21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:21 schreef Markos. het volgende:
...... ik moet inklaringskosten betalen (¤ 21,61). Dit terwijl het totaal bedrag van de hele bestelling onder de 20 euro lag. .................
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef elinx het volgende:
[..]
21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..
Voor de volledigheid:quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalen![]()
Zending niet accepteren, sturen ze gratis terug naar de afzender. Even de verkoper inlichten.
Dat soort "computer zegt nee" bureaucratie lekker in de stront laten zakken
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef Iemand91 het volgende:
Mag er helemaal geen accu's meer verzonden worden ofzo?
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkostenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mis het ontvangen van de pakketjes...alleen die dingen nog, maar die komen dus waarschijnlijk nooit aan...
Kan niets meer verzinnen wat ik kan verantwoorden/wil hebben om te bestellen...
Hooooooly shitballs:
[ afbeelding ]
Ik word altijd zo boos van die "deals" met GRATIS! Je betaalt alleen de verzendkosten van ¤8,- voor een lullig kabeltjequote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef tharonny het volgende:
[..]
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkosten![]()
En dan ook nog beweren dat ze je 41% korting geven..
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..quote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef tharonny het volgende:
[..]
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkosten![]()
En dan ook nog beweren dat ze je 41% korting geven..
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..
uiteraard betaal je ook (deels) invoerrechten enzo
ik heb hier minimale prijzen van 70 euro voorbij zien komen?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.
Inderdaad. Ik zou het wel weten in iedergevalquote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.
Ik heb 'em voor 67 USD. Dus'm.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier minimale prijzen van 70 euro voorbij zien komen?
Ga nou niet op de euro ziftenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb 'em voor 67 USD. Dus'm.
Ook benieuwd waar je 'em gewoon zo voor 201,95 EUR zou moeten kunnen kopen.
En ook niet scheef erop gedrukt. (had die fake van mij ook nog eens)quote:Op zondag 13 juli 2014 10:37 schreef RobertNL het volgende:
- De capaciteit etc zijn netjes egaal (lichtgrijs) gedrukt aan de onderkant en niet blurry.
Nee hoor, voor 67,80 ligt hij toch echt hier voor me, zonder invoerrechten te hoeven betalenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..
uiteraard betaal je ook (deels) invoerrechten enzo
Ik heb ze direct een tweet gestuurd. Dat werkt volgens mij nog altijd het snelste,maar uiteraard nog geen reactiequote:
Hoe vaak bieden ze een pakket aan? Anders doe ik nog gewoon een keer de deur niet open om meer tijd te winnen om een reactie van postnl te krijgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef elinx het volgende:
[..]
21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..
Zijn ze niet verplicht die 13,50 dan ook terug te betalen gezien die kosten door eigen fout gemaakt zijn?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalen![]()
Zending niet accepteren, sturen ze gratis terug naar de afzender. Even de verkoper inlichten.
Dat soort "computer zegt nee" bureaucratie lekker in de stront laten zakken
Ik had hier gelezen dat banggood een neppe stuurde maar die van mij is dus echt.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:37 schreef RobertNL het volgende:
Een keer voor de duidelijkheid de echte powerbanks zijn te herkennen door:
- Beide USB poorten op de powerbank zijn wit/grijzig (zowel micro als gewone USB)
- Geen USB logo op de kabel
- De capaciteit etc zijn netjes egaal (lichtgrijs) gedrukt aan de onderkant en niet blurry.
Zie ook:
Was een neppe batch, hebben ze eruit gehaald. Die ze nu versturen zijn echt. Ze versturen ze alleen niet in de originele doos maar als OEM product, ik denk om kosten te besparen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik had hier gelezen dat banggood een neppe stuurde maar die van mij is dus echt.
bulk. Staat ook gewoon Xiaomi opquote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Was een neppe batch, hebben ze eruit gehaald. Die ze nu versturen zijn echt. Ze versturen ze alleen niet in de originele doos maar als OEM product, ik denk om kosten te besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |