Stopcontacten uit China halenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of ik deze uit chinaland kan halen op een van de websites?
Kan niet echt veel vinden nl
Volgens mij maakt de buitenkant niets uit.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Stopcontacten uit China halenJij wilt dood of iemand dood hebben?
Vreemde redenering... Die dingen zijn gewoon troep en binnen de kortste keren staan ze in de fik of maken ze kortsluiting.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het gaat om de bedrading enzo en aangezien dat al in je huis zit, moet zo'n ding niets uitmaken.
Als er iets is wat je niet uit China moet halen is het die meuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef Miniem het volgende:
Kun je deze ook niet gewoon gebruiken voor je iPod Touch?
http://www.buyincoins.com/item/2069.html#.U8J5zUCD7-I
Dat was niet mijn vraag.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als er iets is wat je niet uit China moet halen is het die meuk.
Hoe kan een mal van iets, nou slecht zijn?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vreemde redenering... Die dingen zijn gewoon troep en binnen de kortste keren staan ze in de fik of maken ze kortsluiting.
Dan lees dit maar ff. Ben benieuwd of je dat ding dan nog steeds wil kopen. Hij kreeg er zo 1 gratis bij ipv een us naar eu plug.quote:
Geen behoefte aan. En verder gaat dat over een charger van iets heel andersquote:Op zondag 13 juli 2014 14:34 schreef Gunny het volgende:
[..]
Dan lees dit maar ff. Ben benieuwd of je dat ding dan nog steeds wil kopen. Hij kreeg er zo 1 gratis bij ipv een us naar eu plug.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42542965
Wat is er anders aan dan? Maar het is jouw i dingetje.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. En verder gaat dat over een charger van iets heel anders![]()
Heb die dingen al jaren, maar 1 werkt nu niet meer.
Dus ik wil een nieuwe.
Ik zie 3 reacties over een charger van een Xiaomi Redmi...quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Gunny het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan? Maar het is jouw i dingetje.
Je mag ook het topic er over lezen. Maar hij kocht een 1S en kreeg er behalve de originele US adapter van Xiaomi zelf, ook een goedkope 50 cent EU adapter bij. En die is dus gelijk gaan roken. Tot zover adapters die nog geen dollar kosten.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zie 3 reacties over een charger van een Xiaomi Redmi...
Jep. Stroom in Nederland is volkomen ongevaarlijk! Leg me eens even uit waarom zo'n Chinees ding veilig is omdat het lichtnet in Nederland zo goed is? Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe kan een mal van iets, nou slecht zijn?![]()
Het gaat om de verdere technische kant, als dit in orde is (en dat is het in Nederland) dan is er niets aan de hand.
Of hebben we het hier over twee verschillende producten?
Lekker onderbouwd ook man
in een adapter zit wel meer techniek dan in een muurdoos he..quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jep. Stroom in Nederland is volkomen ongevaarlijk! Leg me eens even uit waarom zo'n Chinees ding veilig is omdat het lichtnet in Nederland zo goed is? Ben wel benieuwd.
Neem die Chinese adapters hoevaak hebben mensen hier al niet gezegd dat ze hebben (onder andere ik) gerookt, gesmolten of kortsluiting gemaakt? Dat heeft niets te maken met het lichtnet hier, dat is namelijk net zo gevaarlijk als in elk ander land.
Ja maar kijk eens wat Djurres wou kopen, dat is geen normaal stopcontactquote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
in een adapter zit wel meer techniek dan in een muurdoos he..
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jep. Stroom in Nederland is volkomen ongevaarlijk! Leg me eens even uit waarom zo'n Chinees ding veilig is omdat het lichtnet in Nederland zo goed is? Ben wel benieuwd.
Neem die Chinese adapters hoevaak hebben mensen hier al niet gezegd dat ze hebben (onder andere ik) gerookt, gesmolten of kortsluiting gemaakt? Dat heeft niets te maken met het lichtnet hier, dat is namelijk net zo gevaarlijk als in elk ander land.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
in een adapter zit wel meer techniek dan in een muurdoos he..
Heb je zo'n ding thuis?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar kijk eens wat Djurres wou kopen, dat is geen normaal stopcontact
Je doelt neem ik aan op die ingebouwde USB poorten met achterliggende omvormers?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar kijk eens wat Djurres wou kopen, dat is geen normaal stopcontact
En de USB poorten wil je niet gebruiken? Dan heb je gelijk. Wil je de USB poorten wel gebruiken? Dan heb je geen gelijkquote:Op zondag 13 juli 2014 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je zo'n ding thuis?
Weet je hoe de achterkant er uit ziet?
De poorten, zijn gewoon zoals ze horen te zijn.
Het gaat nogmaals om de achterliggende techniek.
Kortsluiting kan ontstaan door bijvoorbeeld verkeerde bedrading, niet omdat het plastic van je wandcontactdoos niet wit maar grijs is.
Verder laat ik dit onderwerp maar voor wat het is.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef Iemand91 het volgende:
Mag er helemaal geen accu's meer verzonden worden ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via wie en welke carrier?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef badschaap het volgende:
zal mn powerbank die ik 40 dagen geleden heb besteld nog op tijd aankomen?
Lijkt er op dat je dan in hetzelfde schuitje zit als een hoop anderen die hem daar zonder tracking hebben gekocht. Binnen 5 dagen case aanmaken. Je zult anders hooguit een aanbod krijgen dat ze hem voor 5 dollar verzendkosten nog een keer versturen.quote:
case heb ik al 7 dagen openstaan bij paypal ;pquote:Op zondag 13 juli 2014 16:38 schreef Gunny het volgende:
[..]
Lijkt er op dat je dan in hetzelfde schuitje zit als een hoop anderen die hem daar zonder tracking hebben gekocht. Binnen 5 dagen case aanmaken. Je zult anders hooguit een aanbod krijgen dat ze hem voor 5 dollar verzendkosten nog een keer versturen.
Hij heeft geen account :/quote:Op zondag 13 juli 2014 17:34 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon: http://www.buyincoins.com/?r=account/message/index .
quote:If you have any problem,pls contact us.We are always here to serve you.
Have a nice day!
Sabrina
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]maal 2.
En wat betreft dat stopcontact; er zit natuurlijk een adapter achter die USB-poorten. Het is maar de vraag hoeveel ampère een Chinees exemplaar van zo'n stopcontact gaat leveren (en dan ook per poort want kan ook soms gedeeld worden door beide poorten waar door het laden helemaal inzakt) maar ook de kwaliteit inderdaad. Als het gewoon een afdekplaat was dan kon je 'm inderdaad prima uit China-land halen.
Maar goed; ik snap zo'n USB-poort in een stopcontact sowieso niet. Net als die draadloze opladers voor smartphones....T gaat niet om de efficiëntie ofzo, maar we hebben hier allemaal iPhones, en iedereen heb z'n witte kastje mee en ligt op t werk.. Nu hebben we wel wat extra lightning cables, en daar waar we onze telefoons opladen hebben we nooit stopcontacten over, kortom, zoiets is ideaal in ons geval, alleen om voor 100 euro even een setje stopcontacten te kopen vind ik gewoon te gek, daarom, ALS er namaak is ga ik deze proberen, en gelukkig ben ik zelf ook niet zo gek dat ik ze klakkeloos inbouw, maar deze ook daadwerkelijk test.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K kan er genoeg vinden, maar allemaal Engelse aansluiting en GEEN type F, dus als iemand wat tegenkomt, lemme know pls
Tadumtiedum.
wat is ermee dan? Zag toevallig die p6i voor 85 dollar. Slechte bouwkwaliteit ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kan iemand mij de snelste contact manier vertellen bij BuyInCoins? De Elephone P9 is na 4 maanden gewoon compleet nutteloos
Eventuele tips zijn ook welkom
Durf m niet langer te laden. Na twee uur nog steeds het tweede ledje..quote:Op zondag 13 juli 2014 16:11 schreef remcosw het volgende:
M'n Xiaomi powerbank ligt nu al zeker 5 uur aan de lader, maar nog ledje 2 knippert nogsteeds?
Ik neem aan dat ie ondertussen wel bij nr 4 mag zijn??
Hoe lang duurt het voor dat je smartphone 100%? 1uur? Reken dan dat maal x 4 want de Xiaomi Powerbank heeft een capaciteit van 10200mAh en dat is zo gelijk aan 4 a 5 x de Galaxy S4 100% opladen...quote:Op zondag 13 juli 2014 18:03 schreef remcosw het volgende:
Durf m niet langer te laden. Na twee uur nog steeds het tweede ledje..
De bouwkwaliteit is verschrikkelijk. De software is heel erg buggy. Zijn batterij gaat van 15% naar uit in minder dan 2 minuten. Het toestel reageert af en toe niet. Naar mijn mening nooit meer elephone. Ook shoemelen ze echt met de software:quote:Op zondag 13 juli 2014 17:56 schreef wootahH het volgende:
[..]
wat is ermee dan? Zag toevallig die p6i voor 85 dollar. Slechte bouwkwaliteit ofzo?
Dat verhaal is mijn ervaring met hetzelfde probleem. Een 12 euro pakje met een siliconen hoesje uit Korea met een 20 euro rekening. Zodra ze die rekening op je pakje plakken kunnen ze niets omdraaien. Het geld krijg je niet terug van PostNL. Dat antwoord heb ik toen ontvangen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:09 schreef Markos. het volgende:
[..]
Zijn ze niet verplicht die 13,50 dan ook terug te betalen gezien die kosten door eigen fout gemaakt zijn?
Als ik hem niet accepteer en hij terug gaat naar BIC, krijg je dan je geld eigenlijk terug?
Geluid in dat filmpje lijkt wel een beetje op een F1quote:
Een 1.2A Motorola smartphone lader, waar mijn N4 normaal mee oplaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:28 schreef NX het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor dat je smartphone 100%? 1uur? Reken dan dat maal x 4 want de Xiaomi Powerbank heeft een capaciteit van 10200mAh en dat is zo gelijk aan 4 a 5 x de Galaxy S4 100% opladen...![]()
Gebruik even een 'originele' lader (goede lader met output van 2.1A), ligt waarschijnlijk aan de ''slechte'' lader die je gebruikt.
volgens mij veroorzaakt die usb verlengkabel het probleem (die zorgt voor weerstand).quote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef remcosw het volgende:
[..]
Een 1.2A Motorola smartphone lader, waar mijn N4 normaal mee oplaad.
Echter 6 uur lang een Xiaomi powerbank niet?!?
Zit wel een USB verlengkabel tussen trouwens.
Gelukkig hebben ze alle powerbanks nog voor noodstroom.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:37 schreef igi0n het volgende:
ChinaBuye offline, misschien trekken ze de stekker er wel uit!
Hahaha!! In ieder geval de mijne, plús nog eens 2$ extra voor een resend :-)quote:Op zondag 13 juli 2014 22:54 schreef N22 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze alle powerbanks nog voor noodstroom.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Werk je voor die toko?Dat heb je al meermaals wereldkundig gemaakt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef shiznuts het volgende:
Daarom haal ik 'em dan wel gewoon van xiaomi.tmall.com . Clearblue, dan weet je het zeker.
Ik neem aan dat we gewoon bij NX kunnen claimenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef shiznuts het volgende:
Dat was NX, ik merkte al op...
[..]En natuurlijk...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |