SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
That's the spirit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
Nee hoor....we worden gewoon Wereldkampioen zondag.
Van Argentinië lig ik niet wakker.
Ik post altijd zonder het eerst te vragen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef chufi het volgende:
Zit je nu ongevraagd mijn FB posts te posten?
Dat is inmiddels wel bekend iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik post altijd zonder het eerst te vragen.
ff een tosti met sambal eten, droogt vanzelf op.quote:
Is dat dan met of zonder kaas?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff een tosti met sambal eten, droogt vanzelf op.
Op een bepaald moment moet je beslissen dat het mooi is geweest, ik bestel ook niet meer en verwacht morgen nog een doosje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:52 schreef Soury het volgende:
Laaste doosje wijn binnen, ik vind het wel goed zo.
Zo te lezen in het topic is de actie ook over. Op één foutje na heb ik een aardige voorraadquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een bepaald moment moet je beslissen dat het mooi is geweest, ik bestel ook niet meer en verwacht morgen nog een doosje.
Die Casa Safa is inderdaad wat zurig en minder smaakvol dan mijn eerst levering pinot grigio, maar hij komt wel op
Ik probeerde zojuist toch nog even de Pierre Baptiste te bestellenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te lezen in het topic is de actie ook over. Op één foutje na heb ik een aardige voorraad
Dat is het he? Betaal je meer aan verzendkosten dan een doos wijn. Dat is niet leuk meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde zojuist toch nog even de Pierre Baptiste te bestellenMaar ik ga natuurlijk geen E 5,95 verzendkosten betalen
![]()
![]()
De linkjes doen het niet meer.
Lekker dat je goed hebt gescoord, op de ene na, ik moet mijn rosé nog proeven en ben benieuwd naar de Bodegas Vinedos Contralto. Ik kom de zomer wel door
Ben jij Katinka Polderman?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef chufi het volgende:
Zit je nu ongevraagd mijn FB posts te posten?
Ik hrb geen andere die dat op fb gepost heeftquote:
E 15,95 voor een doosje wijn, doe ff normaalquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het he? Betaal je meer aan verzendkosten dan een doos wijn. Dat is niet leuk meer
24quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Hoe warm is het bij jullie? Het is hier 27 graden.
Oh dan was het misschien toch iemand anders...quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hrb geen andere die dat op fb gepost heeft
zou je denken he?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan was het misschien toch iemand anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |