Mag ik die 2 jurkjes van JNY design ?quote:
Wil je even een PB sturen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik die 2 jurkjes van J design ?
oepsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En dan moet je je inbox nog even legen, zodat ik je een berichtje terug kan sturen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik die 2 jurkjes van JNY design ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest aan !!!!!
[ Bericht 5% gewijzigd door kleinzusje op 10-08-2014 22:47:11 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik zou die lekker bij het vuil zettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:03 schreef Nirak het volgende:
Omdat we gaan verhuizen wat spullen uit aan het zoeken.
Kwam een baby Björn active tegen. Wat meer ondersteuning voor je rug dus dan de normale versie. Iemand interesse? Pb me even je mail voor fotokes
Zit een fleece cape bij, lekker warm als het wat kouder is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest aan !!!!!
[ Bericht 4% gewijzigd door Kyara op 11-08-2014 10:07:25 ]
Ga weg met je LL kaartje!quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:14 schreef Suikertante het volgende:
Voor alle vaders en moeders die er nodig even tussenuit moeten heb ik een hardcopy Lowlandskaartje voor slechts ¤ 150,-![]()
Of nouja, eigenlijk heb ik er maar eentje.
Jij klinkt alsof je wel een leuk festival kunt gebruiken! Ik wacht op je PM.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga weg met je LL kaartje!*infoetushoudingrolt*
Heb je er ook een blik vrienden bij?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:14 schreef Suikertante het volgende:
Voor alle vaders en moeders die er nodig even tussenuit moeten heb ik een hardcopy Lowlandskaartje voor slechts ¤ 150,-![]()
Of nouja, eigenlijk heb ik er maar eentje.
Er lopen 54.999 vrienden rond ja!quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je er ook een blik vrienden bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |