Hm... Videoclip van Muse's Uprising?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Weezer is al een tijdje een karikatuur van zichzelf. Dus dat zal vast niet veel worden.
Ik ken dat plaatje van de albumhoes ergens van, maar kan er zo snel niet opkomen.
Iemand enig idee?
Geilquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:35 schreef Tchock het volgende:
Oh, blijkbaar is het gemaakt door iemand die monsters schildert in oude schilderijen uit tweedehands zaakjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lastig man. Typisch zo'n lijstje dat tien keer totaal anders wordt als je het me tien keer vraagt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:18 schreef DO2 het volgende:
Top 5 van Burial, jongens. Moet kunnen: MUZ / Top5 van de dag #53
Dat is op zich wel waar, maar bij Burial heb ik dat nog meer. Ik waardeer eigenlijk geen nummers van hem, maar hele EP's of juist korte passages in nummers of een heel album... Voelt niet geschikt om op te knippen of juist wél geschikt maar dan is het niet gedaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:51 schreef DO2 het volgende:
Ben ik met je eens. Het is de waan van de dag. Maar da's eigenlijk altijd zo met die lijstjes.
Nu al spijt dat Rival Dealer niet in mijn top 5 staat. Beste dnb die ik kenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:59 schreef DO2 het volgende:
Dat gevoel heerst hier ook 'n beetje. Luister dankzij die top 5 nu wel al uren onafgebroken naar Burial, overigens.
Ik was bijna vergeten hoe onwaarschijnlijk goed ie is.
Volgens mij ben ik de enige - misschien met Norrage - die dat tof vindt. Maar ik ben trots op je hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:07 schreef Kerftminister het volgende:
Alleen maar Untrue geluisterd van Burial.
Heb nu trouwens Sigh van Valentin Stip opstaan, zijn jullie nu trots? Vind het nog best leuk ook.
Je pa is alcoholist?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
Wel jammer dat het vreselijk harde gesnurk van mn pa die weer eens op de bank in slaap gevallen is op de achtergrond erdoorheen klinkt.
Nee, valt gewoon snel in slaap.quote:
Wauw, klinkt lekker ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
Maar dit blijft toch een van mijn favoriete nummers van het jaar. Zó mooi. Dit moet in een soundtrack van iets.
Wauw, erg mooi!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
Maar dit blijft toch een van mijn favoriete nummers van het jaar. Zó mooi. Dit moet in een soundtrack van iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |