abonnement Unibet Coolblue
pi_142131983
Vriendin heeft enige tijd geleden aangegeven dat ze wil gaan latten. Ze heeft reeds een andere woning betrokken in de buurt, en in de basis ingericht.

Reden is dat ze moeilijk zichzelf kan zijn. Sinds de geboorte heb ik echt chronisch energie tekort en het eindeloze geklets na het avondeten van vroeger, dat lukt gewoon niet. Ze wil ook weekendjes weg, maar ook daar heb ik op dit moment geen energie voor. Dat energie-tekort, daar ben ik voor in gesprek met een professional.

Er is nog genoeg liefde verder, daar gaat het niet om. Het gaat om het samenleven. Kennelijk, want vriendin is niet iemand die verbaal altijd heldere uiteenzettingen maakt (en dat is oké).

Maar goed, we hebben wat afspraken gemaakt. Ze gaat vanaf volgende week daar volgens een afgesproken schema met kindje slapen. We hebben verder afgesproken dat we in het weekend als gezin bij elkaar komen.

Ik vind het allemaal erg spannend. Met name hoe dreumes omgaat met de wekelijkse wisseling van slaapplek.

Wie heeft er ervaringen? Tips? Wat wel/niet te doen?
pi_142132033
Deze TT is ietwat ongelukkig gekozen.
pi_142132056
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
Deze TT is ietwat ongelukkig gekozen.
Ja doei.
pi_142132067
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
Deze TT is ietwat ongelukkig gekozen.
TR gemacht! oO<
No pedo :{w
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:34:10 #5
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_142132119
Wauw, beroerde keuze en met name voor je kind. Maar zolang jij je energie maar terugkrijgt TS, dat is het belangrijkst.. je kind op de 2de plaats is dan ook heel logisch :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_142132141
Ik kreeg de rillingen van het woord 'dreumes', we zitten potdomme niet in OUD!
Ja doei.
pi_142132166
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg de rillingen van het woord 'dreumes', we zitten potdomme niet in OUD!
:D
pi_142132178
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef smegmanus het volgende:
Wauw, beroerde keuze en met name voor je kind. Maar zolang jij je energie maar terugkrijgt TS, dat is het belangrijkst.. je kind op de 2de plaats is dan ook heel logisch :')
Was niet mijn keuze, hè? Heb je een betere suggestie?

quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg de rillingen van het woord 'dreumes', we zitten potdomme niet in OUD!
Dat, of in het viva mutsen-forum.
pi_142132223
Om energietekort uit elkaar gaan....wat moet ik dan in vredesnaam onder dat energietekort verstaan? :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142132252
...waarom ga jij niet doordeweeks in die andere woning wonen? Beetje lullig om je kind heen en weer te slepen omdat jij moe bent.

Verder overigens knap dat jullie het zo proberen met elkaar te redden. Succes!
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:40:07 #11
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_142132265
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:36 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Was niet mijn keuze, hè? Heb je een betere suggestie?

Iemand anders maakt de keuzes voor jou dan?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_142132298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:38 schreef trovey het volgende:
Om energietekort uit elkaar gaan....wat moet ik dan in vredesnaam onder dat energietekort verstaan? :{
Ja, ze is erg vaag in het waarom van het latten. Ik moet een beetje raden wat het nu precies is.

Maar goed, m'n vriendin kan echt uren kletsen, en ik trek dat echt niet. Dus dan meld ik vriendelijk dat ik nu eventjes ga lezen of wat dan ook.

Ze had zich ook veel voorgesteld van weekendjes weg met het gezin, maar dat vind ik echt zo'n optrek met een kind. Bovendien blijft het huis dan een zooi, schoonmaken laat zij graag zitten maar dat vind ik lastig. Ik heb dus op dit moment geen energie om weekendjes weg te gaan met z'n tweeen of drieeen.
pi_142132307
Als ik de op zo lees ligt het probleem bij je vriendin. Ik denk dat zij maar wat aanpassingen moet doen...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_142132330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:39 schreef Escapist het volgende:
...waarom ga jij niet doordeweeks in die andere woning wonen?
quote:
15s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:40 schreef smegmanus het volgende:
Iemand anders maakt de keuzes voor jou dan?
Vriendin deelt mij haar keuze mee, maar zij is een aantal jaren geleden bij mij ingetrokken. Ik denk niet dat ik ergens anders ga wonen, dat mag ze zelf doen.
pi_142132346
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:41 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ja, ze is erg vaag in het waarom van het latten. Ik moet een beetje raden wat het nu precies is.

Maar goed, m'n vriendin kan echt uren kletsen, en ik trek dat echt niet. Dus dan meld ik vriendelijk dat ik nu eventjes ga lezen of wat dan ook.

Ze had zich ook veel voorgesteld van weekendjes weg met het gezin, maar dat vind ik echt zo'n optrek met een kind. Bovendien blijft het huis dan een zooi, schoonmaken laat zij graag zitten maar dat vind ik lastig. Ik heb dus op dit moment geen energie om weekendjes weg te gaan met z'n tweeen of drieeen.
Het klinkt vooral alsof je (als in jij) gewoon nooit aan kinderen had moeten beginnen, al dan niet op dit moment in je leven of in z'n geheel niet. Als je al geen zin hebt/kunt maken om dingen met je gezin te doen...

Begrijp me goed, ik zou 't ook niet zien zitten hoor, word al moe als ik er aan denk, maargoed, ik neem dan ook geen kinderen, juist omdat ik mezelf zo zou herkennen in dit soort gedrag.
Ja doei.
pi_142132414
Je vriendin is dus een verwend west die elk weekend gezellig naar de efteling moet en anders niet gelukkig kan zijn? Af en toe een keer wat leuks natuurlijk, maar dat het zo'n probleem voor haar is. Is ze een beetje kinderachtig?
pi_142132540
Zo te lezen hebben jullie last van het papa en mamma syndroom. Deel herken ik het wel sinds de geboorte van mijn eigen kindje.

Waarom praat je er niet over in plaats van bot af te kappen? Maak afspraken b.v.: dat er na het eten totdat de kleine naar bed gaat tijd is voor elkaar en dat je daarna behoefte hebt aan wat tijd voor jezelf. En of dat nou een boek lezen is, sporten, lamballen, voetbal kijken... Dat maakt niet uit, als jij er maar weer positieve energie van krijgt. Je zult zien dat zodra je ook zelf veranderd de omgeving zich aanpast en mee gaat veranderen.

Als ik een tip mag geven die bij mij wel geholpen heeft: Praat over verwachtingen die je van elkaar hebt.
To be or not to be.....
pi_142132551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:39 schreef Escapist het volgende:
...waarom ga jij niet doordeweeks in die andere woning wonen? Beetje lullig om je kind heen en weer te slepen omdat jij moe bent.
Ik denk dat het niet zijn keuze was, maar de keuze van zijn vriendin. Die had geen zin om met een moeie kerel samen te leven en heeft liever dat haar kind de hele tijd heen en weer gesleept wordt.
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:52:33 #19
425789 Ranph
Gewoon niet
pi_142132592
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg de rillingen van het woord 'dreumes', we zitten potdomme niet in OUD!
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:52:33 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142132593
Klinkt alsof je vriendin graag de lusten heeft van een relatie/kind, maar minder goed met de lasten omgaat...dan maar meedelen dat je het huis uit gaat en eenzijdig gaat latten vind ik wel absurd trouwens, zeker als er kennelijk niet eens echt duidelijk aan jou is uitgelegd waarom...klinkt als begin van het einde, dit
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_142132662
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:52 schreef Abbadon het volgende:
Klinkt alsof je vriendin graag de lusten heeft van een relatie/kind, maar minder goed met de lasten omgaat...dan maar meedelen dat je het huis uit gaat en eenzijdig gaat latten vind ik wel absurd trouwens, zeker als er kennelijk niet eens echt duidelijk aan jou is uitgelegd waarom...klinkt als begin van het einde, dit
Klinkt als een gevalletje bureau jeugdzorg zul je bedoelen...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_142132680
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:41 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ja, ze is erg vaag in het waarom van het latten. Ik moet een beetje raden wat het nu precies is.

Maar goed, m'n vriendin kan echt uren kletsen, en ik trek dat echt niet. Dus dan meld ik vriendelijk dat ik nu eventjes ga lezen of wat dan ook.

Ze had zich ook veel voorgesteld van weekendjes weg met het gezin, maar dat vind ik echt zo'n optrek met een kind. Bovendien blijft het huis dan een zooi, schoonmaken laat zij graag zitten maar dat vind ik lastig. Ik heb dus op dit moment geen energie om weekendjes weg te gaan met z'n tweeen of drieeen.
Met andere woorden praat met elkaar en maak afspraken over wat je net allemaal getypt hebt. ;) Uit elkaar gaan is wel heel snel opgeven, zeker als er een kind bij betrokken is. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142132690
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:42 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]


[..]

Vriendin deelt mij haar keuze mee, maar zij is een aantal jaren geleden bij mij ingetrokken. Ik denk niet dat ik ergens anders ga wonen, dat mag ze zelf doen.
Mooie principekwestie waar je kind dadelijk de dupe is. Denk niet dat je op die manier moet denken als er een kindje in beeld is. Jij bent toch degene die te moe is voor het gepraat/leuke dingen/opruimen? Ik begrijp je standpunt tegenover je vriendin, maar je zadelt je kind op met een hoop onrust.
pi_142132783
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:55 schreef Escapist het volgende:

[..]

Mooie principekwestie waar je kind dadelijk de dupe is. Denk niet dat je op die manier moet denken als er een kindje in beeld is. Jij bent toch degene die te moe is voor het gepraat/leuke dingen/opruimen? Ik begrijp je standpunt tegenover je vriendin, maar je zadelt je kind op met een hoop onrust.
Ik zou dat ook never nooit doen.
pi_142132819
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Zolder het volgende:
Is ze een beetje kinderachtig?
Ik zou haar niet kinderachtig noemen, wel een tikkeltje naïef. Dit is haar eerste serieuze relatie, en ik heb het idee dat het haar inderdaad vies tegenvalt. Ik weet uit mijn eerste relatie dat ik ook vrij dramatisch reageerde als het niet naar m'n zin ging. Nu ben ik niet meer zo verwachtingsvol wat die ander betreft.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:50 schreef Michelinmannetje het volgende:Maak afspraken b.v.: dat er na het eten totdat de kleine naar bed gaat tijd is voor elkaar en dat je daarna behoefte hebt aan wat tijd voor jezelf.
Haha, dat is gewoon onmogelijk. Ze kan gewoon niet haar mond houden, moet telkens weer het gesprek aanknopen. Gaat ook niet veranderen in de komende tijd.
quote:
Als ik een tip mag geven die bij mij wel geholpen heeft: Praat over verwachtingen die je van elkaar hebt.
Gedaan, maar er komt weinig concreets uit. Ze heeft gewoon moeite om haar gevoel onder woorden te brengen. Ook van deze beslissing zegt ze zelf dat het geen beslissing is waarbij gevoel en verstand op 1 lijn liggen.
pi_142132943
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:55 schreef Escapist het volgende:
Jij bent toch degene die te moe is voor het gepraat/leuke dingen/opruimen? Mooie principekwestie waar je kind dadelijk de dupe is
Sorry, ik ga echt niet mijn huis uit voor de capriolen van een vrouw. Denk je dat ik een fucking deurmat ben, of zo?

Ik ben niet te moe voor opruimen, in tegendeel: ik doe ruim mijn deel van het huishouden. Het kostte behoorlijk moeite om mijn vriendin zover te krijgen dat ze uberhaupt iets deed in het huishouden. Als ik thuis kwam, was het best een rommeltje en kon ik na het werk ook nog gaan opruimen. Dat gebeurt nog steeds zo nu en dan, maar is wel beter.

Qua praten: we praten tijdens het avondeten, en daarna nog wat, maar ik heb ook gewoon even stilte nodig. Ik heb echt geprobeerd om wat meer te praten, maar ik ben ook een introvert. Op een gegeven moment word ik dol van dat geouwehoer.

Qua weekenden weg: dat doen we, zeg, 2x per jaar tot nu toe. Daarnaast 1x in de paar weken hapje eten samen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:54 schreef trovey het volgende:
Uit elkaar gaan is wel heel snel opgeven, zeker als er een kind bij betrokken is
:? We gaan niet uit elkaar?
pi_142133048
leuterde ze voorheen ook zoveel?
was kinderwens van allebei of ben je voor het blok gezet?
pi_142133071
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef computergirl het volgende:
leuterde ze voorheen ook zoveel?
was kinderwens van allebei of ben je voor het blok gezet?
Ja, en ja, was wens van allebei.
pi_142133115
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg de rillingen van het woord 'dreumes', we zitten potdomme niet in OUD!
Haha, ik had een TR gemaakt voor TT wijziging en het woord dreumes is vervangen :D
pi_142133120
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:09 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Haha, ik had een TR gemaakt voor TT wijziging en het woord dreumes is vervangen :D
No shit....
Ja doei.
pi_142133157
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
No shit....
Hey, ik had ook "engeltje" kunnen zeggen. Of "wondertje".
pi_142133173
Dat had ik óók aangepast. 8-) Dan had ik 'm op slot gegooid. Of naar ONZ.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_142133259
Wow, wat een egoïsme tegenover jullie kind zeg. Om te janken dit...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142133318
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Sorry, ik ga echt niet mijn huis uit voor de capriolen van een vrouw. Denk je dat ik een fucking deurmat ben, of zo?
Gewoon je poot stijf houden. Maakt niet uit joh, dat je kind zonder vader opgroeit. *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142133322
Ja, zeg. "Ja, we wilden allebei dit kind".

En dan gaan janken over moe zijn. Ja... het mag dan wel zo zijn dat de gemiddelde ouder veelal de voordelen naar buiten brengt over het ouderschap om dat het allemaal zo fantastisch is moet zijn, maar iedere mongool weet dat het (ook) een gedoe is, vermoeiend is, etc. etc. Daar lekker makkelijk aan toe geven en het kind ervan de dupe laten worden. :')

Niets tegen LAT-relaties hoor, maar om deze redenen...?
Ja doei.
pi_142133343
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zeg. "Ja, we wilden allebei dit kind".

En dan gaan janken over moe zijn. Ja... het mag dan wel zo zijn dat de gemiddelde ouder veelal de voordelen naar buiten brengt over het ouderschap om dat het allemaal zo fantastisch is moet zijn, maar iedere mongool weet dat het (ook) een gedoe is, vermoeiend is, etc. etc. Daar lekker makkelijk aan toe geven en het kind ervan de dupe laten worden. :')

Niets tegen LAT-relaties hoor, maar om deze redenen...?
Boeiend, het is je kind maar. Liever je wijf en kind opgerot dan tegen haar aan moeten praten omdat je moe bent. :{w
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142133379
Vraag het aan theo maassen
pi_142133782
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef bijdehand het volgende:
Maakt niet uit joh, dat je kind zonder vader opgroeit
:? Hoe kom je daar nou bij? We zijn in het weekend samen als gezin, ik blijf 1 dag per week voor ons kind zorgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Daar lekker makkelijk aan toe geven en het kind ervan de dupe laten worden.
Niets tegen LAT-relaties hoor, maar om deze redenen...?
Dus wat jij in essentie zegt, is: "je moet niet zeuren want dat wist je van tevoren". Of mis ik iets?
pi_142133985
tegen wie gaat je vriendin nu aanpraten s avonds?
pi_142133990
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zeg. "Ja, we wilden allebei dit kind".

En dan gaan janken over moe zijn. Ja... het mag dan wel zo zijn dat de gemiddelde ouder veelal de voordelen naar buiten brengt over het ouderschap om dat het allemaal zo fantastisch is moet zijn, maar iedere mongool weet dat het (ook) een gedoe is, vermoeiend is, etc. etc. Daar lekker makkelijk aan toe geven en het kind ervan de dupe laten worden. :')

Niets tegen LAT-relaties hoor, maar om deze redenen...?
Dit een beetje ja. Ik kan me voorstellen dat het lastig is als iemand een 'probleem' heeft wat zo'n invloed op je relatie heeft. Maar om dan maar je vriendin en kind te laten verkassen en op je eentje te gaan zitten wordt het ook niet beter van lijkt me. Bovendien kan je dit niet uitleggen aan je kind, die snapt niet dat papa en mama niet uit elkaar zijn, maar dat het een LAT-relatie is omdat papa zo vaak moe is. Die ziet dat jullie eerst altijd samen waren, en nu ineens apart wonen. En wat als je kind hier weer aan gewend is, dan weer gaan hokken en wéér z'n hele thuissituatie omgooien?

Als er zoveel liefde is, waarom lukt het dan niet je relatie zo in te richten dat je er beide genoeg voldoening uit haalt, of het in ieder geval uit te houden is tot jij aan je moeheid hebt gewerkt.

Ik zou als ik jou was zsm zorgen dat je iets aan dat chronische energie-tekort doet, hoe komt het, hoe kom je er vanaf? Werk je? Kan je daar niet wat terugschroeven? Vertel daar eens wat meer over.
pi_142134011
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:38 schreef computergirl het volgende:
tegen wie gaat je vriendin nu aanpraten s avonds?
Tegen d'r scharrel natuurlijk, duh. Die hoort dat gezeur over hoe haar dag was wel even aan, als hij er daarna weer op mag. Daar is TS natuurlijk ook te moe voor :+
pi_142134079
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:28 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Vriendin heeft enige tijd geleden aangegeven dat ze wil gaan latten. Ze heeft reeds een andere woning betrokken in de buurt, en in de basis ingericht.

Reden is dat ze moeilijk zichzelf kan zijn. Sinds de geboorte heb ik echt chronisch energie tekort en het eindeloze geklets na het avondeten van vroeger, dat lukt gewoon niet. Ze wil ook weekendjes weg, maar ook daar heb ik op dit moment geen energie voor. Dat energie-tekort, daar ben ik voor in gesprek met een professional.

Er is nog genoeg liefde verder, daar gaat het niet om. Het gaat om het samenleven. Kennelijk, want vriendin is niet iemand die verbaal altijd heldere uiteenzettingen maakt (en dat is oké).

Maar goed, we hebben wat afspraken gemaakt. Ze gaat vanaf volgende week daar volgens een afgesproken schema met kindje slapen. We hebben verder afgesproken dat we in het weekend als gezin bij elkaar komen.

Ik vind het allemaal erg spannend. Met name hoe dreumes omgaat met de wekelijkse wisseling van slaapplek.

Wie heeft er ervaringen? Tips? Wat wel/niet te doen?
Dus eigenlijk is er geen probleem? Gewoon doen waar jullie zin in hebben, maar ik weet niet of dit voordelig is voor jullie kindje. :{
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142134143
Maar wat is het nu eigenlijk: is ts overmatig moe, of verwacht vriendin ts onrechtmatig veel van de relatie (het is geen sprookje) en is het zo'n kletskous die iedereen moe maakt met haar kletspraat?
pi_142134159
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Sorry, ik ga echt niet mijn huis uit voor de capriolen van een vrouw. Denk je dat ik een fucking deurmat ben, of zo?

Ik ben niet te moe voor opruimen, in tegendeel: ik doe ruim mijn deel van het huishouden. Het kostte behoorlijk moeite om mijn vriendin zover te krijgen dat ze uberhaupt iets deed in het huishouden. Als ik thuis kwam, was het best een rommeltje en kon ik na het werk ook nog gaan opruimen. Dat gebeurt nog steeds zo nu en dan, maar is wel beter.

Qua praten: we praten tijdens het avondeten, en daarna nog wat, maar ik heb ook gewoon even stilte nodig. Ik heb echt geprobeerd om wat meer te praten, maar ik ben ook een introvert. Op een gegeven moment word ik dol van dat geouwehoer.

Qua weekenden weg: dat doen we, zeg, 2x per jaar tot nu toe. Daarnaast 1x in de paar weken hapje eten samen.

[..]

:? We gaan niet uit elkaar?
Je hebt niet in de gaten hoe dichtbij je er zit. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142134172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:43 schreef Zolder het volgende:
Maar wat is het nu eigenlijk: is ts overmatig moe, of verwacht vriendin ts onrechtmatig veel van de relatie (het is geen sprookje) en is het zo'n kletskous die iedereen moe maakt met haar kletspraat?
Precies, vertel eens iets over de aanleiding, het hele 'ik heb energietekort en werk er met een professional aan'-gedeelte is nogal wat magertjes. Heb je nog een baan? Zit je in de ziektewet? Wat voor professional? Is het lichamelijk of psychisch?
pi_142134229
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Je hebt niet in de gaten hoe dichtbij je er zit. :P
En dat dus!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142134232
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef Allem-Wilexander het volgende:
:? Hoe kom je daar nou bij? We zijn in het weekend samen als gezin, ik blijf 1 dag per week voor ons kind zorgen.
1 dag, nou dan is het goed, laat je je kind maar 6/7e van de week in de steek :{w
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142134265
1 hele dag! Nou, je wilde dat kind wel heel graag! :o _O_
Ja doei.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:47:49 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142134291
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tegen d'r scharrel natuurlijk, duh. Die hoort dat gezeur over hoe haar dag was wel even aan, als hij er daarna weer op mag. Daar is TS natuurlijk ook te moe voor :+
A shoulder to cry on becomes a dick to ride on. TS, heeft ze 'goede vrienden' van het mannelijk geslacht?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_142134306
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
1 hele dag! Nou, je wilde dat kind wel heel graag! :o _O_
plus het weekend ;)
Ik denk juist dat als ts 3 dagen wil dat mams al gaat zeuren NEEEEEE
pi_142134318
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Als er zoveel liefde is, waarom lukt het dan niet je relatie zo in te richten dat je er beide genoeg voldoening uit haalt, of het in ieder geval uit te houden is tot jij aan je moeheid hebt gewerkt.
Tsja, ik heb geen invloed op haar beslissingen. Ik heb opgemerkt dat ik het een slecht idee vond, en daarmee heb ik het een paar maanden uitgesteld. Maar ze kwam er op terug en heeft het toch gedaan.
quote:
Ik zou als ik jou was zsm zorgen dat je iets aan dat chronische energie-tekort doet, hoe komt het, hoe kom je er vanaf? Werk je? Kan je daar niet wat terugschroeven? Vertel daar eens wat meer over.
Heb reeds afspraak gehad met therapeut, en die heeft wat literatuur meegegeven incl. een aantal oefeningen. Prima kerel, en ik ben enthousiast er over.

Zij doet hetzelfde; ze heeft haar eigen adviseur.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:48:36 #52
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142134324
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

:? Hoe kom je daar nou bij? We zijn in het weekend samen als gezin, ik blijf 1 dag per week voor ons kind zorgen.

[..]

Dus wat jij in essentie zegt, is: "je moet niet zeuren want dat wist je van tevoren". Of mis ik iets?
Ben jij er wel klaar voor om vadertje te spelen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_142134372
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
1 hele dag! Nou, je wilde dat kind wel heel graag! :o _O_
Iedereen doet toch wel eens impulsaankopen. Nou, dat kan met kinderen ook dus.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:50:48 #54
54408 Parzival
Where it happens
pi_142134385
dit klinkt ook in mijn oren als we gaan uit elkaar (van haar kant uit dan) maar ze durft het niet helemaal.. uit het oog uit het hart.. dus daar slaapt binnenkort echt wel een andere kerel gok ik zo.. en dan heb je geen LAT relatie dan ben je gewoon uit elkaar.. en heb je soms sex met je ex (als dat er nog van komt)..

en ik zeg niet dat het TS' schuld is.. maar en LAT relatie is dit niet echt hoor.. dit is gewoon volledig gescheiden leven ... want wat ga je doen als je in het weekend wil sporten? of met vrienden in de kroeg?

klinkt hard.. maar dit is echt wel het begin van het einde, tenzij ze tot inkeer komt
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142134401
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

:? Hoe kom je daar nou bij? We zijn in het weekend samen als gezin, ik blijf 1 dag per week voor ons kind zorgen.

[..]

Dus wat jij in essentie zegt, is: "je moet niet zeuren want dat wist je van tevoren". Of mis ik iets?
Ja. Of nou ja, dit is wel heel makkelijk. Moe zijn is natuurlijk, ondanks dat je 't van te voren weet, niet fijn, maar het lijkt alsof je het wel prima vindt en er verder geen ene moer aan wilt doen, je vrouw en je kind lekker laat oprotten zodat je straks thuis elke avond met één hand in je broek en de ander in een zak chips voor de TV in slaap kan vallen zonder lastiggevallen te worden door gepraat of gejank.
Ja doei.
pi_142134406
quote:
2s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, vertel eens iets over de aanleiding, het hele 'ik heb energietekort en werk er met een professional aan'-gedeelte is nogal wat magertjes. Heb je nog een baan? Zit je in de ziektewet? Wat voor professional? Is het lichamelijk of psychisch?
Nu nog een baan, binnenkort hetzelfde werk maar dan freelance. Professional is therapeut. Of het lichamelijk of psychisch is, geen idee.

Kijk, eerlijk gezegd vind ik het ook wel meevallen met de vermoeidheid. Ik had wel wat struggles verwacht, en het lijkt me logisch dat het ouderschap ervoor zorgt dat je energie minder is dan vroeger. Maar ik wil het zo goed/serieus mogelijk oppakken, dus ga er mee aan de slag.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:54:00 #57
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142134464
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:51 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Nu nog een baan, binnenkort hetzelfde werk maar dan freelance. Professional is therapeut. Of het lichamelijk of psychisch is, geen idee.

Kijk, eerlijk gezegd vind ik het ook wel meevallen met de vermoeidheid. Ik had wel wat struggles verwacht, en het lijkt me logisch dat het ouderschap ervoor zorgt dat je energie minder is dan vroeger. Maar ik wil het zo goed/serieus mogelijk oppakken, dus ga er mee aan de slag.
Daar merkt je kind weinig van, die ene dag in de week, denk je niet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:54:05 #58
54408 Parzival
Where it happens
pi_142134467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:51 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Nu nog een baan, binnenkort hetzelfde werk maar dan freelance. Professional is therapeut. Of het lichamelijk of psychisch is, geen idee.

Kijk, eerlijk gezegd vind ik het ook wel meevallen met de vermoeidheid. Ik had wel wat struggles verwacht, en het lijkt me logisch dat het ouderschap ervoor zorgt dat je energie minder is dan vroeger. Maar ik wil het zo goed/serieus mogelijk oppakken, dus ga er mee aan de slag.
Het komt op mij over als een lichte depressie.. je schrijft t alsof je het al geaccepteerd hebt, en jij de schuldige bent zonder verdere acties of reacties.. ik denk dat er genoeg mannen zijn die de muren klein slaan uit frustratie..

Als je tijd voor jezelf wil, moet je dat misschien ook gewoon even nemen nu.. ga 4 maanden hiken in India en kijk wat voor energie je nog over hebt.. en of je deze relatie het überhaupt nog waard vind om voor te vechten
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:54:32 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142134476
Waarom neem je niet gewoon een schoonmaakster voor het huis, en ga je af en toe wat voor jezelf doen voor de rust (sportschool, vissen, whatever). Het klinkt nou niet echt alsof jullie constructief aan jullie problemen proberen te werken.
KuikenGuppy
pi_142134478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
1 hele dag! Nou, je wilde dat kind wel heel graag! :o _O_
Tot nu toe heb ik ouderschapsverlof opgenomen en zorg twee dagen in de week voor de kleine.

Waarom heb ik het idee dat je in elk bericht het slechtste probeert te lezen?
pi_142134501
Dus nog steeds weten we niet of TS een pussy is tegenover zijn vriendin met zinn therapeut, of dat hij echt overmatig vermoeid is :/

TS verwacht jij dat de gemiddelde vrouw jouw mate van vermoeidheid als een probleem zou zien in een relatie?

Zie jij het zelf als een probleem? (behalve bij je vriendin)
pi_142134504
Het worden steeds meer dagen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142134507
Omdat het hele gebeuren vooral op me overkomt alsof het allemaal alleen nog steeds om jou/jullie draait en niet (ook) om het kind.
Ja doei.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:56:27 #64
54408 Parzival
Where it happens
pi_142134534
vraagje.... heb je wel een eigen hobby?

doe je leuke dingen (voorjezelf!) in het weekend?

Maken jullie (zij en jij) genoeg tijd voor jezelf?

wellicht dat jullie gewoon TE veel bij elkaar zijn.. 24u per dag en geen eigen prive leven meer hebben naast jullie leven samen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:56:32 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142134538
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik ouderschapsverlof opgenomen en zorg twee dagen in de week voor de kleine.

Waarom heb ik het idee dat je in elk bericht het slechtste probeert te lezen?
Je heeft dat kind toch samen? En dan kom je je nu ff hier op je borst kloppen dat je wel Twee!!! Hele!!! Dagen!!! voor die kleine zorgt.
KuikenGuppy
pi_142134551
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar merkt je kind weinig van, die ene dag in de week, denk je niet.
Leer eens lezen, het is 3 dagen ;) twee daarvan is de moeder er ook bij. Ik vermoed dat TS geen dag meer van mams had kunnen krijgen, want die mist dan natuurlijk haar kindje.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:57:03 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142134556
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik ouderschapsverlof opgenomen en zorg twee dagen in de week voor de kleine.

Waarom heb ik het idee dat je in elk bericht het slechtste probeert te lezen?
Omdat je in elke post het alleen maar over jezelf hebt en niet over je kind.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_142134567
Hè, gelukkig, het ligt niet aan mij.
Ja doei.
pi_142134630
quote:
99s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef bijdehand het volgende:
Het worden steeds meer dagen.
Leer lezen ;)
pi_142134667
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Omdat je in elke post het alleen maar over jezelf hebt en niet over je kind.
Welk advies zou je me geven?
pi_142134733
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Welk advies zou je me geven?
euh denk aan je kind. :{w
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:02:22 #72
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142134739
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Welk advies zou je me geven?
Stop met advies zoeken, ga eens luisteren naar je gevoel, besteed tijd aan je kind en geniet er ook eens van. Je bent veel te veel bezig met randzaken waardoor je nooit tot rust komt heb ik het idee.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_142134751
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Parzival het volgende:
vraagje.... heb je wel een eigen hobby?

doe je leuke dingen (voorjezelf!) in het weekend?

Maken jullie (zij en jij) genoeg tijd voor jezelf?

wellicht dat jullie gewoon TE veel bij elkaar zijn.. 24u per dag en geen eigen prive leven meer hebben naast jullie leven samen..
Ja hoor, dat wel. Zij kan haar dingen doen, ik die van mij. Kindje is gezond, slaapt goed, eet uitstekend, eigenlijk niks aan de hand op dat vlak. Maar moeders wil graag gaan latten. Kijk, ik kan het ook niet helemaal uitleggen, ik probeer gewoon te roeien met de riemen die ik heb.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:03:37 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142134787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Welk advies zou je me geven?
Ik ben moblo niet, maar ik zou niet gaan latten en werken aan de problemen. En als jij te moe bent, kun je af en toe misschien even een nachtje bijtanken bij familie of in een hotel, daarvoor ga je niet je kind heen-en-weer slepen.
En neem een schoonmaakster.
En ga vissen.
KuikenGuppy
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:04:45 #75
54408 Parzival
Where it happens
pi_142134828
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ja hoor, dat wel. Zij kan haar dingen doen, ik die van mij. Kindje is gezond, slaapt goed, eet uitstekend, eigenlijk niks aan de hand op dat vlak. Maar moeders wil graag gaan latten. Kijk, ik kan het ook niet helemaal uitleggen, ik probeer gewoon te roeien met de riemen die ik heb.
Toch klinkt het meer als.. "we gaan uit elkaar maar dit is een mooie excuus om het niet geheel af te sluiten.. "
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142134936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef Parzival het volgende:
Toch klinkt het meer als.. "we gaan uit elkaar maar dit is een mooie excuus om het niet geheel af te sluiten.. "
Dat zou kunnen, maar ook daar heb ik geen invloed op. Kijk, als ze zegt: "ik wil niet meer", dan kan ik moeilijk zeggen: OK aan de ketting met jou!

quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ben moblo niet, maar ik zou niet gaan latten en werken aan de problemen. En als jij te moe bent, kun je af en toe misschien even een nachtje bijtanken bij familie of in een hotel, daarvoor ga je niet je kind heen-en-weer slepen.
En neem een schoonmaakster.
En ga vissen.
Doe ik al, af en toe ga ik langs m'n ouders voor een langer weekend. Dan kan ik de zorg even delen, en m'n moeder vind het helemaal geweldig.

Dat kind heen-en-weer slepen, het is gewoon niet mijn keuze, maar het gegeven waar ik mee te dealen heb. Schoonmaakster is inderdaad een optie, ik moet nog die knoop doorhakken.

quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef Scorpie het volgende:
Stop met advies zoeken, ga eens luisteren naar je gevoel, besteed tijd aan je kind en geniet er ook eens van. Je bent veel te veel bezig met randzaken waardoor je nooit tot rust komt heb ik het idee.
Mijn gevoel zegt me: stomme hoer, wat de neuk doe je nou, je maakt het godverdomme alleen maar erger. Maar goed, dat gaat weinig veranderen.

Randzaken vind ik niet echt duidelijk, maar misschien bedoel je het huishouden? Ik kan me daar wel druk om maken inderdaad. Ik vind het moeilijk om te ontspannen in een vies huis.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:08:53 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142134965
Wat is eigenlijk precies je vraag?
KuikenGuppy
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:09:13 #78
54408 Parzival
Where it happens
pi_142134976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:07 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Schoonmaakster is inderdaad een optie, ik moet nog die knoop doorhakken.
Zoek een leuke jonge meid uit ;)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142135030
Ik vind jullie beide waardeloze ouders!

Kom op zeg... moe? Jezus kerel ik moet in mijn eentje voor twee kids zorgen en ook nog 32 uu werken. Een huis onderhouden en boodschappen doen. Ja een baby is zwaar dat vraagt een hoop aandacht! Maar ga alsjeblieft niet zitten muggenstiften dat je zo moe bent dat je godver geen weekendje weg kan. Of geen leuk dagje weg kan af en toe. Daar zou ik ook snel flauw van worden! Dus in dat opzicht snapik je vriendin wel.

Mijn gevoel zegt ook dat jullie jong zijn?
Jullie waren hier nog niet aan toe... jou vriendin had ook beter haar best moeten doen op een aantal zaken. Praat met elkaar pak je ballen bij elkaar en vecht voor je gezin (beide!).
je snapt natuurlijk zelf ook wel dat dit alleen maar meer afstand tussen jullie komt nu ze elders woont.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:16:20 #80
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142135181
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:10 schreef fluffy2 het volgende:
Ik vind jullie beide waardeloze ouders!

Kom op zeg... moe? Jezus kerel ik moet in mijn eentje voor twee kids zorgen en ook nog 32 uu werken. Een huis onderhouden en boodschappen doen. Ja een baby is zwaar dat vraagt een hoop aandacht! Maar ga alsjeblieft niet zitten muggenstiften dat je zo moe bent dat je godver geen weekendje weg kan. Of geen leuk dagje weg kan af en toe. Daar zou ik ook snel flauw van worden! Dus in dat opzicht snapik je vriendin wel.

Mijn gevoel zegt ook dat jullie jong zijn?
Jullie waren hier nog niet aan toe... jou vriendin had ook beter haar best moeten doen op een aantal zaken. Praat met elkaar pak je ballen bij elkaar en vecht voor je gezin (beide!).
je snapt natuurlijk zelf ook wel dat dit alleen maar meer afstand tussen jullie komt nu ze elders woont.
Zo zo, hier komen wat frustraties naar boven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_142135183
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:10 schreef fluffy2 het volgende:
Jezus kerel ik moet in mijn eentje voor twee kids zorgen en ook nog 32 uu werken
Goed van je, hier is een medaille!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
|@@@@|     |####|
|@@@@|     |####|
|@@@@|     |####|
\@@@@|     |####/
 \@@@|     |###/
  `@@|_____|##'
       (O)
    .-'''''-.
  .'  * * *  `.
 :  *       *  :
 :  *       *  :
  `.  * * *  .'
    `-.....-'

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:08 schreef Burdie het volgende:
Wat is eigenlijk precies je vraag?
De vraag is eigenlijk: wie heeft er tips? Wie heeft er ervaringen?

Tot nu toe mag ik vooral de situatie verklaren.
pi_142135194
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:08 schreef Burdie het volgende:
Wat is eigenlijk precies je vraag?
Hij wil bevestiging dat hij goed bezig is oid. Kan hij zich minder schuldig voelen als hij geen tijd investeert in zijn kindje. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142135222
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij wil bevestiging dat hij goed bezig is oid. Kan hij zich minder schuldig voelen als hij geen tijd investeert in zijn kindje. :)
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Hoe kom je er bij dat ik minder tijd in kind wil stoppen?
pi_142135233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:51 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Nu nog een baan, binnenkort hetzelfde werk maar dan freelance. Professional is therapeut. Of het lichamelijk of psychisch is, geen idee.

Kijk, eerlijk gezegd vind ik het ook wel meevallen met de vermoeidheid. Ik had wel wat struggles verwacht, en het lijkt me logisch dat het ouderschap ervoor zorgt dat je energie minder is dan vroeger. Maar ik wil het zo goed/serieus mogelijk oppakken, dus ga er mee aan de slag.
Maar wát is nou het probleem? Je hebt moeheid, maar die valt wel mee? Plus doe je daarnaast nog wel werk, ga je voor jezelf beginnen (hint: energievreter!), en doe je het huishouden? Maar je bent te moe om wat leuks te doen, of je wordt gewoon moe van je vriendin?

Het komt allemaal over alsof jullie beide niet echt ruggegraat hebben. Ook allebei een externe adviseur/therapeut :') Please kom op zeg... Gewoon de tijd beter indelen, tandjes op elkaar, en niet zo klagen. Zo'n haflslachtige oplossing als dit gaat echt op de lange termijn niks helpen, en jullie lijken nogal makkelijk over het feit heen te stappen dat je gewoon de thuissituatie van je kind overhoop gooien omdat jij moe bent / moe van je vriendin wordt.
pi_142135260
quote:
11s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo zo, hier komen wat frustraties naar boven.
Haha moedergevoelens ;).
Vind t zielig voor t kind dat het een vader heeft die overal te moe van word zelf van iets leuks doen met het gezin. En een moeder die alleen naar dr eigen kijkt bah
pi_142135268
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Hoe kom je er bij dat ik minder tijd in kind wil stoppen?
Jongen, lees zelf wat je post dan kom je zelf tot die conclusie.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:19:10 #87
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142135277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Allem-Wilexander het volgende:
Tot nu toe mag ik vooral de situatie verklaren.
Misschien moet je eens aan haar vragen waarom jullie een gezin uit elkaar moeten halen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_142135286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Hoe kom je er bij dat ik minder tijd in kind wil stoppen?
Nou ehh wellicht het feit dat je kind voor het grootste deel van de week niet meer bij je woont? Ik roep zomaar wat hoor...

Verder is dit een dusdanige debiele situatie dat ik niet denk dat er mensen zijn met ervaring in deze specifieke oplossing. Het komt vooral heel erg over alsof je je vriendin vermoeiend vindt, maar jullie er niet over kunnen/willen praten, en daardoor dit als idiote oplossing naar boven is gekomen, wellicht omdat ze niet de gehele stap aandurft om bij je weg te gaan (of jij bij haar).
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:19:33 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142135289
quote:
11s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo zo, hier komen wat frustraties naar boven.
Nouja, een baby is nu eenmaal vermoeiend. Om te verwachten dat alles hetzelfde blijft, is niet realistisch. Maar meteen opgeven is ook een beetje naïef... vooral omdat het kind in dit geval de dupe wordt van de ruggengraatloosheid van de ouder(?).
KuikenGuppy
pi_142135310
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:10 schreef fluffy2 het volgende:
Ik vind jullie beide waardeloze ouders!

Kom op zeg... moe? Jezus kerel ik moet in mijn eentje voor twee kids zorgen en ook nog 32 uu werken. Een huis onderhouden en boodschappen doen. Ja een baby is zwaar dat vraagt een hoop aandacht! Maar ga alsjeblieft niet zitten muggenstiften dat je zo moe bent dat je godver geen weekendje weg kan. Of geen leuk dagje weg kan af en toe. Daar zou ik ook snel flauw van worden! Dus in dat opzicht snapik je vriendin wel.

Mijn gevoel zegt ook dat jullie jong zijn?
Jullie waren hier nog niet aan toe... jou vriendin had ook beter haar best moeten doen op een aantal zaken. Praat met elkaar pak je ballen bij elkaar en vecht voor je gezin (beide!).
je snapt natuurlijk zelf ook wel dat dit alleen maar meer afstand tussen jullie komt nu ze elders woont.
pi_142135343
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nouja, een baby is nu eenmaal vermoeiend. Om te verwachten dat alles hetzelfde blijft, is niet realistisch. Maar meteen opgeven is ook een beetje naïef... vooral omdat het kind in dit geval de dupe wordt van de ruggengraatloosheid van de ouder(?).
Maar het is een dreumes, dus tussen de 1 en 2 waarschijnlijk? Dan mag je juist wel verwachten dat t íets minder wordt omdat er nachtjes doorgeslapen worden etc.
pi_142135357
Ja doei.
pi_142135369
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien moet je eens aan haar vragen waarom jullie een gezin uit elkaar moeten halen.
Ik krijg daar gewoon geen helder antwoord op. Gisteren vroeg ik wat ze dan andere mensen vertelt. Toen zei ze: "tegen iedereen wat anders". Toen ik bleef doorvragen, was uiteindelijk het antwoord: "ik vind het heel ingewikkeld allemaal, maar ik kom er later nog wel op terug". Vrouwen-gebrabbel dus.

Ik kan moeilijk d'r kielhalen totdat er een zinnig antwoord uitkomt.
pi_142135424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ik krijg daar gewoon geen helder antwoord op. Gisteren vroeg ik wat ze dan andere mensen vertelt. Toen zei ze: "tegen iedereen wat anders". Toen ik bleef doorvragen, was uiteindelijk het antwoord: "ik vind het heel ingewikkeld allemaal, maar ik kom er later nog wel op terug". Vrouwen-gebrabbel dus.

Ik kan moeilijk d'r kielhalen totdat er een zinnig antwoord uitkomt.
Hoe oud ben je?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142135434
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ik krijg daar gewoon geen helder antwoord op. Gisteren vroeg ik wat ze dan andere mensen vertelt. Toen zei ze: "tegen iedereen wat anders". Toen ik bleef doorvragen, was uiteindelijk het antwoord: "ik vind het heel ingewikkeld allemaal, maar ik kom er later nog wel op terug". Vrouwen-gebrabbel dus.

Ik kan moeilijk d'r kielhalen totdat er een zinnig antwoord uitkomt.
Klinkt alsof jullie lekker communiceren. Volgens mij ligt daar het probleem, en zou ik daar eens naar kijken (met al die professionals). Want als je 40u (of meer) kan werken, voor jezelf gaat beginnen, én het huishouden doet lijkt t me erg sterk dat je daadwerkelijk een of andere chronische vermoeidheid hebt.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:23:14 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142135437
Kielhalen niet, maar gewoon zeggen: "dit gaat niet gebeuren want het is slecht voor ons kind" is toch niet zo moeilijk?
KuikenGuppy
pi_142135438
Maar je neemt er wel lekker makkelijk en snel genoegen mee dat je vrouw je kind meeneemt. "Ja, nee, kan haar moeilijk dwingen", maar echt moeilijk maak je het haar ook niet zo te lezen. Als een relatie niet meer werkt, dan werkt 't niet meer, dat gebeurt, maar dit is toch wel zo halfslachtig. Of nog niet eens halfslachtig.. eerder 1/10slachtig.
Ja doei.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:23:17 #98
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_142135443
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Allem-Wilexander het volgende:

[..]

Ik krijg daar gewoon geen helder antwoord op. Gisteren vroeg ik wat ze dan andere mensen vertelt. Toen zei ze: "tegen iedereen wat anders". Toen ik bleef doorvragen, was uiteindelijk het antwoord: "ik vind het heel ingewikkeld allemaal, maar ik kom er later nog wel op terug". Vrouwen-gebrabbel dus.

Ik kan moeilijk d'r kielhalen totdat er een zinnig antwoord uitkomt.
Dat kan je wel. Althans, niet kielhalen, maar je mist de ruggengraat om gewoon zelf eens beslissingen te nemen merk ik. Alles wat ze doet laat je maar gebeuren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_142135473
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat kan je wel. Althans, niet kielhalen, maar je mist de ruggengraat om gewoon zelf eens beslissingen te nemen merk ik. Alles wat ze doet laat je maar gebeuren.
Precies, je neemt genoegen met géén antwoord. Er zit nogal iets tussen kielhalen en het maar accepteren in. Ze neemt wel je kind mee hé, met een halfslachtig excuus, en jij denkt 'noh, het zal wel'.
pi_142135500
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Maar je neemt er wel lekker makkelijk en snel genoegen mee dat je vrouw je kind meeneemt. "Ja, nee, kan haar moeilijk dwingen", maar echt moeilijk maak je het haar ook niet zo te lezen. Als een relatie niet meer werkt, dan werkt 't niet meer, dat gebeurt, maar dit is toch wel zo halfslachtig. Of nog niet eens halfslachtig.. eerder 1/10slachtig.
Dit... lekker rust voor ts nu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')