quote:Voor Geldvoorelkaar is de overgang een behoorlijke operatie geweest, zeker gezien het feit dat we inmiddels wekelijks meer dan 15.000 transacties verwerken. U begrijpt dus dat we zeer gebaat zijn bij een soepele overgang.
En bovendien: 250K omzet met 6 medewerkers... Dat is toch een rare verhouding tenzij allemaal deeltijd natuurlijk. Beter zou GVE over FTE spreken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:47 schreef nikao het volgende:
[..]
Nee, maar 8% is echt niet normaal. Er is een reden dat ze geen (niet genoeg) hypotheek krijgen.
Goed punt. Aantal medewerkers zegt inderdaad niets, gaat om FTE inderdaad. Ik hoop tenminste voor ze dat ze wel meer dan 40k per FTE omzettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:27 schreef Frits77 het volgende:
[..]
En bovendien: 250K omzet met 6 medewerkers... Dat is toch een rare verhouding tenzij allemaal deeltijd natuurlijk. Beter zou GVE over FTE spreken.
Weet het zo niet meer maar vond dat wel een goed idee, Zou dat best willen al dan niet op vrijwillige basis per project ofzo. dat je het kunt aanvinken en dan ipv 0,9% 1,5% aan fee betaald en dat project dan ''verzekerd'' hebt. Of iets in die geest.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:31 schreef groggy het volgende:
ik heb een tijdje terug in dit topic een link gezien naar een crowdfundigplatform die een soort potje had die uitkeerde als het project faalde, Engelstalig platform meen ik. Ik kan het alleen niet meer terugvinden... weet iemand welk platform ik bedoel?
zopa.comquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet het zo niet meer maar vond dat wel een goed idee, Zou dat best willen al dan niet op vrijwillige basis per project ofzo. dat je het kunt aanvinken en dan ipv 0,9% 1,5% aan fee betaald en dat project dan ''verzekerd'' hebt. Of iets in die geest.
Als je Tha_Duck nou even quote (bijvoorbeeld een post van bovenaan deze pagina), dan krijgt die een pop-up en dan zal die het wel zien en je toevoegen aan de lijstquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:30 schreef Q-bees het volgende:
Ik wil graag op de mailinglist maar ben nog nieuw op Fok en kan geen PM's versturen.. TBC
Zie DMquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:30 schreef Q-bees het volgende:
Ik wil graag op de mailinglist maar ben nog nieuw op Fok en kan geen PM's versturen.. TBC
Zelfs zonder datquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je Tha_Duck nou even quote (bijvoorbeeld een post van bovenaan deze pagina), dan krijgt die een pop-up en dan zal die het wel zien en je toevoegen aan de lijst
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:58 schreef Q-bees het volgende:
DM ontvangen en mail inmiddels verzonden, top die snelle respons!
B is de laagste rating die je op GvE zult vindenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:06 schreef Q-bees het volgende:
Heerlijk!
Zit momenteel in 3 projecten BTW. Ik ga voor minimaal een B rating en een classificatie niet lager dan 3.
quote:Geachte investeerder,
Namens de onderneemster van Allix-care(s) willen wij u hartelijk bedanken voor uw investering in haar project.
Helaas heeft mevrouw Meeuwissen een onverwacht ongeval gehad waardoor zij op dit moment fysiek niet de mogelijkheid heeft om 100% te ondernemen. Wij bewonderen de verantwoordelijkheid die zij neemt door op dit moment om die reden af te zien van haar crowdfundinglening. Het staat haar vrij om in de toekomst een nieuwe aanvraag te doen en wij zullen u hiervan op de hoogte stellen.
Voor u betekent dit dat de lening ingetrokken wordt en uw investering zal vervallen. Het betaalverzoek voor deze lening is nog niet verstuurd. Voor diegenen onder u die vooraf betaald hebben vanwege vakantie geldt dat wij binnen een week uw investering terug zullen boeken.
Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u ons bereiken via info@geldvoorelkaar.nl.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Namens het team van Geldvoorelkaar.nl,
Met vriendelijke groet,
geldvoorelkaar.nl
Mail ook gehad. Jammer maar helaas, wel netjes opgelost!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:18 schreef MrBadGuy het volgende:
De investering in Allix-care(s) (project 7013) gaat helaas niet door:
[..]
Mooie term: "onverwacht ongeval".quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jammer, deze was haar en haar klanten van harte gegund. Zonde als een dergelijk initiatief op deze manier moet stranden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:16 schreef freako het volgende:
[..]
Mooie term: "onverwacht ongeval".
Dat kunnen ze nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef amp25 het volgende:
waarom is dat bedrijven onbeperkt kunnen investeren
Uhm jawel?quote:
quote:Hoeveel mag ik maximaal investeren?
Als particulier investeerder mag u op elk moment maximaal ¤ 40.000,- aan investeringen of een maximum van 100 investeringen via dit platform hebben uitstaan. We adviseren u altijd uw investering over meerdere projecten te spreiden. Indien de investering vanuit de onderneming of rechtspersoon wordt gedaan geldt er geen maximaal investeringsbedrag.
Dit is een van de voorwaarden die de AFM stelt voor particulieren beleggers. Anders zou voor een categorie particuliere het risico te groot kunnen worden. Voor bedrijven is dit niet van toepassing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef amp25 het volgende:
waarom is dat bedrijven onbeperkt kunnen investeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |