In R&P is er een reeks aan gewijd. Interesse gewekt? Als je nagaat wie er aan 'lijden/leden' is het de moeite waard. O.a. Alex de grote, Napoleon, Churchill etc. You name it..quote:
Wauw.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
In R&P is er een reeks aan gewijd. Interesse gewekt? Als je nagaat wie er aan 'lijden/leden' is het de moeite waard. O.a. Alex de grote, Napoleon, Churchill etc. You name it..
Intellect is niet te koop. Godzijdank..Jammer voor jou dus Bieteltje.quote:
Ahhh, kut.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Intellect is niet te koop. Godzijdank..Jammer voor jou dus Bieteltje.
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kopen
Slaaf van het kapitalisme zijn
Jawel joh.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?
Ik zei wel stelen maar ik bedoelde eigenlijk privé onteigening ter behoeve van het collectief.quote:
Stelen klinkt beter.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zei wel stelen maar ik bedoelde eigenlijk privé onteigening ter behoeve van het collectief.
Vind je zelf nou dat je faalt omdat je het woord selfie niet kende? In mijn optiek faal je alleen omdat je je dochter ogenschijnlijk niet begrijpt, jij nam ook de volledige vocabulaire van je ouders over op die leeftijd of niet? En ja 9 is geen 12 of 14, maar met dit soort dingen begint het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze het geen zelfportet noemt, selfie, stom woord.
Je kan het erven..Genetisch. I got the edge..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan hier niet zomaar op internet neerplempen dat ik Bipolair NAO met RM wil stelen, wel?
U is te serieus..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vind je zelf nou dat je faalt omdat je het woord selfie niet kende? In mijn optiek faal je alleen omdat je je dochter ogenschijnlijk niet begrijpt, jij nam ook de volledige vocabulaire van je ouders over op die leeftijd of niet? En ja 9 is geen 12 of 14, maar met dit soort dingen begint het.
Regel 1 op een forum:lees het topic! Niet meer vergeten hé?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, had het topic nog niet doorgelezen.
Is dit een verzoek aan de mods of hang je er 1 uit?'Pittige?quote:
Het is niet geheel duidelijk tot wie U zich precies richt. Er zijn vele potentiële klanten voor Uw 'inzichten'Professeur. Je bent trouwens zelf ook kansloos. Je bent gewaarschuwd..quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
De grootste faal zit hem in het feit dat jij deze zooi op een forum gooit, dat is pas kansloos.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
De grootste faal zit hem in het feit dat jij deze zooi op een forum gooit, dat is pas kansloos.
Salma op zijn bestquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is niet geheel duidelijk tot wie U zich precies richt. Er zijn vele potentiële klanten voor Uw 'inzichten'Professeur. Je bent trouwens zelf ook kansloos. Je bent gewaarschuwd..
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.quote:
Hoe maak je een account aan dan wee nie hoe da werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Retweeten doe je maar op Twitter. Heb lef. Wees origineel. Comme moi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |