Eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef Caland het volgende:
Een troostfinale is echt de kanker van sport.
Dan is het Urks. Zelfde laken een pak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eckte Kattukers hebben dat ja. Er zijn nog maar weinig eckte Kattukers.
[..]
Dat is tokkie, niet per se iets Kattuks.
Hij heeft prima gespeeldquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef F.M.D. het volgende:
ik zou niet graag in de schoenen van cillssen staan. wat moet die zich beroerd voelen.
Bra van de mat spelen FTWquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef Caland het volgende:
Bij het WK 2002 kreeg je er tenminste nog Japanse troostmeisjes bij, waar zijn die tijden gebleven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:35 schreef Caland het volgende:
Van Persie was kapot, dus die derde wissel was gewoon nodig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef marcodej het volgende:
Krul had 100% drie strafschoppen gepakt. Die van Argentinië waren helemaal niet zo sterk ingeschoten.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
Voor Vlaar heb ik twee spelers gevraagd om de eerste penalty te nemen. Zij wilden niet. Vlaar was in mijn ogen onze beste speler. Helaas scoorde hij niet.
Bron?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
'Heb tevergeefs 2 andere spelers gevraagd voor eerste penalty'
Louis van Gaal wilde na de nederlaag van het Nederlands elftal na strafschoppen tegen Argentinië in de halve finale van het WK even niet denken aan de wedstrijd van zaterdag tegen Brazilië om de derde plaats.
'We hebben een fantastisch toernooi gespeeld', nam hij al een beetje afscheid. 'Niemand had verwacht dat we de eerste ronde zouden overleven. En uiteindelijk hebben we halve finale ook niet verloren. We namen alleen de strafschoppen minder.'
'Dat heeft ook met geluk te maken', vervolgde Van Gaal. 'Tegen Costa Rica namen we de strafschoppen geweldig. Dat zou vertrouwen moeten geven. Het is heel belangrijk dat je de eerste strafschop benut. Voor Vlaar heb ik twee spelers gevraagd om de eerste penalty te nemen. Zij wilden niet. Vlaar was in mijn ogen onze beste speler. Helaas scoorde hij niet.
De halve finale was in evenwicht, vond Van Gaal. 'Alleen hebben we veel minder kansen gecreëerd dan in de voorgaande wedstrijden. Dat zegt ook iets over Argentinië. We hebben echter ook niet veel kansen weggegeven. Ik had doelman Tim Krul weer gebracht als dat nog kon. Maar ik had al mijn drie wissels gebruikt. Bruno Martins Indi had al geel en deed het niet goed. Nigel de Jong kwam terug van een blessure en was de vrije man. Die taak kan Jordy Clasie beter vervullen. Robin van Persie liep op zijn laatste benen.'
Wtf, namen willen we.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef mrstylo het volgende:
'Heb tevergeefs 2 andere spelers gevraagd voor eerste penalty'
Louis van Gaal wilde na de nederlaag van het Nederlands elftal na strafschoppen tegen Argentinië in de halve finale van het WK even niet denken aan de wedstrijd van zaterdag tegen Brazilië om de derde plaats.
'We hebben een fantastisch toernooi gespeeld', nam hij al een beetje afscheid. 'Niemand had verwacht dat we de eerste ronde zouden overleven. En uiteindelijk hebben we halve finale ook niet verloren. We namen alleen de strafschoppen minder.'
'Dat heeft ook met geluk te maken', vervolgde Van Gaal. 'Tegen Costa Rica namen we de strafschoppen geweldig. Dat zou vertrouwen moeten geven. Het is heel belangrijk dat je de eerste strafschop benut. Voor Vlaar heb ik twee spelers gevraagd om de eerste penalty te nemen. Zij wilden niet. Vlaar was in mijn ogen onze beste speler. Helaas scoorde hij niet.
De halve finale was in evenwicht, vond Van Gaal. 'Alleen hebben we veel minder kansen gecreëerd dan in de voorgaande wedstrijden. Dat zegt ook iets over Argentinië. We hebben echter ook niet veel kansen weggegeven. Ik had doelman Tim Krul weer gebracht als dat nog kon. Maar ik had al mijn drie wissels gebruikt. Bruno Martins Indi had al geel en deed het niet goed. Nigel de Jong kwam terug van een blessure en was de vrije man. Die taak kan Jordy Clasie beter vervullen. Robin van Persie liep op zijn laatste benen.'
Doe eerst maar eens de bron verifieren.. dit ruikt naar een smeerlappen krant die wil scoren met leugens.quote:
Vorige WK speelde hij ook niet heel geweldigquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een teringhekel gekregen aan Van Persie besef ik nu.Echt aanvoerder onwaardig zo'n speler
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een teringhekel gekregen aan Van Persie besef ik nu.Echt aanvoerder onwaardig zo'n speler
Je moet zo iemand ook gene aanvoerder makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:39 schreef Mansjester het volgende:
Hij gaf geen interview he ? laffe hondquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:39 schreef Mansjester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |