Dat zeggen ze allemaal, maar stiekem hebben ze flink wat rijksdaalders verdiend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wollah wat zit je
kom mee naar buiten dan
owja me opa en oma zaten in het verzet, dus niet zeiken
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar stiekem hebben ze flink wat rijksdaalders verdiend.
quote:
Mercy fuck die jongen bitchquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:01 schreef mapima het volgende:
[..]
ey jij was erbij vandaag toen iemand dat ALWEER dacht
Altijd een banaan bij de handquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik zei toen ook: "Gelukkig ben ik dat niet, ik ben Colombiaans."
Colombiaans zijn is veel beter.
Dus je bent behoorlijk nep..quote:
maar wat heb e nou aan die 94%? 99% daarvan is labiel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, meer dan 94% vd wereld gelooft in mij
vieze kkheidenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
maar wat heb e nou aan die 94%? 99% daarvan is labiel.
Schelden met kk. Je zou zomaar een Marokkaan kunnen zijn!quote:
Stelletje vuile christenhonden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
maar wat heb e nou aan die 94%? 99% daarvan is labiel.
deze man verdient wahed klap zehma stoer doen zemmelquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:15 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Schelden met kk. Je zou zomaar een Marokkaan kunnen zijn!
De bevestiging. Of meneer is een wannabe-Mocroquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze man verdient wahed klap zehma stoer doen zemmel
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
De bevestiging. Of meneer is een wannabe-Mocro
Pas maar op. Deadprez is undercover mod. Je ziet het niet, maar hij is het wel. Straks krijg je nog een note van hem.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
De bevestiging. Of meneer is een wannabe-Mocro
Ik heb blond haar en blauwe ogen, maar mensen denken van mij weer dat ik uit Polen of Rusland kom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:42 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ben je bruin ofzo
Owja, je bent trouwens niet de enige hoor. Van mij wordt sporadisch gedacht dat ik Aziaat ben, omdat mijn oogleden daar een beetje op lijken. Ik heb geen Aziatische ogen, maar het lijkt er een beetje op.
Veel zou ik me er niet van aantrekken hoor. Dat soort mensen denken dat alleen mensen met blond haar en blauwe ogen volledig Nederlands zijn, terwijl ze dan maar ongeveer 30% hebben van de gehele Nederlandse bevolking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |