quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef WcPot het volgende:
Studiotje je hebt een nieuwe brief bij emiclaer
KUT! Ben die van mij vergeten op te hangenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef WcPot het volgende:
Studiotje je hebt een nieuwe brief bij emiclaer
Hoe kan je nou zoiets belangrijks vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KUT! Ben die van mij vergeten op te hangen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:19 schreef Starm het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zoiets belangrijks vergeten
Niemand anders durfdequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:36 schreef Starm het volgende:
[..]
Sws vind ik het belachelijk dat Van Persie er nog in stond, die speelde de vorige 2 wedstrijden ook al slecht in aanvallend opzicht.
Daarnaast Vlaar de eerste penalty laten nemen
Ik dacht al waar is mijn briefje. Ik heb wel een beetje zitten huilen in mijn truckjequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KUT! Ben die van mij vergeten op te hangen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:47 schreef Starm het volgende:
Daar is Appelen wel blij mee![]()
Vrouwen worden geil van appels
Gelukkig ik was al bang dat Bike repair meneer hem had meegenomenquote:
hij keek wel moeilijk netquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gelukkig ik was al bang dat Bike repair meneer hem had meegenomen![]()
Toen ik het briefje vast plakte. Aan de C1000 kant. En dan nog een stukje verder naar achteren. Volgens mij zit daar nog een slagerij. Mannen in witte jassen die waren buiten aan het roken. Die keken ook al naar mij wat ik daar opplakte. Ik dacht als ze het er maar niet af gaan halenquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toen ik het briefje vast plakte. Aan de C1000 kant. En dan nog een stukje verder naar achteren. Volgens mij zit daar nog een slagerij. Mannen in witte jassen die waren buiten aan het roken. Die keken ook al naar mij wat ik daar opplakte. Ik dacht als ze het er maar niet af gaan halen
Niet zo haten jijquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Rare zaak dit, beetje papiertjes voor elkaar ophangen
quote:
Kan je welquote:
Anders krijgt ze die 6 miljoen nooit op.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je welgaan doen. Maar dit is gewoon leuk
Die slagers en de fietsen meneer zullen wel een kijkje hebben genomenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Rare zaak dit, beetje papiertjes voor elkaar ophangen
Jij doetquote:
Wat voor belangrijks staat er op dat papiertje dat het zo spannend isquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij doetomdat je het stom vind. Maar het is voor mij ook wel spannend als Studiotje het briefje kan vinden als het er nog is. Niet weg gehaald of weg gewaaid
Denk het nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:34 schreef Starm het volgende:
[..]
Die slagers en de fietsen meneer zullen wel een kijkje hebben genomen
Misschien laat studiotje het nog wel zienquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat voor belangrijks staat er op dat papiertje dat het zo spannend is
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:43 schreef Starm het volgende:
[..]Die moeten op een bepaalde moment toch ook nieuwsgierig worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |