Nee, je bent een Marokkaanse.. geen Marokkaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef mapima het volgende:
Een jaar geleden kwam ik een man tegen op straat, die zeker wist dat ik Marokkaans ben. Ge'appt naar vriendin, die keihard moest lachen.
Nu heb ik inmiddels al ruim een jaar contact met vele FOK!'ers en foto's uitgewisseld. Ik ben helemaal geen Marokkaan maar mensen denken dat ik Marokkaan ben?
Mensen op FOK! die mij niet kennen denken ook dat ik Marokkaans ben. Ik heb een Nederlandse achternaam hoor? Mijn moeder niet, maar ook geen Marokkaanse.
Mijn moeder zegt dat ik dit niet moet pikken omdat Marokkaan tegenwoordig een scheldwoord is geworden en je moet praten over 'mensen uit Marokko'.
Niet echt een compliment..quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:46 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Op de middelbare school werd ook eens gezegd dat ze dachten dat ik Marokkaans/Turks was.
Allochtoon!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:42 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ben je bruin ofzo
Owja, je bent trouwens niet de enige hoor. Van mij wordt sporadisch gedacht dat ik Aziaat ben, omdat mijn oogleden daar een beetje op lijken. Ik heb geen Aziatische ogen, maar het lijkt er een beetje op.
Veel zou ik me er niet van aantrekken hoor. Dat soort mensen denken dat alleen mensen met blond haar en blauwe ogen volledig Nederlands zijn, terwijl ze dan maar ongeveer 30% hebben van de gehele Nederlandse bevolking.
Ik zei toen ook: "Gelukkig ben ik dat niet, ik ben Colombiaans."quote:
Wollah wat zit jequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |