quote:
Robben vind ik ook goed hoor, zeker gezien het feit dat hij volledig wordt afgeschermd en er toch zo nu en dan uitkomt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Clasie, De Vrij en Vlaar goed spelen, de rest speelt bagger.
Tot zo ver mijn bindende en iedereen boeiende mening
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:06 schreef alors het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon van conservatief dan zit je goed ja.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:06 schreef TigerXtrm het volgende:
![]()
OMG HILARISCH HAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
nope ben ook net wakkerquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:06 schreef opperkleurder het volgende:
Ben ik de enige die bijna in slaap valt.
Ik val in slaap. Mijn hart echter nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:06 schreef opperkleurder het volgende:
Moeten ze wel geslacht wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:07 schreef RoWe het volgende:
Argentijntjes zijn op. Lammeren op de slachtbank
Hij had ons de finale in moeten schieten. Vieze teringleijer, nu kan ik nog niet slapenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Robben vind ik ook goed hoor, zeker gezien het feit dat hij volledig wordt afgeschermd en er toch zo nu en dan uitkomt.
Ja, weinig actie zo als niemand weet te scoren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:06 schreef opperkleurder het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:07 schreef CrashO het volgende:
Had iemand deze al gepost?
[ afbeelding ]
Moest lachen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:07 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
TIEVUS PLAATJEquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:07 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Zei je vriendin vannacht ook.quote:
Dat hoort bij de tactiek. Zometeen slaat hij dat tikje plotseling over en scoort hij direct als ze het niet meer verwachten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:08 schreef Vasion het volgende:
Die Robben toch, telkens 1 tikje teveel.
Ze kunnen misschien nog naast schieten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het worden strafschoppen. ...zonder krul
Dat wordt wel spannend tegen Argentiniequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het worden strafschoppen. ...zonder krul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |