Respectquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Mag ook wel. Ik loop al twee weken alleen en doe dus in m'n eentje het werk voor twee man.
Klopt. Het is ook een aanslag op m'n lichaam. Nu bijvoorbeeld, doet alles pijn. En dat is gewoon niet goed. Maar het is even niet anders.quote:
Waar blijft die professionele masseur als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Het is ook een aanslag op m'n lichaam. Nu bijvoorbeeld, doet alles pijn. En dat is gewoon niet goed. Maar het is even niet anders.
Nou, zeg dat welquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar blijft die professionele masseur als je hem nodig hebt?
Bijna de omgekeerde wereld dat het paard beter af is dan jij qua verzorging.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
Nou, zeg dat wel. M'n paard is laatst nog helemaal gemasseerd. Misschien moet ik morgen maar naar een massage salon in plaats van naar de dierentuin
.
Of ik vraag Hans gewoon of hij me eens losmaakt (hij is paardenfysio, haha).
Alles voor m'n beestjequote:Op donderdag 10 juli 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna de omgekeerde wereld dat het paard beter af is dan jij qua verzorging.Zeker Hans maar es vragen dan.
Relaxsze!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga er vandoor. Lekker in bed een film kijken en relaxen. Toedeloe!
Veel plezierquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
Dit klinkt echt heel fout.quote:
Zo'n leuke Belgische deerne flink spanken en dat ze na afloop prevelt: mercikes.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n leuke Belgische deerne flink spanken en dat ze na afloop prevelt: mercikes.
Jij weet overal iets seksueels van te makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n leuke Belgische deerne flink spanken en dat ze na afloop prevelt: mercikes.
Yup, nu nog een manier vinden om er grof geld mee te verdienen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:48 schreef Samzz het volgende:
Jij weet overal iets seksueels van te maken.
En nu binnen spelen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer genoeg buiten gespeeld vandaag.. En nog wat leuks kunnen vinden..
Dat valt toch best mee?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond pas weer![]()
Als ze thuis is van d'r werk..
Denk aan hoe lang geleden het voor deze reis was, dan is 5 uur best te overleven toch?quote:
Haha, ja zo kun je alles relativerenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:30 schreef yats het volgende:
[..]
Denk aan hoe lang geleden het voor deze reis was, dan is 5 uur best te overleven toch?
Zit weinig anders op somsquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, ja zo kun je alles relativeren
Hmm.. Zou ik ook wel kunnen doen eigenlijk..quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Net 3 uur geslapen (in slaap gevallen), niet echt handig
Salukesquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
Srsly.quote:
Is de grens verlegd?quote:
Nee, ik wil alleen dat je me snoeihard volpompt met je keiharde penis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen dat je me snoeihard volpompt met je keiharde penis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou Fax.
Go get her.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Correct d/t-gebruik. Wat is dit dan, yats?quote:
Ik had een goede leraresquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Correct d/t-gebruik. Wat is dit dan, yats?
[..]
Ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oh gawdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Nog nooit gedaan nee? Nouja zou met je chick toch ff wachten.quote:
Dat zeker ja.. Eerst maar eens aan de normale manier laten wennenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan nee? Nouja zou met je chick toch ff wachten.
Ja awesome dat het nu zo is, ben heel blij voor jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeker ja.. Eerst maar eens aan de normale manier laten wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |