Dank! Je hebt een dispute gestart via aliexpress of via je cc?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:53 schreef Junior.. het volgende:
[..]
Ze zijn akkoord gegaan met mijn eis, een full refund.
Ze zeuren zelf enorm lang en als je binnen 24 uur niet reageert, krijg je een berichtje 'Friend, not so many time anymore. Please, answer soon'.
Lekker niet reageren en er wat tijd overheen laten gaan.
Ik gebruikte het volgende tegen ze, dat maakte het winnen van een escalatie haast onmogelijk:
Hij zei dat er geen oplader bij hoorde te zitten:
What u say about the charger is not correct, because when i bought the camera, Aliexpress makes a screenshot, in this screenshot is the next image to see: http://g04.s.alicdn.com/k(...)29d1d423214cb99bf1d8. There is written: Package includes: 1x charger.
Daarna kreeg ik het vermoeden dat het een andere camera was, dit heb ik hem laten weten:
I found an other link, check this one: http://www.acmell.com/product.asp?sclass=49
They call it the SD-28 camera, it is an imitation of the original SJ4000.
Zijn reactie: Dear friend, would you give me more time, we reported this issue to our Products Dept. Manager and after the specific investigation, sorry for the problem.
Please check also this, they all talk about your fake camera:
http://www.foxoffer.com/b(...)nal-and-fake-sj4000/
https://www.facebook.com/JMBSYNERGIZ1/posts/509947645773921
I want a full refund. Otherwise i will let escalate this dispute and start a dispute at my creditcard company.
Er zit bij Banggood trouwens wel nog een coupon verstopt in de omschrijving. Scheelt weer 10 dollar. Misschien al bij je bekend, maar toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gesproken via de live chat van Tmart.
Krijg een refund.
Eerst refund, dan pas de case sluiten.
Daarna maar bij Banggood bestellen (SJ4000), helaas betaal ik nu wel de volle mep.
Ik heb bij Dixons online een 32gb class 10 kaartje gekocht. Deze kost 20euro en met de code "zomer" krijg je 5euro korting bij een bestelling boven de 25euro. Dus heb er nog een usb van 7eu bij gedaan dus betaalde daar maar 2eu voorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet teveel gaan filmen op vakantie, groot en deels wil ik het zelf maamaken. Af en toe filmen gaat het worden, ik denk daarom dat ik niet eens 80 minuten per dag ga filmen. Elke dag kan ik weer opladen dus ik denk dat ik in de meeste gevallen genoeg heb aan 1 batterij (evt. 1 extra voor het geval dat).
Waar kan ik goedkoop en kwalitatief een 32GB memorycard importeren?
Heel erg bedankt trouwens voor je hulp.
www.informatique.nl/55581(...)c-uhs-i-class-1.htmlquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Waar kan ik goedkoop en kwalitatief een 32GB memorycard importeren?
Via Aliquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dank! Je hebt een dispute gestart via aliexpress of via je cc?
Nice lekker goedkoop ook, zit er standaard bij de SJ4000 geen kaartje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
www.informatique.nl/55581(...)c-uhs-i-class-1.html
Koop je dan ook zon pak erbij:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef davedavy het volgende:
Iemand nog aanraders voor cheap ass tablets die dienst doen als IP cam viewer?
Edit:
Al iets gevondenhttp://www.aliexpress.com(...)-ROM/1482290558.html
Nu nog iets zoeken waarmee ik dat ding ophang.
Edit2:
http://www.newfrog.com/p/(...)unt-black-58644.html
En ook dat gevonden
Doe ik ook, maar ik woon niet alleenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:44 schreef Downstar het volgende:
dan kan je net zo goed je mobiel of wat dan ook als monitor gebruiken, wanneer je dan wil zien wat er gebeurd..
Lijkt mij ook wel handig voor in de keuken, ipcams en kookboekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ik woon niet alleenEr zijn mensen bij die zelfs geen smartphone hebben
En dit is weer een leuke reden om zo'n ding te kopen
Bel ze eens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:21 schreef Markos. het volgende:
Ik krijg maandag een pakketje aangeboden van PostNL (was net te laat) en ik moet inklaringskosten betalen (¤ 21,61). Dit terwijl het totaal bedrag van de hele bestelling onder de 20 euro lag. En de bestelling ook nog eens in twee delen verstuurd is.
Wat kun je dan het beste doen? Geen zin om 22 euro te betalen voor iets wat nog geen 20 euro gekost heeft
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel handig voor in de keuken, ipcams en kookboek
Ik zit er over te denken om de Hubsan X4 te kopen. Kan die quadcopter de SJ4000 dragen? Ik heb filmpjes gezien dat het wél kan, maar ook dat het niet kan. Weet niet waar ik nu van uit kan gaan...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:04 schreef Dromer het volgende:
Hubsan x4 binnen van Banggood via Sweden Post. Die gaan netjes snel de laatste tijd. Weer zo'n 10 dagen van bestelling tot bezorging.
Erg leuk ding, maar het bijbestellen van extra rotortjes en batterijtjes was niet onnodig!
Als ik hem een beetje onder de knie heb, post ik wel een filmpje van de on-board camera. Het beeld daarvan valt me alleszins mee.
Nu nog even wachten op de Cheerson. Die heb ik meer voor fun gekocht. Ik denk dat je die buiten bij de eerste de beste flinke windvlaag kwijt bent.
Check even youtube, en dan de filmpjes van sj4000 met quadcopter, dan kijken naar de modellen die ze gebruikenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef VitearNL het volgende:
Iemand een idee voor een redelijk goedkope quadcopter, die een SJ4000 / GoPro zou kunnen dragen?
Inderdaad al gekeken, maar de meeste zijn ontzettend duur. Ben nog even aan het verder kijken, toch bedankt!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Check even youtube, en dan de filmpjes van sj4000 met quadcopter, dan kijken naar de modellen die ze gebruiken
Thanks!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:16 schreef shiznuts het volgende:
Walkera of DJI.
Enne DIG / [Drones] Het boeiende quadcoptertopic #1 .
Haha nee.. ik zou niet eens m'n Mobius aan het ding willen hangen áls ie het al zou trekken. Net in de tuin was ik hem al bijna kwijt richting tuin van de buren en ga dat kleine gevalletje dan maar eens zoeken tussen de bomen en struiken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef shiznuts het volgende:
Haha.
Nee. Niet zo'n goed idee lijkt me.
21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:21 schreef Markos. het volgende:
...... ik moet inklaringskosten betalen (¤ 21,61). Dit terwijl het totaal bedrag van de hele bestelling onder de 20 euro lag. .................
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef elinx het volgende:
[..]
21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..
Voor de volledigheid:quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalen![]()
Zending niet accepteren, sturen ze gratis terug naar de afzender. Even de verkoper inlichten.
Dat soort "computer zegt nee" bureaucratie lekker in de stront laten zakken
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef Iemand91 het volgende:
Mag er helemaal geen accu's meer verzonden worden ofzo?
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkostenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mis het ontvangen van de pakketjes...alleen die dingen nog, maar die komen dus waarschijnlijk nooit aan...
Kan niets meer verzinnen wat ik kan verantwoorden/wil hebben om te bestellen...
Hooooooly shitballs:
[ afbeelding ]
Ik word altijd zo boos van die "deals" met GRATIS! Je betaalt alleen de verzendkosten van ¤8,- voor een lullig kabeltjequote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef tharonny het volgende:
[..]
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkosten![]()
En dan ook nog beweren dat ze je 41% korting geven..
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..quote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef tharonny het volgende:
[..]
Geen geld! Slechts 120 euro ex 6 euro verzendkosten![]()
En dan ook nog beweren dat ze je 41% korting geven..
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..
uiteraard betaal je ook (deels) invoerrechten enzo
ik heb hier minimale prijzen van 70 euro voorbij zien komen?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.
Inderdaad. Ik zou het wel weten in iedergevalquote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je hem ook 2x halen.
Ik heb 'em voor 67 USD. Dus'm.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier minimale prijzen van 70 euro voorbij zien komen?
Ga nou niet op de euro ziftenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb 'em voor 67 USD. Dus'm.
Ook benieuwd waar je 'em gewoon zo voor 201,95 EUR zou moeten kunnen kopen.
En ook niet scheef erop gedrukt. (had die fake van mij ook nog eens)quote:Op zondag 13 juli 2014 10:37 schreef RobertNL het volgende:
- De capaciteit etc zijn netjes egaal (lichtgrijs) gedrukt aan de onderkant en niet blurry.
Nee hoor, voor 67,80 ligt hij toch echt hier voor me, zonder invoerrechten te hoeven betalenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan heb je wel 2 jaar garantie zonder echt gezeik.. iets wat je in china niet voor elkaar krijgt..
uiteraard betaal je ook (deels) invoerrechten enzo
Ik heb ze direct een tweet gestuurd. Dat werkt volgens mij nog altijd het snelste,maar uiteraard nog geen reactiequote:
Hoe vaak bieden ze een pakket aan? Anders doe ik nog gewoon een keer de deur niet open om meer tijd te winnen om een reactie van postnl te krijgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef elinx het volgende:
[..]
21,61-13,50= ¤ 8,11 BTW. 8,11*100/21= ¤ 38,61 zou de waarde volgens PostNL zijn wat neer komt op ca. $52,55 wat ze van het etiket hebben opgemaakt. Dit is alleen mogelijk als er slecht op geschreven is. Je kan proberen contact op te nemen en evt voorstellen een Paypal afschrijving te sturen, zoals dat ook gebeurd als ze twijfelen aan de waarde en je een brief sturen om de waarde door te geven..
Zijn ze niet verplicht die 13,50 dan ook terug te betalen gezien die kosten door eigen fout gemaakt zijn?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk het volgende antwoord. Betalen en daarna kun je een klacht indienen en alle papieren opsturen naar de belastingdienst. Na 3 maanden zul je antwoord krijgen en waarschijnlijk krijg je de btw terug. PostNL gaat de administratiekosten van 13,50 niet terugbetalen![]()
Zending niet accepteren, sturen ze gratis terug naar de afzender. Even de verkoper inlichten.
Dat soort "computer zegt nee" bureaucratie lekker in de stront laten zakken
Ik had hier gelezen dat banggood een neppe stuurde maar die van mij is dus echt.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:37 schreef RobertNL het volgende:
Een keer voor de duidelijkheid de echte powerbanks zijn te herkennen door:
- Beide USB poorten op de powerbank zijn wit/grijzig (zowel micro als gewone USB)
- Geen USB logo op de kabel
- De capaciteit etc zijn netjes egaal (lichtgrijs) gedrukt aan de onderkant en niet blurry.
Zie ook:
Was een neppe batch, hebben ze eruit gehaald. Die ze nu versturen zijn echt. Ze versturen ze alleen niet in de originele doos maar als OEM product, ik denk om kosten te besparen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik had hier gelezen dat banggood een neppe stuurde maar die van mij is dus echt.
bulk. Staat ook gewoon Xiaomi opquote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Was een neppe batch, hebben ze eruit gehaald. Die ze nu versturen zijn echt. Ze versturen ze alleen niet in de originele doos maar als OEM product, ik denk om kosten te besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |