quote:
Nee, het hele album is instrumentaal. Valentin Stip is ondanks zijn naam een nogal creepy Fransoos. Deze is ook mooi:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef kciR het volgende:
[..]
Wauw, erg mooi!
Ik had er nog niet eerder van gehoord. Is het allemaal in deze stijl? Of zit er ook nog ergens zang over heen?
Toch grappig, met zo'n naam verwachtte ik een folk meisje a la Laura Marling. Blijkt het in praktijk heel anders!
Nee, dat vergt enige explicatie. Overigens ook niet erg om meer van jou te lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef DO2 het volgende:
Wordt het begrepen als ik zeg dat ik het te mooi vind om het echt mooi te kunnen vinden?
Of vraagt dat om nadere uitleg?
Nouja, Mehliana dus. Die heb ik hier meermaals gepostquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef DO2 het volgende:
Wat heb je gezien? Of zijn het allemaal obscure namen?
Lijkt erg op Mehliana (op de plaat doet guiliana de drums) maar wat rockender en harder. Wel vet hoor die elektrojazzquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef DO2 het volgende:
Het is alvast een briljante naam; Now vs Now. Zal 't eens luisteren.
Ik ben maar naar bed gegaan hoor toen je dat postte, heiligschennisquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:00 schreef DO2 het volgende:
Ik hoopte nu zo op een tirade van jouw kant, Norrage. Eentje die mijn slappe gelul compleet de grond in boort.
Dat zou zo mooi zijn. Want natuurlijk is mijn opmerking volstrekt belachelijk. Realiseer ik me nu.
Alsof je het een uberhaupt met het ander vergelijken kan, of mag. Alsof de moderne jazz niet op zichzelf staat.
Alsof ze rekening moeten houden met mannen met lange grijze baarden die een mening menen te hebben.
Ik moet gewoon m'n arrogante stinkmuil houden en leren luisteren. Verdomme.
En gelijk hebben ze.
Excuseer.
Heb ik me misdragen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:47 schreef Tchock het volgende:
Hé DO2, als het een keer niet zo goed gaat en je om drie uur 's nachts op FOK! wil gaan spammen mag je me ook een DM sturen hoor.
In tegendeel!quote:
Ik mag toch hopen dat je met sommige dingen minimaal een stuk of 4 complete albums bedoelt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tegendeel!
Ik ben bij de D van David Bowie aanbeland trouwens. Nooit enorm fan van geweest maar sommige dingen zijn toch wel leuk..
Eerder losse nummers die ik écht heel erg waardeer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je met sommige dingen minimaal een stuk of 4 complete albums bedoelt.
De eerste vind ik helemaal vet. Low heb ik wel, maar ken ik nauwelijks. Het middelste paar niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef Norrage het volgende:
Ziggy, Hunky Dory, Station to Station en Low wel in je bezit mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |