Slappe jo genquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:45 schreef gosschalks het volgende:
Cillissen is geen waardeloze keeper, alleen wel met de panalty's
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:45 schreef Fascination het volgende:
Waarom Vlaar als eerste. Man man man.
Had Van Gaal toen toch goed gezienquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:45 schreef CrashO het volgende:
En Cillessen vorige keer boos dat hij eruit moest wisselen
Wat een droeftoeter
1 kans van Robben. Meer niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks aan te doen...in 120 minuten geen enkele kans gecreëerd. Dan verdien je het ook niet.
Nou Nou Nouquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Die scheids moet afgeschoten worden en dat bedoel ik niet figuurlijk, dat vieze kankerbeest was 100% zeker omgekocht, weg met dat smerige varken, kop eraf rukken en aan de wilde wolven voeren.
Bij de arrogante aanloop van Vlaar en de pseudo-zekerheid van Cil zag je het al.quote:
Lekker voor jequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij de arrogante aanloop van Vlaar en de pseudo-zekerheid van Cil zag je het al.
400 verloren in een bet, maar dit is priceless!!
U mad?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het toernooi van jullie Belgen is weer geslaagd. Gefeliciteerd.
houd je bek met je nou nou, dit was 100% vuil spel klaar.quote:
Nog altijd beter dan België. Die verloren na 90 minuten in de kwartfinale.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij de arrogante aanloop van Vlaar en de pseudo-zekerheid van Cil zag je het al.
Ik vind dit een tikkeltje ongenuanceerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Die scheids moet afgeschoten worden en dat bedoel ik niet figuurlijk, dat vieze kankerbeest was 100% zeker omgekocht, weg met dat smerige varken, kop eraf rukken en aan de wilde wolven voeren.
Krul had die twee waar Cilissen close was gestopt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd wat het resultaat was als Hunt er niet in kwam en Krul zou keepen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef theunderdog het volgende:
Halve finale gehaald !
Alle lof naar van Gaal en het team !..![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Elke user trouwens die nu loopt te feesten op dit forum verdiend een permaban.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef alors het volgende:
Maar wie heeft bedacht om Vlaar de eerste penal te laten nemen? Echt wtf.
Die gaan we Bukake stijl doenquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef alors het volgende:
Sowieso Vlaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef alors het volgende:
waarom zou ik het in godsnaam nuanceren dat zwijn is een smerige omgekochte kankerhond.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dit een tikkeltje ongenuanceerd.
Priceless maar liefst.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:
Die daarvoor ook al.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef marcodej het volgende:
Die laatste had Cillessen gewoon moeten hebben hoor.
werp dat kutwijf ook maar terug naar dat corrupte flikker land.quote:
Nee, gewoon ajacied.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef Edensnator het volgende:
Godverdomme, die Cillessen houdt nooit een penal tegen. Dan ben je echt gemankeerd als keeper
Dat is nou juist het ongenuanceerde eraanquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom zou ik het in godsnaam nuanceren dat zwijn is een smerige omgekochte kankerhond.
Man van de wedstrijd gek.quote:
Preciesquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef plerda het volgende:
Beter dit dan genaaid worden in de finale door die duitsers.
EN?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat is nou juist het ongenuanceerde eraan
Dit dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef plerda het volgende:
Beter dit dan genaaid worden in de finale door die duitsers.
Komop, hij heeft keurig gekeeped.quote:
erger dan een kutwedstrijd, dat zwijn van een scheids is omgekocht, ze moesten een zuid amerikaans land in de finale krijgen om rellen te laten uitblijven daar.quote:
Mwa, niet op basis van de laatste 2 wedstrijden helaasquote:
Dude. Chill.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
erger dan een kutwedstrijd, dat zwijn van een scheids is omgekocht, ze moesten een zuid amerikaans land in de finale krijgen om rellen te laten uitblijven daar.
dan werd je al helemaal weggespeeld hansquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef F.M.D. het volgende:
jammer dat ze vandaag nooit zijn overgeschakeld op 433. dat durfden ze niet...niet genoeg lef getoond.
Wat een non-argument. Penaltys nemen/stoppen is een specialiteit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
Zeuren over Vlaar en Cillessen
Zonder hun hadden we waarschijnlijk niet eens verlenging/penalty's gehad.
Hou je mond en wees trots.quote:
Daar heb je toch geen donder aan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, we zijn verder gekomen dan iemand van tevoren gedacht had.
Dit ja. Desalniettemin enorm jammerquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen donder aan?
Niet met deze wedstrijd, eerlijk is eerlijk.quote:
in welke kanswijk woon je?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:49 schreef Kuraudo het volgende:
Mensen zijn hier aan het schreeuwen buiten.. zijn ook direct de vlaggetjes aan het wegtrekken ..
hingen er echt honderden en nu klimmen ze de paal in om ze kapot te knippen...
Denken dat Krul die ballen niet had gehadquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
Ik denk altijd van te voren dat Nederland erg ver komt, maar het uiteindelijk niet waar weet te maken. Klopt altijdquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef yvonne het volgende:
Nee Huntelaar was geweldigquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:47 schreef SeanFerdi het volgende:
Waarom was die Van Persie opgesteld, die al 3 wedstrijden lang geen deuk in een pakje boter voetbalt?
Waarom start 'ie met De Jong die op 30% voetbalt, als je daardoor sowieso een wissel kwijt bent, en Clasie het uiteindelijk prima deed?
Robnen erbij betrekkenquote:
Idioot. Wat heb je nu aan de halve finale? Zeker wanneer je zo ver bent gekomen en tegenover een land staat dat zelf matig heeft gespeeld dit WK.quote:
Cillessen houdt zijn hele carrière al geen penalty's tegen, dat verdient ook wel eenquote:
Brazilie haat juist argentinie, jouw complotjes :/quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
erger dan een kutwedstrijd, dat zwijn van een scheids is omgekocht, ze moesten een zuid amerikaans land in de finale krijgen om rellen te laten uitblijven daar.
quote:
Voordat dat geval komt moet er even wat tijd overheen gaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:51 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf trots op onze mannen, ze hebben het ver geschopt
?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Waarom hebben Robben en Huntelaar niet geschoten?
Slechte voorspelling.:')quote:
Maar niet ver genoquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:51 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf trots op onze mannen, ze hebben het ver geschopt
Robben had toch die 1-0 moeten maken manquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robnen erbij betrekkenals cillessen hem had gehouden dan zouden we door gaan.
Ik had liever een Sneijder, Robben, Huntelaar de eerste penalty zien nemen...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
Hou je mond, wijf.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Och...die spelers hebben miljoenen zat
Dat gaat Duitsland makkelijk winnen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland v Argentinië wordt een mooie finale.
Dat snap ik maar we mogen best trots zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Voordat dat geval komt moet er even wat tijd overheen gaan.
quote:
Als je dat niet eens kan, 1 van de 2 dingen van een keeper zijn, moet je gewoon stoppen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me ook af wat de toekomst van Cillissen in Oranje is. Hij stopt geen penalty's...dat is toch een wezenlijk onderdeel in dit spelletje.
Er was geen wissel door de wissel van De Jong. Dus dat blijft speculeren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken dat Krul die ballen niet had gehad
Dit, een tikje teveel waardoor hij er niet meer goed voorstond.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robben had toch die 1-0 moeten maken man.
Zeker in KO-toernooien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me ook af wat de toekomst van Cillissen in Oranje is. Hij stopt geen penalty's...dat is toch een wezenlijk onderdeel in dit spelletje.
Slaat nergens op.quote:
Vond dat Cillessen totaal niet overtuigend overkwam.. Wat een uitstraling heeft die gast.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zou 'em best weleens kunnen worden: wereldkampioenquote:
Ja snapte ik ook niet, Huntelaar voegde ook niets toe.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
Snap de Huntelaar wissel niet. Wat kon rvp eraan doen dat hij geen normale ballen kreeg?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alweer zin in de E-re-di-vi-sie
Dat sowieso doet alleen niet af dat we het niet eens gehaald hadden zonder Cillessen en Vlaar in de eerste 120minuten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had liever een Sneijder, Robben, Huntelaar de eerste penalty zien nemen...
Gelijkspel hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef einzeinz het volgende:
Haha en jullie België maar uitlachen dat ze verloren zijn tegen Argentinië. Lol, Nederland verliest ook van Argentinië
Ik snapte de janmaat wissel niet, daar ging toch niks mis?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
Snap de Huntelaar wissel niet. Wat kon rvp eraan doen dat hij geen normale ballen kreeg?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:53 schreef quirina het volgende:u
Duitsland mag van mij winnen van Argentinië hoor!
Vergissing van Louis.. en een hele durequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
Genotquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef einzeinz het volgende:
Haha en jullie België maar uitlachen dat ze verloren zijn tegen Argentinië. Lol, Nederland verliest ook van Argentinië
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:53 schreef quirina het volgende:
Lazer op knul, jullie waren KANSLOOSquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef einzeinz het volgende:
Duitsland verdient het Argentinie verdient het gewoon niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:53 schreef quirina het volgende:
+1quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Bijna iedereen had verwacht dat we er na de poulefase al uit zouden liggen, en nu nog zeiken![]()
Dat ik het nog eens met jou eens zou zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Bijna iedereen had verwacht dat we er na de poulefase al uit zouden liggen, en nu nog zeiken![]()
Strafschoppen =/= na 90 minutenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef einzeinz het volgende:
Bij België zag je tegen Argentinië toch net hetzelfde ? Gigantische kritiek op diepe spits Origi die geen bal goed raakt en dan vervangen wordt door Lukaku die ook geen bal raakt ...quote:
>>>9lives.bequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef einzeinz het volgende:
Verliezen? Was gelijkspel hoor klapmongoolquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef einzeinz het volgende:
Je vergeet onze captain #temjohannesquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezellig in het livetopic met Stinho, GGMM, alors, Cavaliers, Gramulanion en Guus.
Kuyt is ook ouder.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Revanches het volgende:
Is dit eigenlijk het laatste WK van Robben? Aangezien hij al 30 is....
Klose is 36, Yepes is 38.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Revanches het volgende:
Wel op dit niveau wat hij haalt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Revanches het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, als je twee wedstrijden niet weet te scoren.
Dirk Kuyt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Revanches het volgende:
En zijn wissel 10 jaar geleden...quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Vasion het volgende:
Die kans van Robben 4 jaar terug is nu nog pijnlijker geworden.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met jou eens zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |