Ik wil je wel FF in je reet neuken om mijn gelijk te halen hoor. No prob. Ben je nog maagd daar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee Salmannaasssaaar is 100% hetero
ok doei homoquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik wil je wel FF in je reet neuken om mijn gelijk te halen hoor. No prob. Ben je nog maagd daar?
Hebben we Voyeurtjesdans weer. Met zijn onverbiddelijke gezeur natuurlijk weer.Onkruid....quote:
Doei.quote:
Inderdaad, de enige echte. Vaak geliefd, soms gehaat, regelmatig geimiteerd maar nooit geevenaard. En wie ben jij...?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Hebben we Voyeurtjesdans weer. Met zijn onverbiddelijke gezeur natuurlijk weer.Onkruid....
Gaan we weerquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nope. Ben Bi. Zoals iedereen FYI..
Ik ben jouw baas. Nooit geimiteerd want onnavolgbaar. De echte enige. Geliefd en gehaat. Vaak door dezelfde personen. The 1 and only Salmannassar. Heliumcooled for speed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige echte. Vaak geliefd, soms gehaat, regelmatig geimiteerd maar nooit geevenaard. En wie ben jij...?
Een of andere junk van middelbare leeftijd.quote:
Dat had ik niet aan zien komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
Een of andere junk van middelbare leeftijd.
Heeft een beetje te vaak van de lsd gesnoept.quote:
quote:
Ha Deadpret. Je weet wel beter. Die vlag dekt de lading niet helemaal. Je doet me echt tekort met die omschrijving. Een of andere baas van middelbare leeftijd is meer to the point. Je moet je eerste discussie met mij nog winnen. Of ben jij zo kort van memorie? Selectief geheugen zeker? Nee, wie mij onderschat is (tot nu toe) zwaar de lul. Ik ijl je helemaal gek! Tenzij je gelijk hebt natuurlijk. Dan krijg je het. Subiet. Maar dat is wishfull thinking van jouw kant. Hetzelfde geldt dubbel voor hoink. Weet je nu iets meer knullie? Of ben ik nog immer een enigma voor je? Geen zorgen. Ga zo door en het komt allemaal goed. Beloofd! En werk aan je spelling. Stinks!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef deadpret het volgende:
[..]
Een of andere junk van middelbare leeftijd.
Wist ik maar waar ik het krijgen kon. Tips?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft een beetje te vaak van de lsd gesnoept.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
[..]
Ha Deadpret. Je weet wel beter. Die vlag dekt de lading niet helemaal. Je doet me echt tekort met die omschrijving. Een of andere baas van middelbare leeftijd is meer to the point. Je moet je eerste discussie met mij nog winnen. Of ben jij zo kort van memorie? Selectief geheugen zeker? Nee, wie mij onderschat is (tot nu toe) zwaar de lul. Ik ijl je helemaal gek! Tenzij je gelijk hebt natuurlijk. Dan krijg je het. Subiet. Maar dat is wishfull thinking van jouw kant. Hetzelfde geldt dubbel voor hoink. Weet je nu iets meer knullie? Of ben ik nog immer een enigma voor je? Geen zorgen. Ga zo door en het komt allemaal goed. Beloofd! En werk aan je spelling. Stinks!
quote:
Nee man, deze is wel een stuk cooler dan die twee mongooltjes.quote:
Zie je wel. Geen inhoud. Leeghoofd. Kom nou eens een keer sterk voor de dag, loser..quote:
Wishful.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef Salmannassar het volgende:
Maar dat is wishfull thinking van jouw kant.
(...)
En werk aan je spelling. Stinks!
Moest gewoon lachen om je post man, zeik niet zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zie je wel. Geen inhoud. Leeghoofd. Kom nou eens een keer sterk voor de dag, loser..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |