Het zou een absolute nachtmerrie zijn voor mij om uit elkaar te gaan.
Daar ben je nu al feitelijk mee bezig.. al heb je dat niet door.. waarschijnlijk door de verpakking die eromheen zit..

Want je stelt wel, lekker elk weekend bij elkaar.. maar er komen zometeen ook andere verplichtingen waardoor je niet bij elkaar kunt zijn (of wilt).. en grote kans dat jij of zij iemand anders tegenkomt waarvan je denkt.. hey die biedt(/heeft) wel alles wat ik wil..

halve oplossingen werken meestal niet in de liefde.. het "gewoon maar accepteren" maken je veelal niet gelukkiger
pi_142138786
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Nu som je al het negatieve op, en dan zet je het tegen het positieve, om het belachelijk neer te zetten.

Ik zet alleen maar het negatieve even bij elkaar zodat het wat duidelijker is. Dat is niet het belachelijk neer zetten, dat is even opsommen wat er negatief is en dat is fiks wat, zo erg dat jullie blijkbaar het niet trekken om bij elkaar in huis te wonen.

Het was misschien niet zo aardig om het zo te doen, maar er is echt iets heel erg mis in jullie relatie en dat jullie daar niet serieus over praten is nog veel ernstiger. Je partner vertrekt straks met jullie kind ergens anders heen en jij weet niet eens goed waarom.
Als eerste zou ik persoonlijk mijn voet neer zetten en een duidelijk antwoord willen, daar heb je wel recht op als er een gezin uit elkaar gehaald gaat worden wat voor zo'n kleine een heel erg groot ding is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142138801
Precies, dit is misschien een manier om het wat geleidelijker te brengen ofzo, maar ik denk dat je zelf ook wel inziet dat dit tot weinig goeds kan leiden, als je al inziet dat er waarschijnlijk geen prikkels gaan zijn om weer geheel bij elkaar te komen.
pi_142139110
Laatste drie reacties: OK helder, dat zijn goede punten. Ik moet het even laten bezinken, maar de opmerkingen snijden zeker houd.

Verdomme, wat lastig.
pi_142139322
Lastig is het zeker, je zit in een lekker pakket zo...

Maar als jullie niet echt inhoudelijk gaan praten ben ik echt bang dat dit het begin van het einde is voor jullie.
pi_142139490
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De tijd voor wat? Elke dag dat je niet samen bent is een dag dat je niet kan werken aan de situatie, samen.
pi_142139778
quote:
4s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tijd om andere mannen te palen die niet overal moe van worden natuurlijk, duhhhhhh
pi_142140489
quote:
4s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ja, ik vond dit gewoon een lastige. Aan de ene kant heb je helemaal gelijk. Aan de andere kant hebben sommige problemen ook eventjes tijd nodig. Maar goed, dan ben ik weer dingen aan het verzinnen voor haar kant van het verhaal en dat moet ook een keer klaar zijn. Dus ik wist gewoon niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.

quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om andere mannen te palen die niet overal moe van worden natuurlijk, duhhhhhh
Mwah, ik weet niet hoor. Qua seks is het prima. Als dat nou shit zou zijn, dan was het heel anders geweest.
pi_142140611
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:54 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

ja, ik vond dit gewoon een lastige. Aan de ene kant heb je helemaal gelijk. Aan de andere kant hebben sommige problemen ook eventjes tijd nodig. Maar goed, dan ben ik weer dingen aan het verzinnen voor haar kant van het verhaal en dat moet ook een keer klaar zijn. Dus ik wist gewoon niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.

[..]

Mwah, ik weet niet hoor. Qua seks is het prima. Als dat nou shit zou zijn, dan was het heel anders geweest.
Ik zou eens beginnen met niet voor haar denken, en wat meer op je strepen gaan staan en aangeven dat je dit geen oplossing vindt. Eventueel met ook naar haar de vraag wat in godsnaam ooit de prikkel weer gaat zijn om wél weer samen te gaan wonen, aangezien je zelf ook wel inziet dat het waarschijnlijk over en weer positief ervaren gaat worden.

Hoe lang hebben jullie al een relatie? Is er uberhaupt wel iets wat jullie bindt náást de seks (en dan nu het kind)? Want je praat nou niet echt over haar alsof je het erg leuk hebt ofzo.
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:42:23 #175
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142142099
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:41 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ja, ze is erg vaag in het waarom van het latten. Ik moet een beetje raden wat het nu precies is.

Maar goed, m'n vriendin kan echt uren kletsen, en ik trek dat echt niet. Dus dan meld ik vriendelijk dat ik nu eventjes ga lezen of wat dan ook.

Ze had zich ook veel voorgesteld van weekendjes weg met het gezin, maar dat vind ik echt zo'n optrek met een kind. Bovendien blijft het huis dan een zooi, schoonmaken laat zij graag zitten maar dat vind ik lastig. Ik heb dus op dit moment geen energie om weekendjes weg te gaan met z'n tweeen of drieeen.
Je doet dus eigenlijk niks met je kind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')