KOM DAN!quote:
Alleen op zon- en feestdagenquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:26 schreef Tito_Otis het volgende:
2 rondes doorkomen zonder een doelpunt te maken, dat zou eigenlijk niet eens verdiend zijn.
Nou, precies mijn punt, en daarom wil ik dat we nu verliezen in plaats van zondag tegen Duitsland weer een finale-afgang mee te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:26 schreef Tito_Otis het volgende:
2 rondes doorkomen zonder een doelpunt te maken, dat zou eigenlijk niet eens verdiend zijn.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik wou godverdomme nog een half uur gaan toeteren
effe knuffelen?quote:
quote:
Dit dus. Heb het wel gehad met die gekkigheid dit toernooi.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, precies mijn punt, en daarom wil ik dat we nu verliezen in plaats van zondag tegen Duitsland weer een finale-afgang mee te maken.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Cillessen gaat 2 penalty's stoppen. Romero 0. NL gaat echt wel door.
Ik vrees persoonlijk van wel, hoewel de Argentijnse keeper ook niet veel soeps is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:26 schreef rachieee het volgende:
Als we straks penalty's hebben, gaan we dan verliezen vanwege onze keeper?
Dan heb ik balletles.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb het gevoel dat cilessen zometeen juist keigoed die penaltys tegen gaat houden, kijk hoe die al de hele wedstrijd keept
Louis kennende heeft hij hem keihard met Krul laten trainenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb het gevoel dat cilessen zometeen juist keigoed die penaltys tegen gaat houden, kijk hoe die al de hele wedstrijd keept
quote:
Ach, flikker toch op man. Ik verlies liever in de finale, dan na deze zaadpot.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Heb het wel gehad met die gekkigheid dit toernooi.
Hoe dan , heb je 98 opstaan ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:28 schreef Karelnoord het volgende:
Ik had de hele wedstrijd het gevoel dat we ze gingen pakken.. Maar nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |