dat doen anderen voor mequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:39 schreef keste010 het volgende:
[..]
Oh belangrijk detail vergeten: haal eerst koffie voor diegene
Wat heb jij voor superstage joh?quote:
Stage bij Douwe Egberts?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:41 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen de koffie is goed
de rest niet
nee een ingineursbedrijfquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp dat de snuffelstage een succes is?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:48 schreef zeefje het volgende:
Ik ga mij maar aanmelden voor een opleiding, maar zit nu erg te twijfelen. ben bang dat ik het niet maar mijn zin ga hebben op zowel de opleiding en op de werkplek
dit is trouwens een andere opleiding als de stage die ik nu doe.
maar ze praten heel veel en ik begrijp het niet allemaal en ik mag niet veel doen en ik val telkens in slaap.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen dan?
En wat betreft de saaiheid, kan ik wel ergens begrijpen. Het bedrijf waar je zit wil waarschijnlijk niet al te veel tijd en energie steken in iemand die er maar zo kort zit.
Stomme snuffelstage
half 9 was hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:06 schreef keste010 het volgende:
Trouwens: 1 van die leuke dingen op zo'n dag als deze is dat jij je als stagiair om 7 uur brak je bed uit werkt om maar op te komen draven, om vervolgens erachter te komen dat alle vaste medewerkers zich lekker nog een keer omgedraaid hebben..
Dat jij aankwam of je leidinggevende?quote:
ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dat jij aankwam of je leidinggevende?
Ja dat bedoel ik dus. Snuffelstage is leuk, maar bedrijven willen er vaak geen tijd en moeite in steken omdat je vrij vlot weer weg bent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar ze praten heel veel en ik begrijp het niet allemaal en ik mag niet veel doen en ik val telkens in slaap.
gelukkig maar tot morgen 15.30
daarna leuk weekend
ik wil logistiek supervisor gaan doen.
ik zoek nog een werkplek(bbl) daarvoor, maar die liggen ook niet voor het oprapen.
omdat ik 1.geld wil verdienen(want wil snel op mezelf)2. ik leer vaak meer als ik de op schol geleere theorie gelijk in de praktijk kan brengenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Snuffelstage is leuk, maar bedrijven willen er vaak geen tijd en moeite in steken omdat je vrij vlot weer weg bent.
Waarom trouwens bbl als ik vragen mag?
Hmm ja ok is begrijpelijk. Maar mag ik vragen hoe 'oud' je bent?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat ik 1.geld wil verdienen(want wil snel op mezelf)2. ik leer vaak meer als ik de op schol geleere theorie gelijk in de praktijk kan brengen
Ik ben nog leerplichtig dus ik móet een opleiding volgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm ja ok is begrijpelijk. Maar mag ik vragen hoe 'oud' je bent?
Ikzelf heb namelijk ooit de fout gemaakt om op mijn 18de al te gaan werken en ik heb daar nog altijd spijt van. Bij mij was het geen bbl maar gewoon een fulltime baan, maar achteraf had ik veel liever een voltijd opleiding gedaan.
Join the club. Nu ben ik bezig met een deeltijdopleiding naast een fulltime baan, dat is best zwaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ikzelf heb namelijk ooit de fout gemaakt om op mijn 18de al te gaan werken en ik heb daar nog altijd spijt van. Bij mij was het geen bbl maar gewoon een fulltime baan, maar achteraf had ik veel liever een voltijd opleiding gedaan.
neehoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef Royco1 het volgende:
Met 19 leerplichtig?
Als jij wil gaan werken kun je gewoon gaan werken toch.
waarom?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ruim tien keer geprikt worden in een halfuur, van knie tot en met bil... Auw.
"Wie gezond wil zijn moet pijn lijden..."
Dat moet toch alleen als je in aanmerking wil komen voor een uitkering?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
neehoor.
tegenwoordig moet iedereen van 21- een mbo2, havo of vwo hebben. ik dit alledrie niet. ik heb een vmbo diploma maar daar kom je eigenlijk nergens mee. als je 21 ben ben je helemaal niet meer leerplichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |